Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som er med på VG's Drømmelag-konkurranse?

BTW Her er mitt lag...

---------------------------Keller-----------------------------

Cafu-----------Juan-------------Abidal-----Nuno Valente

Figo----------Juninho-------------Petit-----------Malouda

-------------Ronaldinho(K)-----Messi-----------------------

Lenke til kommentar

Jeg er ikke med på VM's drømmelag i VG, det koster og hvor mye koster det forresten? Uansett, her er mitt favorittlag:

-------------------- Dida --------------------

Zanetti - Nesta - Cannavaro - Zambrotta

-------------- Xavi --------------------------

------------------------------- Deco ---------

--------- Zidane © ------------------------

--------------------------- Ronaldinho ------

------------ Ronaldo - Eto'o ----------------

Reserve: Kaka, Robinho, Puyol, Gattuso, Marquez, R. Carlos, Adriano, Messi, C. Ronaldo, Schevchenko, Maldini, Vieira, Pirlo, Guti, Cocu og Seedorf.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Det koster 50 kr pr. lag. Du har til sammen 11 mill å handle for. Prisene er jo litt rare, men de beste spillerne er selvfølgelig de dyreste (Ronaldinho og Henry er dyrest, 2 mill). Man kan med andre ord ikke sette opp et lag bestående kun av de "beste" spillerne.

Lenke til kommentar

Jeg liker Xavi fordi han har god teknikk, ballfølelse, god ballbehandling, gode passninger og løper mye. Setter han som defensiv midtbane-spiller. Deco er av samme type, men flinkere offensive. Lar han spille sentralt venstre. Zidane pga. hans overlegenhet over andre spillere. Ronaldinho, sier ikke mere for og om det navnet. Zambrotta fordi hans løpskapasitet er enorm. Han er egentlig høyreben, men Juventus trengte en som kunne spille venstreback, han tok den plassen da. Samme gjelder Maldini, dere må ikke tro han er venstre ben.

Lenke til kommentar
Bare hyggelig :)

Det blir så sykt bra, en hel måned med det beste fotball-verdenen har å by på :dribble:

6266831[/snapback]

Kommer uansett aldri til å slå EM 2004. Verdens hittil beste mesterskap sett med fotballfaglige øyne. Riktignok var det et lite publikumsvennlig lag som vant, men alle de andre kampene var helt utrolige.

Noen som husker den fantastiske 3-2-kampen mellom Tsjekkia og Nederland? :love:

Etter min mening så er det for mange lag i VM som ikke har noe der å gjøre, selv om det begynner å tette seg til. Og om Norge skulle vært med, kan jeg ikke skjønne hvilket europeisk lag som burde vike for oss, vi er ikke noe særlig gode lenger.

Lenke til kommentar
Bare hyggelig :)

Det blir så sykt bra, en hel måned med det beste fotball-verdenen har å by på :dribble:

6266831[/snapback]

Kommer uansett aldri til å slå EM 2004. Verdens hittil beste mesterskap sett med fotballfaglige øyne. Riktignok var det et lite publikumsvennlig lag som vant, men alle de andre kampene var helt utrolige.

Noen som husker den fantastiske 3-2-kampen mellom Tsjekkia og Nederland? :love:

Etter min mening så er det for mange lag i VM som ikke har noe der å gjøre, selv om det begynner å tette seg til. Og om Norge skulle vært med, kan jeg ikke skjønne hvilket europeisk lag som burde vike for oss, vi er ikke noe særlig gode lenger.

6267924[/snapback]

Hva får deg til å si at EM2004 var så utrolig bra? Det mesterskapet har faktisk gått i glemmeboka blant de fleste fotballfans.

Lenke til kommentar

VM i Tyskland 2006 slår EM 2004, det gjør det uansett. VM er et større arrangement. Jeg tror at årets VM vil være en av de beste. Nå er akkurat 23 timer og 24 min til VM begynner. Jeg skal ta opp åpningssermonien :)

Edit: Typiske VM-sanger:

- Ricky Martin - Living La Vida Loca.

- Warren G - World Cup Samba.

- Forskjellig Nike komersielle sanger, spesiellt fra 1998.

- Sergio Mendes Feat. The Black Eyed Peas - Mas Que Nada.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
VM i Tyskland 2006 slår EM 2004, det gjør det uansett. VM er et større arrangement. Jeg tror at årets VM vil være en av de beste. Nå er akkurat 23 timer og 24 min til VM begynner. Jeg skal ta opp åpningssermonien :)

Edit: Typiske VM-sanger:

- Ricky Martin - Living La Vida Loca.

- Warren G - World Cup Samba.

- Forskjellig Nike komersielle sanger, spesiellt fra 1998.

- Sergio Mendes Feat. The Black Eyed Peas - Mas Que Nada.

6268957[/snapback]

Når begynner sermonien? Rett før Tyskland-Costa Rica?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...