alexio Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 pc'en har begynt å hakke i cs og battlefield 1942... skjønner ikke hvorfor... Det har aldri vært sånn før.... jeg har prøvd å kjøre uten antialiasing og sånn, men det hjelper ikke..... i cs er det et bittelite hakk hvert 3-4 sekund..... vet ikke hva jeg skal gjøre... har den nyeste detonator drivern, med ti 4400 (asus)... drittkjipt dette her... det hakker ikke i film og 3dmark får jeg hlt lik poengsum.... Noen vær så snil og hjelp meg.... Når cs hakker på min pc begynner jeg å bli litt nervøs.... ---- athlon xp 1800+ 384 ram 100 gb hd (7200rpm begge to, en på 60 og en på 40gb) gf 4 ti 4400 pioner slot in dvd nec 40x burnah på forhånd takk for all respons MVH alexio Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 En kompis av meg hadde akkurat det problemet med CS. Det var da nettverksoppsettet hans som ikke var som det skulle være. Han fant ut at ca. hvert 5.-10. sekund ble det sendt en diger "peak" ut fra maskinen, som blokkerte CS-signalet nok til at det stoppet opp ei bittelita stund. Skal høre med ham når han kommer fra jobb hvordan han fixa det. Men det har ikkeno med maskinen din å gjøre tror jeg. Kan være et eller annet program du har installert nylig som kødder med nettverkskortet/instillingene dine. Lenke til kommentar
güner Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva med å komme med et bedre topic enn "hva skjera..." Les litt på retningslinjene i hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå