Gå til innhold

BF1942: Noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt BF1942 noen dager nå og digger spillet rått. Men det er noen spørsmål som jeg håper å få svar på her.

1. Jeg ser enkelte som bruker fly oppdager fienden veldig lett. Hvordan? Selv har jeg problemer med å plukke ut fienden (ser selvfølgelig om det er lagkamerater da jeg ser navnene)?

2. Jeg har en enkel analog joystick med noen knapper. Den ene knappen bruker jeg til å trykke på gassen. Da er det enten full effekt eller ingeting. Hvordan kan jeg få justert gradvis, så jeg for eksempel gir 70% gass?

3. Jeg vil til ubåten, men ser bare masse respawn-skip, uten mer informasjon om det. Dette er jo bingo. Hvilket skip havner jeg på... Er det mulig å få mer kontroll over respawn på skip/ubåt?

4. Flere ganger har jeg kommet meg ombord i fiendelige skip. Har det noen effekt om jeg plasserer alle sprengladningene mine i skipet og antenner?

5. Hvor finner jeg en seriøs klan? Har spilt en god del nå, og det er så mange egoister der ute. Ramboer som bare spiller for seg selv. Samarbeid fremendt der ute. Jeg vil gjerne spille med et lag der jeg kan gå ut og reparere stridsvognen uten at en lagkamerat rapper den. Et lag hvor man kan drive godt angrep og samarbeide for å seire. Noen som vet om noen gode allianser som er mulig å joine?

PS: Spillet er rått. Kjøp det om du ikke har det. Selv med 1000 mhz maskin kjører jeg med full effekt på grafikken, og det går som smør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jeg ser enkelte som bruker fly oppdager fienden veldig lett. Hvordan? Selv har jeg problemer med å plukke ut fienden (ser selvfølgelig om det er lagkamerater da jeg ser navnene)?

- Du ser navnene til fienden også om ikke serveren har slått av denne funksjonen. Er den slått av må du bruke falkeblikk :wink:

2. Jeg har en enkel analog joystick med noen knapper. Den ene knappen bruker jeg til å trykke på gassen. Da er det enten full effekt eller ingeting. Hvordan kan jeg få justert gradvis, så jeg for eksempel gir 70% gass?

- Dette er ingen flysimulator. Se på det som et arcade spill. dvs du kan ikke justere til 70% gass.

3. Jeg vil til ubåten, men ser bare masse respawn-skip, uten mer informasjon om det. Dette er jo bingo. Hvilket skip havner jeg på... Er det mulig å få mer kontroll over respawn på skip/ubåt?

- Ubåten er det eneset skipet som består av kun et respawn punkt.

4. Flere ganger har jeg kommet meg ombord i fiendelige skip. Har det noen effekt om jeg plasserer alle sprengladningene mine i skipet og antenner?

- hm har aldri prøvd det .. kanskje noen andre vet

5. Hvor finner jeg en seriøs klan? Har spilt en god del nå, og det er så mange egoister der ute. Ramboer som bare spiller for seg selv. Samarbeid fremendt der ute. Jeg vil gjerne spille med et lag der jeg kan gå ut og reparere stridsvognen uten at en lagkamerat rapper den. Et lag hvor man kan drive godt angrep og samarbeide for å seire. Noen som vet om noen gode allianser som er mulig å joine?

sjekk bfnation eller Battlefiled1942 match Se om du finner klaner der. Det virker som også andre her på forumet er gira på klan. Rop høyt og graftig så kanskje du blir hørt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...