Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

For eksempel Rivaldo mot Tyrkia i 2002. Fikk ballen i ansiktet og vips holder han seg på hodet.

6457558[/snapback]

Vel, han fikk faktisk ballen i mage/brystregionen. Jeg mistet all respekt for Rivaldo etter den hendelsen, møkkaspiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste overdriver nok filming og sånn før eller siden. Og ja det er helt riktig at Rivaldo overdrev i 2002, men umulig å forstå hva som foregår i hodet hans i en sånn situasjon.

Før han rekker å tenke tar han seg til hodet, han kan jo ikke ta bort igjen hånda da, og plutselig få vondt i magen. Da skjønner ihvertfall ALLE at han faker. ;)

Lenke til kommentar
For eksempel Rivaldo mot Tyrkia i 2002. Fikk ballen i ansiktet og vips holder han seg på hodet.

6457558[/snapback]

Vel, han fikk faktisk ballen i mage/brystregionen. Jeg mistet all respekt for Rivaldo etter den hendelsen, møkkaspiller.

6457831[/snapback]

Jeg skrev feil! Jeg mente det du skrev. Det skulle bli mage/bein og så ansikt, ikke ansiktet og så hodet. :)

Lenke til kommentar
Hva har en ikke google for :p

http://video.google.com/videoplay?docid=-9...9401&q=de+canio

Men nå skal det jo sies at en kan miste balansen og at en ikke greier å hente seg inn. Ser ikke helt hva en dommer skal filme for :o

6458122[/snapback]

Tja... Hele fallet virket litt krampeaktig. Ser ut som han prøver å få det til å se ganske dramatisk. :!:

6459504[/snapback]

Kan jo og tenkes at han mister balansen, og prøver å holde seg oppe.. Da "løper" du jo på en måte for å holde deg oppe.. Ser litt sånn ut, men ikke vet jeg. Foresten, Frankrike vinner idag. Skulle gjerne betta en liten sum, men pappa nekter :hm:

Lenke til kommentar

1 og ein halv time til finalen. Er veldig spent om korleis kampen utvikler

seg. Vi kan håpe på ein lik kamp som i bronsefinalen, men eg fryker at

begge lag vi heller unngå å sleppe inn mål enn å score sjølv!

Endret av brd
Lenke til kommentar

Det er vel kl. 21.00 kampen begynner? Ifølge TV2. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er fornøyd med uansett hvem som skulle vinne. Begge lag er helt fabelaktige. Jeg blir ekstra glad om den trofaste muslimske mesterspilleren løfter pokalen nok en gang!

Lykke til Zidane og Frankrike, lykke til Italia.

Lenke til kommentar

FORZA AZZURRI

Måtte fotballgudene Buffon, Cannavaro, Pirlo, Totti og Toni ta hjem gullet til støvlelandet! Måtte Italia ta sitt 4.gull!

All ære til Zidane, en sann legende, men du har allerede fått deg ett gull før kjære Zizou :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Frankrike har fått straffespark, en smule billig kansje?

Zidane med ett morsomt å kaldt straffespark å scorer 1-0 til frankrike!

6461775[/snapback]

Kaldt? :hrm: Nei, ren og skjær flaks. Tror kampen er avgjort nå. :cry::realmad: Den pøbelen Henry, måtte han brenne :realmad:.

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...