Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL vs Kabel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis det også er ubegrenset download hos begge så ta ADSL gjennom NGT du kompis. kabel er noe drit i peak hours hvis det er mange brukere i samme område. det kan falle helt ned til modem 56K hastighet på det værste!

Sitter nå med kabel på fjerde året og så lenge ikke nettet har vært nede har jeg alltid fått max hastighet av det jeg skal ha. Det du sier her er bare sprøyt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 13:04, skrev kickass7:

hvis det også er ubegrenset download hos begge så ta ADSL gjennom NGT du kompis. kabel er noe drit i peak hours hvis det er mange brukere i samme område. det kan falle helt ned til modem 56K hastighet på det værste!

Det kommer vel an på hvor du bor. Har selv hatt kabel (upc 128/768) I 2 år og merker ingen stor forskjell. Det kommer an på hvilke sider jeg går inn på....om de ligger her eller i kualalumpur :wink:. På spill varierer det litt men ikke mye.... :lol:

Lenke til kommentar

jeg skrev om teorien rundt kabel vs ADSL. det vil ikke alltid være slik i praksis!

poenget er at jeg uten tvil ville valgt ADSL og NGT!

Det du skriver holder jo ikke vann i det hele tatt, derfor synes jeg ikke du har begrunnet ovenfor han som var i tvil om hva han ville velge hvorfor han skal velge ADSL og ikke kabel.

Lenke til kommentar

jeg skrev om teorien rundt kabel vs ADSL. det vil ikke alltid være slik i praksis!

poenget er at jeg uten tvil ville valgt ADSL og NGT!

Det du skriver holder jo ikke vann i det hele tatt, derfor synes jeg ikke du har begrunnet ovenfor han som var i tvil om hva han ville velge hvorfor han skal velge ADSL og ikke kabel.

Lenke til kommentar

kabel har ræøva latency forhold til tlf kabel (adsl osv) og det stemmer det med dårlig hastighet i peak hours...har venner som har kabel og det er ofte det er slik hos dem. sef har det noe og si hvor du bor, men uansett tlf kabelen er raskere. du kan ha 50 i ping og fortsatt lagge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...