locothewarmup Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 LarsP fornerma meg ikkje, han frelste meg. <3 <3 5939419[/snapback] dere er morsomme hele gjengen MEN det som er shitten dem har en sang redd barna FEAT fem one alså dissa har studio hjemme hos EX TA OG HØR På quittin aint easy Det er som deep shit vis du har røyka hasj før for alt er jo SANt og vis du bor i oslo og hører på 99.3 norges største hiphop radio SÅ SPILLES ALLE LBC NYE LÅTER DER!! sså iallefal er dem no dere ikke er og FORTELL MEG VA er norsk hiphop Noe bullshit cleen cut elle klovner i kamp DT ER BARE Dritt jeg klarer ikke og høre på en låt av de for 10 sec engang HAR Dere gutter hørt om punchlines? vet dere va hiphop er?? NOE SOM FÅR Crowden til og move!! MEN Jaja noen hater noen elsker sånn er dt fuck hatere fuck baksnakkere syns du stilen min er stygg? kom og lag no vakkrer! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 @Satrucci_:Blei du fornærmet av kommentaren til LarsP? :biggrin: LarsP: 23:03 - 2 linjer Satrucci: 23:04 - 13 linjer 5939357[/snapback] Dette innlegget har blitt redigert av Satrucci_: i dag, 23:18 5939400[/snapback] Lenke til kommentar
locothewarmup Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 veldig kult at du bryr dg stracihi ahhaha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Haha, du blir bare bedre og bedre du! stracihi :!: Dessuten tror jeg kanskje folk hadde brydd seg med å lese det du skriver om du begynner å bruke komma(,) punktum(.) og skriver normale norske setninger(N.O.R.S.K). Og kvitte deg med sms språk, som faktisk ikke er lov på forumet engang. *****HOST***** Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Holy crap! Har ikke hørt sangen(e), men tror jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem. Just for shits and giggles. locothewarmup, du høres ut som en ekte O.G. RE5PECT! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dette var en hysterisk morsom tråd :!: og for å svare på spørsmålet i topic: Nei, liker overhodet ikke rap og sånn "tøff" musikk :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 liker på ingen måte ecizez eller hva nå det skrives. men det er tekstene som er dårlige. lær å rime folkens Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hahaha. Genial tråd! Nei, jeg liker ikke (norsk) rap. Jeg liker heller ikke sms språk på forumet. Til trådstarter: Du er tøff. *kremt* Endret 18. april 2006 av qweac Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 dere er morsomme hele gjengen 5939673[/snapback] Er ikke vi som er morsomme :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 HAR Dere gutter hørt om punchlines? vet dere va hiphop er?? NOE SOM FÅR Crowden til og move!! Ja, Dirty Oppland. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Var ganske tregt og kjedelig.. De norske rimene var dårlige Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Stenges av ein eller anna merkeleg grunn har locothewarmup sine tråder ein tendens til å blir berre tull av. Ein grunn er nok sms-språk/ norsk/engelsk-blanding og lita forklaring for tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg