Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

da har vi sett samme video :) lurer faktisk det samme, men vi var jo ikke tilstede, så vi veit ikke hvordan han følte i denne gangen.. Jeg nekter å tro at han filmet.. For det har han aldri gjort, hvorfor skulle han plutselig gjøre det i kampen liksom etter mange år?

6455895[/snapback]

For all del. Henry er en glimrende spiller, og jeg har heller aldri sett at han har filma. Greit nok, pynta litt, som mot Portugal, men ikke direkte filming. Men, kan jo også bare være at han blir truffet i brystet, og holder seg for ansiktet, fordi han kjenner smerter. Du trenger jo ikke nødvendigvis holde deg for akkurat den plassen du blir truffet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi, hva skjedde med Brasil folkens?  :)

Nettopp kommet hjem fra Danmark, og har kost meg med Italia. Tippet Italia som vinner før VM og tror de vinner imorra. Cannavaro og Pirlo har vært VMs to store spillere.

6455981[/snapback]

Og jeg tippa Frankrike før VM, og tror dem vinner imorgen. Zidane er den største i årets vm^^

Lenke til kommentar
Bronsefinale i dag, Portugal - Tyskland. Håpar på tysk siger i dag, dei har hatt eit godt mesterskap og vist fram mange gode spelarar. Ronaldo er nok til at eg ikkje unnar Portugal medaljen.

6453967[/snapback]

Enig i det. Tyskland fortjener seieren. Har aldri likt Ronaldo heller. Han er jo utrolig god med ballen, med hva hjelper det når man ikke spiller ballen videre og sutrer til dommeren hver gang noen tar ifra han ballen.. Håper han blir lynsjet når han kommer tilbake til Manju.. :p

Lenke til kommentar
Ikke for å påstå verken det ene eller andre, men siden det har blitt diskutert en del i denne tråden så...:

Italia filmer mest

Italia skal ha filmet 32 ganger så langt i VM, mens Frankrike kommer på andreplass med 28 episoder der de har forsøkt - eller klart - å lure dommeren. Frankrike er forøvrig det laget som sutrer mest i VM - de har klaget på flest dommeravgjørelser.

Den spilleren som får opp kvoten her, er Henry. Syter hele tiden og bruker hendene sine stadig vekk. Det vet dere.

Henry har faktisk grunn til å gjøre det! Så klapp igjen, han filmer aldri. Og blir merkelig irritert når det skjer ingen ting når noen feller ham.. Føler faktisk med ham!

Dette kan jeg ikke diskutere med deg. Har han grunn hele tiden da? Han pleier å peke på øye hele tiden til dommeren, syter og har hendene oppe mot hode ettersom dommeren blåser. Etter det jeg ser så syter stadig vekk i en kamp hvor det faktisk ikke er nødvendig å syte på. F.eks. riktig dømming av offside i mot Spania, hvor han selv påstod at han var onside og begynte å syte. Hva syter han for da? Jo, han syter fordi at han selv er dårlig til å plassere seg og timer løpene sine dårlig.

Filmer ikke? Puyol traff ikke Henry i ansiktet med albuen sin og Henry holdt seg for ansiktet og la seg ned. Puyol skjønte ingenting etter det.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Herlig kamp av Tyskland og to nydelige mål av Shweinsteiger.

Verdig avslutning for det tyske laget og alle de fremmøtte på tribunen :)

De seiler opp som en av mine store favoritter til å vinne EM om 2 år, og håper virkelig at de beholder Klinsmann til da og til VM 2010 ! :)

Endret av xabeR
Lenke til kommentar

Godt å se Tyskland vinne denne velfortjente bronsen. Håper ikke Klinsmann gir seg. De trenger han og han er definitivt rett mann til å lede Tyskland til EM om to år. :)

Var en god kamp i dag, med mange mål. Noe annet enn hva jeg tror vi får se i finalen i morgen er jeg redd. :ermm:

Dette var finalen for min del. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Strålende kamp av Tyskland. Dette var tysk maskineri på sitt beste. Utrolig fortjent 3-1-seier til Tyskland. Jeg også håper at Klinsmann forblir i Tyskland i et par år til. Det som er dumt er at han bor i California. Det blir en annen sak.

Nok en gang, synd Brasil. Nok en gang, to sterke lag i morgen. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Dette kan jeg ikke diskutere med deg. Har han grunn hele tiden da? Han pleier å peke på øye hele tiden til dommeren, syter og har hendene oppe mot hode ettersom dommeren blåser. Etter det jeg ser så syter stadig vekk i en kamp hvor det faktisk ikke er nødvendig å syte på. F.eks. riktig dømming av offside i mot Spania, hvor han selv påstod at han var onside og begynte å syte. Hva syter han for da? Jo, han syter fordi at han selv er dårlig til å plassere seg og timer løpene sine dårlig.

Filmer ikke? Puyol traff ikke Henry i ansiktet med albuen sin og Henry holdt seg for ansiktet og la seg ned. Puyol skjønte ingenting etter det.

6456888[/snapback]

Like måte :) Men forresten, sjekk forrige side.

Lenke til kommentar

Alle proffene gjør det samme. Knekk leggen på en spiller og han holder seg til ansiktet. :!:

modellmakt: Er enig med deg. Tenk at en spiller som Nuno Gomes ikke har fått noe spilletid før bronsefinalen. Pauleta er en god spiller, men i mesterskap så scorer han rett og slett aldri. Det er det Portugal mangler, en god spiss som scorer mål. Nuno Gomes viste i forrige VM at han kan score mål, men at han fikk spille så lite i dette mesterskapet er helt uforståelig.

Første omgang var ganske åpen. Pauleta hadde største sjansen. Kanskje kampen hadde utviklet seg annerledes hvis han hadde putta på den sjansen. Første målet til Tyskland kan Ricardo ta på sin kappe.

Lenke til kommentar
Alle proffene gjør det samme. Knekk leggen på en spiller og han holder seg til ansiktet. :!:

modellmakt: Er enig med deg. Tenk at en spiller som Nuno Gomes ikke har fått noe spilletid før bronsefinalen. Pauleta er en god spiller, men i mesterskap så scorer han rett og slett aldri. Det er det Portugal mangler, en god spiss som scorer mål. Nuno Gomes viste i forrige VM at han kan score mål, men at han fikk spille så lite i dette mesterskapet er helt uforståelig.

Første omgang var ganske åpen. Pauleta hadde største sjansen. Kanskje kampen hadde utviklet seg annerledes hvis han hadde putta på den sjansen. Første målet til Tyskland kan Ricardo ta på sin kappe.

6457468[/snapback]

For eksempel Rivaldo mot Tyrkia i 2002. Fikk ballen i ansiktet og vips holder han seg på hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...