arneerdet Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Og kan f.eks Siba legge den inn eller må den sendes inn for oppgradering? Lenke til kommentar
arneerdet Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 03.60 er siste. 5936229[/snapback] Ok!Då har eg den siste Takk Lenke til kommentar
zand Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ifølge verksted kommer 03.65 ut nå rett etter påske og denne versjonen skal visstnok inneholde en god del bugfixes. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Siba e.l. kan ikke oppgradere SW. Den må til et service-verksted. -snubbel Lenke til kommentar
arneerdet Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ifølge verksted kommer 03.65 ut nå rett etter påske og denne versjonen skal visstnok inneholde en god del bugfixes. 5937701[/snapback] Fint om noen kan gi besked når den nye firmwaren kommer,takk Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 hvor kan man laste ned denne? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 På Nokia telefoner må dem sendes inn til verkstedet for oppdatering av SW/FW. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 offisielt eller uoffisielt også? Finnes det en nettside med changelog? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Changelog tror jeg du finner på nettet. Som jeg skrev tildligere. Kun verkstedet har mulighet for oppdatering. Lenke til kommentar
groov Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 I følge denne siden så er versjon 3.70 den siste: http://hunajatehdas.net/nokia/firmware/ind....php?model=6280 ..må få ut fingern og få levert for upgrade for maken til buggy telefon har jeg aldri hatt.. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har nu vært og fått fiksa min telefon,og den blei mye bedre nu siste software jeg fikk nu var V 0.3.65 22.03.06 Rm-78 Blei mye bedre bilder og alt og det gjorde jeg den 28 april.... Lenke til kommentar
mistiflip Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Noen som vet om oppgradering av firmware er en garantisak fra Nokia eller om man må betale for å få det gjennomført? Ser at Norddialog er oppført som Nokia-serviceverksted i Stavanger, regner med at de ikke yter gratis-service ovenfor brukere som har kjøpt tlf. et annet sted. Så jeg lurer som siba-kunde hvordan jeg skal få oppgradert firmware uten å måtte sende telefonen vekk i ukesvis. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Noen som vet om oppgradering av firmware er en garantisak fra Nokia eller om man må betale for å få det gjennomført? Ser at Norddialog er oppført som Nokia-serviceverksted i Stavanger, regner med at de ikke yter gratis-service ovenfor brukere som har kjøpt tlf. et annet sted. Så jeg lurer som siba-kunde hvordan jeg skal få oppgradert firmware uten å måtte sende telefonen vekk i ukesvis. 6027375[/snapback] Idag var jeg faktisk innom Norddialog i Ålesund for å høre om dette. Har nemlig bestilt meg en 6280 selv, og kommer til å ha den inn på oppgradering med en gang den ankommer i posten. Kundebehandleren sa at dette er en garantisak, og så lenge det ikke har gått over 1 år siden kjøp, så dekkes dette av garantien, uavhengig av hvor man har kjøpt telefonen. Med andre ord så er det gratis. . Men det kunne ta 3-4 dager snakket han om. Jeg kommer nok til å velge "ekspress" tilbudet deres. Dette koster kroner 300,- men da gjør de oppgraderingen på en liten halvtime. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For de som bor i Oslo kan man stikke innom Mobilfiksern i sentrum. De tar det på 1 time for 200 om jeg husker rett... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For de som bor i Oslo kan man stikke innom Mobilfiksern i sentrum. De tar det på 1 time for 200 om jeg husker rett... 6040260[/snapback] 300,- tar de, men det finnes en annen "mobilfikser" i dronning maudsgate (like ved apple store) som tar 200,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå