kverna Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Brannvegg bygges i bagasjen Oversiktsbilde Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 bestilt bensintank, fra statene, burde være i hus iløpet av neste uke, også kjøper jeg bensinpumpe ettwer 15. så da skal den teknisk sett være kjørbar. skal bare motorflushe også er den klar. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til å se denne bilen når den er ferdig Fantastisk kjøremaskin Alex.. Var ikke du med på overklokking.no-treff for ganske lenga sia? Vi var på Peppe's på sentraljernbanestasjonen.. ! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 stemmer det. gått mere over til overklokking av biler... hehe Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 gleder meg til updates.. synes det er helt konge å få se hvordan folk gjør det med bilene sine og hvordan det fungerer med wide-body kit osv. hvordan det settes på osv Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 dreiv på litt med tilpassing av dørpanelene har om dagen og fant ut at de passer utrolig dårlig, hvis jeg skulle brukt de måtte jeg ha skjøta de i høyden, bredden og utvida i bunn, så jeg har kasta fra meg de og skal lage egne elementer til døra, da blir det ikke en hel linje over døra i toppen men en som går skrått inn til midten av døra. kanskje ikke så lett å skjønne ut ifra den forklaringen. men skal opp dit i dag. og da kan jeg ta noen bilder av hvordan jeg har tenkt meg det. også blir det en liten endring på forskjermene. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 nice CRX, nesten helt sykt bra, blir garantert Norges hefigste CRX tror jeg. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) kom borti legg inn før jeg var ferdig med å skrive. Endret 8. mai 2007 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 har ikke vært hjemme og fått gjort no uteom soving siste par dagene, men her kommer et par bilder av hvordan dørene blir. de jommer til å sletta ut nedover sånn at det er en jevn flate over hele, men han som jeg kjøpte døra av, hadde jo sparkla som en idiot. var sikkert 10kg sparkel på døra, så har enda litt til som skal bort, bare grov hugd i senter der nå. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fytti grisen denna var fin! GLEDER meg til å se resultatet Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 da er leg sånn ca godt i gang med den ene døra. har begynt å legge et lag med glassfiber. også tenkte jeg å bruke, en del av dørpanelet som fulgte med stylinga, ser på bilde. kanskje. ikke ferdig resultat ** Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Dette er en worklogg med skikkelig glasse, bra arbeid. Fortsett med dette, denne bilen vill bli flott! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 i dag fikk jeg endelig ordna meg litt lim til baksjermene. en kompis av meg som jobber på aker kverner kom på at dem hadde no lim ståendes, som forsvaret har brukt til å lime armeringa til stridsvogner. så det skulle være potensiale for at detta skal holde. limet kommer fra sika. (sikaflex) så i dag så har jeg fått limt på høyre baksjerm og høyre dørpanel. har skrudd det fast med en par skruer så sitter det over natta, stikker opp dit imorra også tar jeg venstre siden. når detta da er i gang så får jeg begynt å legge sparkel å pusse, så burde det ikke være så lenge til den er klar for lakkering. så nå blir det litt mere aktiv jobbing. så kanskje jeg får dratt ned til rudskogen med denna børsa i sommer. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 i dag fikk jeg endelig ordna meg litt lim til baksjermene. en kompis av meg som jobber på aker kverner kom på at dem hadde no lim ståendes, som forsvaret har brukt til å lime armeringa til stridsvogner. så det skulle være potensiale for at detta skal holde. limet kommer fra sika. (sikaflex) så i dag så har jeg fått limt på høyre baksjerm og høyre dørpanel. har skrudd det fast med en par skruer så sitter det over natta, stikker opp dit imorra også tar jeg venstre siden. når detta da er i gang så får jeg begynt å legge sparkel å pusse, så burde det ikke være så lenge til den er klar for lakkering. så nå blir det litt mere aktiv jobbing. så kanskje jeg får dratt ned til rudskogen med denna børsa i sommer. 8799517[/snapback] Ville ikke lagt penger på akkurat det siste der Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvis du ser på den nyeste episoden av pimp my ride har dem akkurat den samme body kitten som du bruker. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Finnes det bilder av den ferdige bilen du snakker om at du så i Pimp My Ride på nettet? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Finnes det bilder av den ferdige bilen du snakker om at du så i Pimp My Ride på nettet? 8815064[/snapback] Jeg tok et bilde jeg: Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Veldig pent, har lett etter boddy kittet men finner det ikke, trådsetter, hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 det er grounddesigns usa som lager kittet. det er mange biler som har kittet på seg, men etter det jeg vet er det ingen i norge som har det. og i tilfellet er det ingen som får det likt som mitt, for jeg har modda frontfanger og dørpaneler. har sett en annen som har gjort no med fronten og bakenden. men ikke på samme måte som jeg gjør det. personlig kjøpte jeg kittet av en styling sjappe i statene som hadde lagt ut kittet på ebay, så fikk det til under halvpris med litt ordning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå