Dr. Mobius Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Se på White Russian posten da! Den smaker ikke alkohol, den smaker bare nydelig! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 White Russian og andre melk/kremlignende drinker er bare jævlig ekkelt. Tenk deg den følelsen av å drikke for mye milkshake. Den følelsen sitter jeg igjen med hvis jeg drikker en White Russian. B52 er faktisk et unntak. Men den er varm da og drikkes umiddelbart etter slukning av flammen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg liker heller ikke slike drinker med melk o.l. i, smaken er bare helt jævlig... Sitrussmak er noe jeg elsker derimot! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Husker jeg og kameraten til pappa laget Cai Pirinha (vet ikke helt hvordan det skrives) da jeg var liten, fikk ikke lov å smake ( ) men de sa det var veldig godt. Husker det var med lime, og mye knust is Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 1/3 Vodka 2/3 Tranebærjuice Kan evt. tømme på litt sitronbrus for de som vil ha bobler Ellers liker jeg whisky og cola, samt bar whisky. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Whisky og Cola er godt, ja! Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ingen som har den hemmelige oppskriften på fernet branca? den er så jævla dyr Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Whisky og Cola er godt, ja! Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig... 5970405[/snapback] Haha på en bensinstasjon? Hvis vi setter sammen de boksene med Autobahnen i Tyskland så kan vi forvente mange ulykker. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Whisky og Cola er godt, ja! Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig... 5970405[/snapback] Haha på en bensinstasjon? Hvis vi setter sammen de boksene med Autobahnen i Tyskland så kan vi forvente mange ulykker. 5972027[/snapback] Hehe, stemmer :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Men etter alle de gode tipsene, så blir man gjerne "litt" uggen i magen, og vondt i hode og veldig kvalm dagen etter, noen som har mange bra tips til hvordan få bort fyllasjuka etter sprit drikking ? Delvis fordi jeg aldri blir sjuk av øl.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har hørt eggerøre er bra... Lenke til kommentar
Kraken Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Whisky og Cola er godt, ja! Husker de solgte bokser med Jack og Cola på bensinstasjonene i Tyskland, smakte ganske digg egentlig... 5970405[/snapback] ARG!! Whisky og Cola sammen helligbrøde! Det er bare hedninger som blander ut whiskyn. Og så bare for å tale med to tunger; Du kan ha isbiter i whiskyn, for litt vann fremhever flere av smakene i whiskyen. Snakker da kun om max 1 isbit pr. drink med Whishy. Og for dere som liker whisky så har jeg bare en ting å si Islay. Skål og NYT! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det enkle er ofte det beste: + = 5939391[/snapback] Legg til Litago der, og du har Cappucino-karsk. Fakta faen, funker som fjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå