CetOr Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei, har er en laptop som kjører 60 hz, kunne godt tenkt meg noe mer, innmed at jeg gamer en del.. Noen som vet hvordan jeg kan det? -Thanx Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Høyreklikk på desktop, egenskaper, innstillinger, avansert, skjerm og wolla! Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvis skjermkortet forer skjermen med digitalt signal, vil det nok ikke gå med mer enn 60Hz. Uansett, 60Hz på digital går helt greit, også i spill. Hvis ikke, kan du høyreklikke på skrivebordet -> egenskaper -> innstillinger -> avansert -> også finner du sikkert ett eller annet sted du kan velge de innstillingene du vil ha EDIT: goddamn, der var jeg for treg, ja. Endret 16. april 2006 av Nano- Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 På en laptop får du ikke mer enn 60hz. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg tenkte bare jeg skulle informere om at det du ønsker å justere høyere er skjermens oppfriskningsrate, altså en frekvens. Denne måles i måleenheten hertz = Hz = 1/s, enkelt forklart som "(ganger) per sekund". Kall meg pirkete og slem, men jeg ser stadig folk på forumet som skal øke/senke "hertzen", "volten", "amperen" osv., når de egentlig ønsker å manipulere frekvensen (som måles i hertz), spenningen (som måles i volt) eller strømmen (som måles i ampere) m.m. Forumet er jo til for nettopp å dele kunnskap og informasjon. (Jeg vil tippe de færreste snakker/skriver om å øke "kiloen" eller "meteren" når de snakker om masse(vekt) og lengde. ) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ja, det var pirkete. Men når alle forstod hva det er snakk om så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
tosson Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Mener man kan ødelgge en skjerm hvis man bruker høyere hz en det som anbefales på gitt skjerm. tosson Lenke til kommentar
TA-Millman Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Kommers: Bra med litt småpirk. En fordel at folk lærer seg å benytte riktige uttrykk. Endret 17. april 2006 av TA-Millman Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bare lurer på hva du mener du vil tjene på å øke frekvensen på skjermen? I spillsammenheng mener jeg...... Lenke til kommentar
TA-Millman Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bare lurer på hva du mener du vil tjene på å øke frekvensen på skjermen? I spillsammenheng mener jeg...... 5934395[/snapback] Mer samsvar mellom musbevegelse/mus-sampling og det som skjer på skjermen. Om det ikke er i synk blir det vanskelig for hjernen å time og du spiller dårligere. Gjelder stort sett FPS-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå