Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Førsteklasses worklog! Får inspirasjon til å lage noe fett til Mercen min nå. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 jada, har tatt bilder, bare ikke lagt dem ut... kan prøve å gjøre det i dag Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gjør det, og gjør det fort:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) jada, har tatt bilder, bare ikke lagt dem ut... kan prøve å gjøre det i dag 8865523[/snapback] *venter spent* SYKT FET BIL! EDIT: Sikkert sexy lyd i de enderøra? Endret 15. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Herregud for en søt bil! ...eller bare jævlig tøff! Håper på update ass! Martin Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 jada, har tatt bilder, bare ikke lagt dem ut... kan prøve å gjøre det i dag 8865523[/snapback] Idag? Det var jo i overigår *Whine mer * Lenke til kommentar
alexern Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 jaja, kommer noen bilder nå. ekke greit å bygge bil og ta bilder og kødde hele tida. men men. over helga nå så har jeg pussa dørdekslene, og lagt glassfiber i skjøtene mellom deksel og dør. og nå som alt av skjermer og ting er limt på har jeg lagt glassfiber i skjøten mellom bakskjerm og karroseri, inni døra. så nå er bare bare å bunkre seg opp med sparkel på mandag og pusse som en idoit den uka her. imorra, mandag skal jeg til eiker motorshop i høre på noen felger, muligens bestille. har sett på noen 18" derifra, 8,5" foran og 10" brei bak. tenkte da disse felgene: http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1430# Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Stilige felger hvor lang tid har du regnet på dette arbeidet? Det må være sinnsykt mye jobb dette her ser at du har drevet nå i snart 1,5 år. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 var usikker på hvordan jeg skulle bygge det sammen når jeg fikk det, så jeg bare begynte å tilpasse det, mesteparten av arbeidet har skjedd de siste 6-7mnd men selv om jeg hadde hatt alt klart med en gang, så er det mange arbeidatimer med detta. i og med at jeg "customiserer" noen deler, tar det lenger tid, og lommeboka rår ikke til alt med en gang. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 var usikker på hvordan jeg skulle bygge det sammen når jeg fikk det, så jeg bare begynte å tilpasse det, mesteparten av arbeidet har skjedd de siste 6-7mnd men selv om jeg hadde hatt alt klart med en gang, så er det mange arbeidatimer med detta. i og med at jeg "customiserer" noen deler, tar det lenger tid, og lommeboka rår ikke til alt med en gang. 8888208[/snapback] Hehe er kanskje en type vingebil som tar litt tid også Ser bra ut dette her. Får ta en ordentlig pusse/sparkel-runde til onsdagen nå, så blir det nok bra! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så artig ut dette, men som en person som bare har hatt biler "rett fra fabrikken": Hva er dette for noe? Legger man bare en meter med plastikk rundt bilen for å få en ny form? Er dette noe solide greier da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så artig ut dette, men som en person som bare har hatt biler "rett fra fabrikken":Hva er dette for noe? Legger man bare en meter med plastikk rundt bilen for å få en ny form? Er dette noe solide greier da 8897011[/snapback] Glassfiber, ikke plastikk. Sprekker nok opp ved en kræsj Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Okidok Synes bildene av bilene ferdig er ok, men har aldri tenkt på hva som ligger under. Blir nesten litt lekebilaktig Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hver sin smak, finnes nokk av argumenter for og imot;) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 finni meg noen andre felger, orker ikke så mye krom. http://www.statuswheels.com/wheels/wheels....d=45&brand_id=2 de med svart senter, samma strl. som de andre. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) har fått pussa litt den uka her. så nå har jeg noen bilder. vedder på at dere liker bilder og update kombinert... også noen bilder av baksjermene, de er fortsatt ikke helt 100% men har bare stått med 40 papir i dag så kan ikke forvente alt. lakker for at det skal bli lettere å se når jeg begynner å pusse igjen. da ser jeg hvor det blir borte fort, og hvor den ligger igjen i dumper. Endret 24. juni 2007 av alexern Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Gleder meg så sinnsykt til ferdig resultat:) Det går kanske litt for lang tid mellom hver uppdate, men stå på Lenke til kommentar
Haawaii Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 da blei den ikke ferdig til juli-treffet, til tross for iherdig pussing og både jeg å Alexern er løsemiddelskada begge to, så er den ikke ferdig før til septembertreffet... nå gjenstår det bare pussing og lakk... vi må fikse høyredøra, men det er gjort på 30min... å så må vi putte inn alt av interiøret som ikke har blitt pelma... kommer nok noen bilder etter rudskogen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 da blei den ikke ferdig til juli-treffet, til tross for iherdig pussing og både jeg å Alexern er løsemiddelskada begge to, så er den ikke ferdig før til septembertreffet... nå gjenstår det bare pussing og lakk... vi må fikse høyredøra, men det er gjort på 30min... å så må vi putte inn alt av interiøret som ikke har blitt pelma... kommer nok noen bilder etter rudskogen. 9047217[/snapback] Da har dere ikke jobba hardt nok feiten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå