redsnapper Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvordan kan man starte f.eks musicmatch automatisk, hvis man kjører automatisk wake up (i bios) det jeg vil er at maskinen skal starte automatisk på det og det klokke slett og at musicmatch skal starte og spille av musikk, greit å bruke som en vekkerklokke? På forhånd takk for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Om du kan få maskinen til å våkne fra bios på et bestemt klokkeslett vet jeg ikke, men jeg har gjort det slik : Maskinen min står stort sett på om natten, så jeg lager bare en "planlagt oppgave" i win98, hvor den starter en winamp playlist fil. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Aner ikke om dette går an, men er spent på andre svar. Litt dumt topic du har, greit å få vite i topic hva inlegget handler om. Lenke til kommentar
tmx Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: så jeg lager bare en "planlagt oppgave" i win98, hvor den starter en winamp playlist fil. Enkelt og greit. har du en dugelig mp3-spiller så slenger du bare inn en wakeup/alarm-plugin av noe slag :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva med "wake on timer"? De fleste hovedkort støtter jo dette. I bios leter du deg frem, til du finner ut hvor du kan velge dette tidspunktet, og så velger du "every day" Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva med "wake on timer"? De fleste hovedkort støtter jo dette. I bios leter du deg frem, til du finner ut hvor du kan velge dette tidspunktet, og så velger du "every day" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå