NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Zidane, fy faen, utrolig... Der ja! UT MED DEG. Jævlig bra å gjøre det i din siste kamp, fy faen, det skal ikke gå ann.! Endret 9. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) wtf zidane?? bare å gratulere italia med seieren da Endret 9. juli 2006 av Veritas_ Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Skulle likt å vite hva materazzi sa til Zidane. Men uansett er det ikke nok til å framprovosere noe sånt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kan bare si at jeg har heiet på Italia hele tiden! Zidan din ondskapsfulle rottej***el. FY f*** at det går ann . Ja, ja fritt fram Italia! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så ikke ordentlig jeg..gav han en på trynet..? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så ikke ordentlig jeg..gav han en på trynet..? 6462438[/snapback] Han skalla han andre i brystet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skallet han knallhardt i brystkassen. Uansett; C'mon Frankrike! Endret 9. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Et lag som spiller så defensivt og håper på straffekonk fortjener ikke å vinne, slik er mitt syn. Og jeg sitter i sjokk etter Zidanes opptreden. Det er helt ufattelig. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Materazzi må ha sagt noe ille, det er jeg helt sikker på. Zidane gjør ikke sånn uten videre Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 den grisete italienern kom vel med en eller annen rasistbemerkning, tenker jeg... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Dette var bare trist. At Zidane kan gjøre noe så dumt. Han er jo idiot når han gjør det. Han vet jo hva konsekvensene blir. Trist avslutning for Zidane. Og nå er det straffekonk. Er egentlig det samme hvilken vei det går. Kanskje Italia skal vinne sin første straffesparkkonkurranse. Helt greit egentlig. Frankrike fortjener å vinne denne finalen, men etter Zidane sin opptreden ble alt egentlig bare rart. Skjønner at idiot-Italieneren sikkert sa ett eller annet stygt, men det hjelper ikke å reagere sånn. Endret 9. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Materazzi må ha sagt noe ille, det er jeg helt sikker på. Zidane gjør ikke sånn uten videre 6462474[/snapback] Uansett kva Materazzi har sagt skal ikkje Zidane gjere sånn Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Blir spennende å høre Zidanes forklaring i morgen... Den bør være veeeeeeeeldig god Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hehe, Zidane er bare best. Den idioten sa sikkert noe som ikke passet. Vet selv med meg selv, at jeg blir veldig irritert når noen sier noe tull. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 NEI! Så trist! Materazzi, det er han som er en rottejævel. Det er kjent at Zidane har kort lunte. Faen. Han mistet hodet der. Det var en sterk nikk av muslimen i alle fall. Faen. Det er nå Italia viser at de er på sitt verste! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 JAAAA!! FY FAEN SÅ HERLIG!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 HAHAHAHA. Fytti så spennende kamp.. ITALIA FTW!! Zidane fikk nå vertfall en uforglemmelig avslutning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg