Schnickaschnicka Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei. Har en lcd skjerm. PSU'en i den er trolig ødelagt da den piper hele tiden. Virker som det er noe galt med strømmen selv om skjermen funker fint. Kommer kun en konstant pipelyd. Vet noen om et sted i Oslo området som kan ha anledning til å reparere en PSU til en LCD skjerm? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hm, er den innebygget i selve skjermen ? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 er jo det, putter jo kun en kabel rett inn i skjermen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 javel, visste vel ikke jeg.. mange skjermer som har en boks utenom, eller er det bare en omformer o.l ? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 nei, men svar på spørsmålet er dere vennligst. Noen steder som kan reparere det Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Om det er skjermen i signaturen din så kanskje Dell? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 de har sagt de ikke kan hjelpe da jeg kjøpte skjermen i frankrike. Veldig komplisert sak så går ikke inn på det. Men tilbake til saken. Noen steder i Oslo som kan hjelpe Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 bumper denna tråden jeg. får ingen svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hva med Infocare? Evt en vanlig TV-reparatør? Det kan være at et verksted har problemer med å få deler fra DELL. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 fikk hjelp av dem. De skulle ringe dell og få deler fra dem forhåpentligvis. Så skulle de gi prisoverslag til meg. Håper det går. Men anbefaler infocare. Bra service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå