Gå til innhold

Xbox - oppgradere fra XBMP til XBMC?

goggen

Anbefalte innlegg

Har en modda Xbox med XBMP - skjønner det slik at XBMC har en del ny funksjonalitet. Kan jeg oppgradere fra XBMP, eller må jeg slette å legge inn XBMC fra scratch? Kan jeg ha begge programmene installert på maskina samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, begge programmene kan du ha inne samtidig. Du kan overføre XBMC via ftp. Eller så kan du nedlaste en installasjons-cd...

Jeg anbefaler at du laster ned installasjonsplaten "AID v3"

Den kan du bare brenne på en vanlig dvd-plata. Så innstalerer du den bare på xboxen (enkelt), da får du ALT av nytt programvare innlakt på xboxen...

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Har ikke dvd-brenner her så foretrekker FTP. Hvilken installasjonsfil anbefales som inkluderer det jeg trenger?

Edit: fant en "ferdig" fil som jeg pakka ut, men der mangler Xboxmediacenter.xml - er det ikke meningen at den skal være med der, eller må jeg lage den selv?

Endret av goggen
Lenke til kommentar

Da funker det. Men ser at den prøver å laste ned updates i hovedmenyen uten at jeg har gjort noe (får "404 error" når den prøver) - hva er dette?

Ser også under innstillinger at jeg kan laste ned oppdatering på XBMC - er det noen risiko i det, kan oppdateringen kræsje og fuc*e alt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...