Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tro på at noen kan ta toppskorertittelen fra Miroslav Klose?

6446250[/snapback]

Nei, ikke i det hele tatt. Italia og Frankrike spiller forsvarsfotball.. Tviler sterkt på at det kommer til å bli mange mål i denne kampen.

Btw.. synd at disse to lagene kom i finale, dette er dømt til å bli kjedelig.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg enig at Cannavaro er VMs beste spelar, men Podolski er ikkje VMs beste unge spelar. Synest Lahm burde fortjent den prisen!

6446246[/snapback]

Phillipp Lahm er født den 11. november 1983 og er dermed for gammel til å vinne den prisen. ;)

Lenke til kommentar
Men han burde vunnet den hvis han hadde vært innforbi aldersgrensa!

Han spillte kjempebra i vm! :thumbup:

6446551[/snapback]

Hvis han hadde vært innenfor grensa, hadde han vært yngre, og ikke nødvendigvis så god som han er nå^^

Lenke til kommentar

Hvor gammel er Ronaldo nå egentlig? Er vel ikke usannsynlig at Ronaldo er med i Brasils VM-tropp neste gang óg. Brasil har jo spilt med gamlinger på topp før, bare se på Bebeto og Romario.

Edit: Dårlig setning.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Det er jeg tror, er at han kommer til å revansere seg for dette som skjedde i VM. Han må tenke på sine 15 VM-mål og at det fort kan tangeres. Ved å spille i Sør-Afrika i 2010 kan han presse statistikken enda høyere.

Jeg håper han blir i landslaget til da. Da er han en sann spiller.

Lenke til kommentar
Eg enig at Cannavaro er VMs beste spelar, men Podolski er ikkje VMs beste unge spelar. Synest Lahm burde fortjent den prisen!

6446246[/snapback]

Phillipp Lahm er født den 11. november 1983 og er dermed for gammel til å vinne den prisen. ;)

6446540[/snapback]

litt teit at d er aldersgrense da :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...