10owen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei, må ha ny TV og tenker da først og fremst på ein 37" LCD. Har lite eller ingen peiling på LCD TV, men har fått med meg at oppløsning er et nøkkelord. Har sett litt på denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=40327 Noen som har erfaringer eller kommentarer å komme med ? Fins det noen forhandlere her i Norge som har denne ? Takker for svar 10owen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Kanskje Samsung 37" LCD-TV LE37R41B kan være noe? Den koster 19.999 kr. og gir supert bilde! Den tv'en kan du vel se utstilt hos din lokale forhandler også. (hvertfall i 32"-utgaven). Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg sikler selv på 32" utgaven av den. Har ikke råd til å bruke 20.000 selv.. men om jeg hadde hatt det så hadde det nok blitt den nevnte 37", eller kanskje tilogmed storebroren på 40" (som av en eller annen merkelig grunn koster det samme på komplett.) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313314 Endret 17. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
10owen Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Sikkert ein grei skjerm det, men berre 2 scartkontakter bli for lite, i tillegg har den dårligere oppløsning. Ser den har 3000:1 i kontrast, Aceren har 800:1, hva har dette å sei på bildekvaliteten ? Aceren har 4 scartkontakter i tillegg til minnekortleser 2 tunere og innebygget trådløst nettverk ! ? Utstyrsmessig er jo Aceren overlegen Samsungen og i tillegg nesten 5000,- billigere, må jo være et bedre kjøp ? Men er det ingen i Norge som forhandler denne ? 10owen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Sikkert ein grei skjerm det, men berre 2 scartkontakter bli for lite, i tillegg har den dårligere oppløsning. Ser den har 3000:1 i kontrast, Aceren har 800:1, hva har dette å sei på bildekvaliteten ? Aceren har 4 scartkontakter i tillegg til minnekortleser 2 tunere og innebygget trådløst nettverk ! ? Utstyrsmessig er jo Aceren overlegen Samsungen og i tillegg nesten 5000,- billigere, må jo være et bedre kjøp ? Men er det ingen i Norge som forhandler denne ? 10owen 5935668[/snapback] Den Acer'en kan kjøpes hos shg.no. Vel, jeg skal ikke si meg 100% sikker siden jeg ikke har sett bildekvaliteten på Acer'en, men tviler på at den greier å levere samme bildekvalitet til den prisen. Ikke se deg blind på spesifikasjoner - det går jo ikke å ha samme bildepanel på en tv som er 5.000 kr. billigere og har flere innganger... noe som skurrer her. EDIT: Kan også legge til at 40" komplett har ikke (R51) har vel noe dårligere responstid enn 37" (R41) hvis jeg husker rett. Endret 17. april 2006 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå