medlem-130744 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har trådsetter og hans fans glemt denne? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har trådsetter og hans fans glemt denne? Trådstarter har ikke glemt, men skjer litt fremover nå Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har trådsetter og hans fans glemt denne? Trådstarter har ikke glemt, men skjer litt fremover nå Virker ikke som han er så altfor ivrig heller.. Synd for de som er kåte på oppdatering Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har trådsetter og hans fans glemt denne? Trådstarter har ikke glemt, men skjer litt fremover nå Virker ikke som han er så altfor ivrig heller.. Synd for de som er kåte på oppdatering Skal få tatt litt bilder. Han har flere prosjekter som også tar opp tid Lenke til kommentar
alexern Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 hadde nesten egentlig glemt denne her... har kjøpt litt og skjedd litt. kjørte den i høst, så den går. men ikke akkuratt nå driver å monterer aem fuelrail og trykkregulator har kjøpt tårn stag foran og bak, over og under også blir det ikke de felga jeg tenkte det blir noen Work VS-XX 18x8 et16 front 18x10 et17 bak skal opp på torsdag. kan knipse noen bilder da Lenke til kommentar
Maphia Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hadde nesten egentlig glemt denne her... har kjøpt litt og skjedd litt. kjørte den i høst, så den går. men ikke akkuratt nå driver å monterer aem fuelrail og trykkregulator har kjøpt tårn stag foran og bak, over og under også blir det ikke de felga jeg tenkte det blir noen Work VS-XX 18x8 et16 front 18x10 et17 bak skal opp på torsdag. kan knipse noen bilder da Litt kjedelig med en bmw replica felg vel... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 jeg syns de felga der er feite jeg da. hadde egentlig tenkt work emotion xd9 men de kunne ikke lage dem i så lavt innpress. og spacer faen skal jeg ikke ha. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kan lære litt her vettu Stian http://passionford.com/forum/showthread.php?t=236929 Lenke til kommentar
stonecold Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sykt tøff bil har sansen for disse crxene. Har du skilter på denne bilen? Farge har du tenkt på bilen? Broren min har en Crx Vtec også , disse går godt det er vertfall det jeg har erfart og lyden den er himmelsk. Hvor mye må jeg opp i pris for å finne et pent eksemplar av Honda Crx Vtec? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 jeg ga 80 for min, kom fra tyskland, men tatt inn av en forhandler i trondheim. en kompis var å henta en i italia i vinter. men det kom fortsatt på 76-78 selv om han tok den inn selv. frakt og moms og avgift blir en del. så en som er i god stand, hvis du er heldig 60 og oppover skal bli skilter ja. har egentlig fått tatt bilder og gjort litt, men har ikke hatt så god tid hjemme på dataen. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 skjøta skjørtene litt: lagd "innerskjerm" i hjulbuene bak: bygge diffusor: (kjøpe alu til tirsdag) mer diff: mer diff: justering av bakfanger til diff, pussa ned kanter og gjort den litt jevnere enn det blei med vinkel sliper: tatt av alle bremsekalipere, pussa og malt dem svarte, tok bremse skjoldet i samma slengen: tårn stag oppe foran og ny AEM fuel rail: måtte flytte en sikringsboks som satt rundt støtdemper tårnet. så da la jeg et lite lokk over: litt ledninger inn i den boksen: nye "taket" før kapping: etter kapping: støpt inn: litt oversikt: swirl pot til bensin. pumpa sleit litt med levering, så har kjøpt matepumpe og legger opp nytt baki: det var litt for nå. skjer litt ting selv om det ikke er updates hele tiden... og ting tar tid når jeg ikke er stinn av gryn. bestilt nye ferodo ds2500 bremseklosser foran. så blir det litt bedre. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Steike! Du gjør iallfall en grundig jobb! Hva er gjort på motorsiden og understell da? Eller er det bare utseende som har fått seg en makeover? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 er coilovers på den nå. bremser blir som det er i sommer, med ferodo klosser og black diamond skiver front. orginalt bak.. er jo tårnstag foran bak over og under. går vel til innkjøp av en 4-1 eksos manifold. også er det jo fuel rail Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ser bra ut dette her stian, gleder oss til fortsettelsen Lenke til kommentar
alexern Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 driev å pussa litt på mandag. har tatt bilder. eksenterslipern fikk virkelig kjørt seg da... den begynte å ryke og det lukta jævlig svidd av den hehe. kjøpte ny på biltema i dag. er på jobben nå, bilder senere. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wow, dette har du holdt på med lenge. Når regner du med å bli ferdig? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) det har jeg egentlig slutta å regne med. for jeg ville bli ferdig ifjor. men det er jo litt økonomiske hinder og tilgang til alt jeg trenger. har ikke hatt alt hele tiden og nye ide'er og div. men nå får jeg vel de felgene mine i slutten av juni. så da burde den være kjøre klar. håper jeg... par bilder av pussing på taket: Endret 20. mai 2008 av alexern Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 13raders oljekjøler og sandwichplate under oljefilteret montert. Pussing og sparklingen fortsetter Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 kjøttkaka som jeg har kjøpt felger av fikk ikke levert de i juni, de kommer nå i september... kjempe glad... fikk ikke kjørt bilen i sommer heller.... hadde ordna med lakkerer å alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå