Edmund Blackadder Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er likegjyldig for meg hvem som vinner finalen. Jeg er bare glad for at VM ble reddet av at disse to lagene kom til finalen etter et skuffende sluttspill der mange jeg ville ha med videre røk ut. Tenker på at Frankrike har kanskje verdens beste forsvarsrekke akkurat nå, og hvis zidane spiller slik han gjorde for to kamper siden, så holder jeg en knapp på Frankrike. Det som er litt merkelig med Frankrike, iallefall treneren, er som det stod bl.a i BA idag at landslagstreneren vraker alle spillere som er født i Skorpion måneden. Fransk overtro. Jeg ble flau på hans vegne når jeg leste det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Samme her, det er UBERTEIT å gjøre sånt! Feks Pires, han ble ikke tatt ut pga han er født i Skorpion Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hvilke andre spillere ble ikke tatt ut? Og hvorfor spiller ikke Trezeguet? Merkelig avgjørelse av treneren. Endret 7. juli 2006 av KGB- Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Flamini var utrolig konge i året, og han ble ikke tatt ut.. Merkelig! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvilke andre spillere ble ikke tatt ut? Og hvorfor spiller ikke Trezeguet?Merkelig avgjørelse av treneren. 6453078[/snapback] Guily ble heller ikke tatt med til landslaget. Han er vel en frisk pust! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Herregud. Hadde jeg blitt et offer for de gale tankene til landslagstreneren i Frankrike, og vaert fransk storspiller innen fotball, dermed ikke kunne spilt vm - saa hadde meh vaert pissed. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke for å påstå verken det ene eller andre, men siden det har blitt diskutert en del i denne tråden så...: Italia filmer mest Italia skal ha filmet 32 ganger så langt i VM, mens Frankrike kommer på andreplass med 28 episoder der de har forsøkt - eller klart - å lure dommeren. Frankrike er forøvrig det laget som sutrer mest i VM - de har klaget på flest dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke for å påstå verken det ene eller andre, men siden det har blitt diskutert en del i denne tråden så...: Italia filmer mest Italia skal ha filmet 32 ganger så langt i VM, mens Frankrike kommer på andreplass med 28 episoder der de har forsøkt - eller klart - å lure dommeren. Frankrike er forøvrig det laget som sutrer mest i VM - de har klaget på flest dommeravgjørelser. 6453366[/snapback] Italienera kommer til å ligge på bakken å vri seg i "smerte", mens franskmenna står å griner til dommeren... Blir en fin finale Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Men så har jo Italia Buffon, som kanskje er verdens beste keeper? Han er nok en av verdens beste keepere, ja....men han er (har ihvertfall vært...) svak på straffer. Håper ikke på straffekonk i finalen. Håper Frankrike avgjør kampen før det. Det hadde jo vært litt kjipt for Italia og tape enda en finale på straffer Pantera Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bronsefinale i dag, Portugal - Tyskland. Håpar på tysk siger i dag, dei har hatt eit godt mesterskap og vist fram mange gode spelarar. Ronaldo er nok til at eg ikkje unnar Portugal medaljen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke for å påstå verken det ene eller andre, men siden det har blitt diskutert en del i denne tråden så...: Italia filmer mest Italia skal ha filmet 32 ganger så langt i VM, mens Frankrike kommer på andreplass med 28 episoder der de har forsøkt - eller klart - å lure dommeren. Frankrike er forøvrig det laget som sutrer mest i VM - de har klaget på flest dommeravgjørelser. Den spilleren som får opp kvoten her, er Henry. Syter hele tiden og bruker hendene sine stadig vekk. Det vet dere. Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bronsefinale i dag, Portugal - Tyskland. Håpar på tysk siger i dag, dei har hatt eit godt mesterskap og vist fram mange gode spelarar. Ronaldo er nok til at eg ikkje unnar Portugal medaljen. 6453967[/snapback] Håper også Kahn står godt i mål. Han fortjener det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Håper jeg også. Blir gøy å se Kahn igjen, og han fortjener det virkelig. 2-0 til Tyskland. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Italia sine spelare rullar alltid eingang ekstra rundt på bakken etter dei har blitt takla for å få det til å sjå verre ut.. At frankrike syter ja det tviler eg ikkje på.. Men heia Tyskland i bronsefinalen. Lika ikkje portugal og spesielt ikkje Ronaldo. Heia Frankrike i finalen. Lika ikkje Italia. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke for å påstå verken det ene eller andre, men siden det har blitt diskutert en del i denne tråden så...: Italia filmer mest Italia skal ha filmet 32 ganger så langt i VM, mens Frankrike kommer på andreplass med 28 episoder der de har forsøkt - eller klart - å lure dommeren. Frankrike er forøvrig det laget som sutrer mest i VM - de har klaget på flest dommeravgjørelser. Den spilleren som får opp kvoten her, er Henry. Syter hele tiden og bruker hendene sine stadig vekk. Det vet dere. 6454195[/snapback] Henry har faktisk grunn til å gjøre det! Så klapp igjen, han filmer aldri. Og blir merkelig irritert når det skjer ingen ting når noen feller ham.. Føler faktisk med ham! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Henry har faktisk grunn til å gjøre det! Så klapp igjen, han filmer aldri. Og blir merkelig irritert når det skjer ingen ting når noen feller ham.. Føler faktisk med ham! 6455825[/snapback] Tør jeg påstå du får Spania kampen slengt opp i fjeset nå? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ja? Henry ble faktisk truffet, har sett to forskjellige videoer i to forskjellige synsvinkler Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ja? Henry ble faktisk truffet, har sett to forskjellige videoer i to forskjellige synsvinkler 6455850[/snapback] Ja, jeg har også sett at han blir truffet. Men fra den vinkeln jeg har sett blir han truffet i brystet, og holder seg for ansiktet som om han var blitt skutt. Har du link til sida der du ser at han blir truffet i ansiktet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 da har vi sett samme video lurer faktisk det samme, men vi var jo ikke tilstede, så vi veit ikke hvordan han følte i denne gangen.. Jeg nekter å tro at han filmet.. For det har han aldri gjort, hvorfor skulle han plutselig gjøre det i kampen liksom etter mange år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg