goggen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har en modda Xbox med XBMP - skjønner det slik at XBMC har en del ny funksjonalitet. Kan jeg oppgradere fra XBMP, eller må jeg slette å legge inn XBMC fra scratch? Kan jeg ha begge programmene installert på maskina samtidig? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Joda, begge programmene kan du ha inne samtidig. Du kan overføre XBMC via ftp. Eller så kan du nedlaste en installasjons-cd... Jeg anbefaler at du laster ned installasjonsplaten "AID v3" Den kan du bare brenne på en vanlig dvd-plata. Så innstalerer du den bare på xboxen (enkelt), da får du ALT av nytt programvare innlakt på xboxen... Endret 17. april 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
goggen Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Har ikke dvd-brenner her så foretrekker FTP. Hvilken installasjonsfil anbefales som inkluderer det jeg trenger? Edit: fant en "ferdig" fil som jeg pakka ut, men der mangler Xboxmediacenter.xml - er det ikke meningen at den skal være med der, eller må jeg lage den selv? Endret 17. april 2006 av goggen Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Her pakk ut, og ftp til xbox Endret 17. april 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
goggen Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Da funker det. Men ser at den prøver å laste ned updates i hovedmenyen uten at jeg har gjort noe (får "404 error" når den prøver) - hva er dette? Ser også under innstillinger at jeg kan laste ned oppdatering på XBMC - er det noen risiko i det, kan oppdateringen kræsje og fuc*e alt? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hmm, har ikke prøvd oppdaterings funksjonen før. Det blir stadig sluppet oppdateringer, men det er ikke altid kritiske oppdateringer. Jeg oppdaterer bare en kjelden gang i året. følg med på hjemmesiden dems etter nye verioner... http://www.xboxmediacenter.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå