Gå til innhold

liker dere ny norsk rap featuring AXELfra EQUICSeS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"jøss, jeg synes du blir finre fr vær pils, et parr pilz tel så klinr jeg til! Skål for fan!!1 detta er chill..

du kan sett deg på tizzen min å kulen vis du vil!"

Gutta kan rhyme az. respekt :cool:

5938005[/snapback]

dette er niggaz jeg gjerne vært down med! disse homiene ruler nok streeten...credz til de! dezzuten har de dritfete rhymes og sinnsyk flow...jeg må jeg spreade the word til mine nigz om denne dritbra shiten.

Lenke til kommentar
"jøss, jeg synes du blir finre fr vær pils, et parr pilz tel så klinr jeg til! Skål for fan!!1 detta er chill..

du kan sett deg på tizzen min å kulen vis du vil!"

Gutta kan rhyme az. respekt :cool:

5938005[/snapback]

dette er niggaz jeg gjerne vært down med! disse homiene ruler nok streeten...credz til de! dezzuten har de dritfete rhymes og sinnsyk flow...jeg må jeg spreade the word til mine nigz om denne dritbra shiten.

5938061[/snapback]

Yea. Good shit.

Lenke til kommentar

Ok, seriøst. *Le bomb*

Dette her var egentelig lite bra. Har sansen for god gammaldags kvalitets-hiphop, men slik - unnskyld uttrykket - kvasi fjortis/tyggis hip-pop blir eg kvalm av. Idiotiske og totalt meiningslause tekstar framført på mildt sagt sugen engelsk? Nothxkplzyeaz. Det her var lavmåls. Noko av det dårlegaste eg har hørt av norsk "hip-hop" dewi siste åra. Og det seier ikkje reint lite, for norsk hip-hop ligger på rock bottom. Låta KUNNE ha fenga, og beaten har litt potensiale, men ei så flat og kjedelig gjennomføring og framføring er det lenge sidan eg har hørt. Dette hørtes ut som noko 2 15-åringer har slengt ihop på gutterommet på 20min.

Å vere sjølvkritisk er EKSTREMT viktig, ellers kjem ein absolutt ingen veg og vil aldri utvikle seg. Ha ei meining med musikken "ik dizz ozz, vi r bedr en dg, du klar ik bedr sjøl dn skinkerytr!!11!!" er ikkje akkurat det eg kaller eit budskap. Og ta ekstratimer i engelsk. Det kjem godt med.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...