hmz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 tjaa.. Emnetittel sier vel alt.. Hva syns DU er det beste Xbox 360 spillet? Samme hva sjanger det er bil-spill, rolle-spill o.l. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Single-player: Tomb Raider: Legend og COD 2 Multi-player: G.R.A.W. De jeg har hatt det mest moro med i hvert fall Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Oblivion og condemned Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Oblivion, uten tvil Likte også PGR3 veldig godt, men det kan ikke måle seg med Oblivion. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mener ikke å være prippen, men dette er faktisk en meningsløs tråd. En "listetråd". Hva med å inkludere noe som f.eks: "Hvorfor synes dere at det bestemte spill er best for deg?" etc. Jeg har bare prøvd 3 stk retail spill. GRAW, Oblivion og Burnout Revenge. Mitt beste spill: GRAW er fantastisk SP og spesielt MP. Det er mange alternativer og modes man kan velge. Bugs har jeg ikke merket av noe til nå, så alt går 100% ! Skikkelig solid spill. Oblivion har alt for mange bugs og seriøse store feil til at det kan nytes. Så jeg venter på patch til spillet for tiden. Burnout Revenge er gøy med MP når man spiller med venner, ellers igrunn ikke. Fysikken er skremmende arkade, noe skaperene sikkert har gjort med vilje for å ikke skuffe fans, for meg blir det for tamt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Singleplayer: Condemned Mulitplayer: GRAW Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Singleplayer: CondemnedMulitplayer: GRAW 5934129[/snapback] YO ! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Call of Duty 2 både SP og MP Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er veldig fornøyd med Ghost Recon - Advance Warfighter. Har ikke prøvd The Elder Scroll - Oblivion enda, men tror ikke det er et dumt valg. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg synes GRAW er et veldig bra spill, har hatt svært moro med det! Men Oblivion slo alt, til tross for sine "bugs", et helt genialt spill! Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Oblivion makan frihet.. man kan gjøre hva man vil.. omtrent da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Det er egentlig vanskelig å velge bare ett spill ut av bunchen, det er nesten lettere å liste opp spill som ikke er verdt å kjøpe, uansett - jeg kan jo liste opp de spillene som jeg har spilt mest. - Amped 3. Som PC gamer var jeg utsultet etter et godt snowboardspill, og dette oppfylte egentlig alle forventninger jeg hadde, og er eneste spill jeg har orket å få 1000 gamerscore på. Mye morro å hente, selv etter spillet er complete. - Burnout Revenge. Artig singleplayer, utrolig fett online (såvidt du ikke spiller mot folk som har intelligensen til en brødboks og temperamentet til en grizzlybjørn). - Call of Duty 2. Ett av de beste WW2-spilla jeg har spillt, og gir en følelse av krig, i det at det er mye som skjer rundt deg, og du føler sjelden at du har full kontroll over det som skjer rundt deg. Selv om det har vært mange WW2-spill som har kommet ut de senere åra, klarer dette å sette standarden. - Project Gotham Racing 3. Super mix av arcade og simulator, har brukt mye tid på dette spillet, både singleplayer og online. Synes de har klart å få inn et utrolig bra spekter av biler. En ting som egentlig alle disse spillene har til felles er at de har et fantastisk soundtrack og de ser skitbra ut - og at de har et gameplay som klarer å fenge meg (noe som er en ganske sjelden ting). Har testet Oblivion på PC, og synes det var litt vel sandbox for min smak, har også testet litt på 360 uten å bli hooked. Men igjen, smak og behag Og et som i tillegg bør nevnes, men som jeg ikke har spilt sååå mye er egentlig Kameo som gav meg mange gode opplevelser, noen av slagene man rir gjennom her er så massive at det iallefall gav meg en nextgen-opplevelse. Endret 17. april 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Uten tvil PGR3 og GR:AW.Singelplayer delen er bra på begge to, men tør ikke tenke på hvor mye tid jeg har brukt online på disse spillene, og den siste patchen til PGR3 med en del nye lobby muligheter samt at man nå ser hvem som prater under kjøringa gjør det spillet nesten fullkomment spør du meg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Beste: GR:AW. Meget pent og underholdene i SP. Bra muligheter på LIVE. Dårligste jeg har prøvd: King Kong... Og jeg må bare spørre: Er det bare jeg som ikke liker PGR3? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Oblivion Genialt spill.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Singleplayer: CondemnedMulitplayer: GRAW 5934129[/snapback] Støtter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå