chr1st3r Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei, passer en tt blue orb 2 kjøler på mitt Asus A8n-e. Og vil jeg få problemer med plass? Jeg er også mye på lan, den detter vel ikke av? Den er jo stor men den festes jo godt på... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Den ser nå faktisk ikke noe særlig stor ut da. Jeg fikk ikke noe link til HK, så jeg vet ikke helt hvordan dette ser ut. Men I og med at du har 11 dagers angrefrist, så er det jo bare å kjøpe og prøve Lenke til kommentar
chariot Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Ikke stor? er du gal, den er 14 cm diameter..monster. Men den kjøler som et monster og, og dønn stille. Den kjøler til og med mosfet's og ram (fordi den er såpass stor at den går over ram brikkene og. (Min CPU: Max 35C Min 28 C i et 24 C rom). Mvh. Rise Endret 18. april 2006 av chariot Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Her er link til hk: Asus A8N-E Lenke til kommentar
chariot Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Desverre er det to ting i veien for at du skal ha plass til den, muligens 3 ting. PCI-Express porten er for nær cpu, de kjøleribbene like ved cpu og muligens strømforsyning over cpu. Du burde da heller tenke på en Vapochill Micro High End Kjøler: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310137 (det finnes også dyrere modeller av denne, en som er lav loise og en som er kraftigere) Mvh. Rise Endret 18. april 2006 av chariot Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Da passer ikke det, men er det noen bra Zalman cpu kjølere da? Noen som passer til kortet mitt og som er kald og god. Men husk at jeg drar mye på lan så det må være en kjøler som sitter innpå kortet! Kjøle"ferdighetene" er viktig for jeg driver og klokker og en kald og stabil cpu er viktig! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå