LarsP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 For eksempel Rivaldo mot Tyrkia i 2002. Fikk ballen i ansiktet og vips holder han seg på hodet. 6457558[/snapback] Vel, han fikk faktisk ballen i mage/brystregionen. Jeg mistet all respekt for Rivaldo etter den hendelsen, møkkaspiller. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 De fleste overdriver nok filming og sånn før eller siden. Og ja det er helt riktig at Rivaldo overdrev i 2002, men umulig å forstå hva som foregår i hodet hans i en sånn situasjon. Før han rekker å tenke tar han seg til hodet, han kan jo ikke ta bort igjen hånda da, og plutselig få vondt i magen. Da skjønner ihvertfall ALLE at han faker. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dommere kan også fake. Hvem var han dommeren som fikk et dytt og ramlet 3 kilometer bakover? Var det selveste Graham Poll? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva har en ikke google for http://video.google.com/videoplay?docid=-9...9401&q=de+canio Men nå skal det jo sies at en kan miste balansen og at en ikke greier å hente seg inn. Ser ikke helt hva en dommer skal filme for :o Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For eksempel Rivaldo mot Tyrkia i 2002. Fikk ballen i ansiktet og vips holder han seg på hodet. 6457558[/snapback] Vel, han fikk faktisk ballen i mage/brystregionen. Jeg mistet all respekt for Rivaldo etter den hendelsen, møkkaspiller. 6457831[/snapback] Jeg skrev feil! Jeg mente det du skrev. Det skulle bli mage/bein og så ansikt, ikke ansiktet og så hodet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 tror jeg kjører 100kr på italia imorra.. føler at de er bankers de har bedre keeper. forsvar og angrep, kanskje frankrike har bedre midtbane, men italia vinner nok etter 90min ! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva har en ikke google for http://video.google.com/videoplay?docid=-9...9401&q=de+canio Men nå skal det jo sies at en kan miste balansen og at en ikke greier å hente seg inn. Ser ikke helt hva en dommer skal filme for :o 6458122[/snapback] Tja... Hele fallet virket litt krampeaktig. Ser ut som han prøver å få det til å se ganske dramatisk. :!: Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva har en ikke google for http://video.google.com/videoplay?docid=-9...9401&q=de+canio Men nå skal det jo sies at en kan miste balansen og at en ikke greier å hente seg inn. Ser ikke helt hva en dommer skal filme for :o 6458122[/snapback] Tja... Hele fallet virket litt krampeaktig. Ser ut som han prøver å få det til å se ganske dramatisk. :!: 6459504[/snapback] Kan jo og tenkes at han mister balansen, og prøver å holde seg oppe.. Da "løper" du jo på en måte for å holde deg oppe.. Ser litt sånn ut, men ikke vet jeg. Foresten, Frankrike vinner idag. Skulle gjerne betta en liten sum, men pappa nekter Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 tror jeg kjører 100kr på italia imorra.. føler at de er bankers de har bedre keeper. forsvar og angrep, kanskje frankrike har bedre midtbane, men italia vinner nok etter 90min ! 6458385[/snapback] Vil nå si at Frankrike har et bedre forsvar men. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Cannavaro er en forsvarsminister i fotball. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Heier egentlig ikke på noen av lagene, men satt 50 spenn på la france så nå blir det Frankrike på meg i kveld. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vil nå si at Frankrike har et bedre forsvar men. 6460779[/snapback] Nei, Frankrike er et bedre defensivt lag (pga Makèlèlè og Viera), men forsvarsrekken til Italia er det ingen som slår. Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) 1 og ein halv time til finalen. Er veldig spent om korleis kampen utvikler seg. Vi kan håpe på ein lik kamp som i bronsefinalen, men eg fryker at begge lag vi heller unngå å sleppe inn mål enn å score sjølv! Endret 9. juli 2006 av brd Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er vel kl. 21.00 kampen begynner? Ifølge TV2. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er fornøyd med uansett hvem som skulle vinne. Begge lag er helt fabelaktige. Jeg blir ekstra glad om den trofaste muslimske mesterspilleren løfter pokalen nok en gang! Lykke til Zidane og Frankrike, lykke til Italia. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) FORZA AZZURRI Måtte fotballgudene Buffon, Cannavaro, Pirlo, Totti og Toni ta hjem gullet til støvlelandet! Måtte Italia ta sitt 4.gull! All ære til Zidane, en sann legende, men du har allerede fått deg ett gull før kjære Zizou Endret 9. juli 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Frankrike har fått straffespark, en smule billig kansje? Zidane med ett morsomt å kaldt straffespark å scorer 1-0 til frankrike! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Frankrike har fått straffespark, en smule billig kansje?Zidane med ett morsomt å kaldt straffespark å scorer 1-0 til frankrike! 6461775[/snapback] Kaldt? Nei, ren og skjær flaks. Tror kampen er avgjort nå. Den pøbelen Henry, måtte han brenne . Endret 9. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Patetisk, filme seg til straffe i en VM-FINALE! Argh, jeg blir så jævlig forbanna, måtte han brenne. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå må jeg jo si at det ikke skal så mye til for å falle når farten er stor. Men det så ut som han falt veldig lett der. Men nå er vel karmaen oppveid etter at italia fikk en veldig billig straffe mot australia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg