Ol'H Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) har du link o.l ? VG skriver om Roberto Carlos og hans situasjon. Fakta om Roberto Carlos fra Wikipedia. Hmm, ekstraomganger. Hva sa jeg? Uavgjort til futt tid og nå ekstraorganer. 6435462[/snapback] Ja du må være synsk, har ikke vært mange straffekonker hittil i vm. Endret 4. juli 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 i morgen er det seier over Italia... 6431433[/snapback] Det tror jeg kan bli vanskelig. Italia har et bra tak på Tyskland, og ser ut til å være i siget nå 6432299[/snapback] nei... det er ikke vanskelig tyskland er det laget som har vært best hittil... 6432478[/snapback] Hva var det jeg sa Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Man syns jo nesten litt synd på Tyskland i et øyeblikk som dette Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva annet kan man si, enn Forza Italia! Da krysser jeg fingrene for Frankrike og Italia i finalen... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Forza Italia! Det var klart beste laget i dag. Passning fra Pirlo til Grosso var ''Ronaldinho wanna be''. Grosso gjør nok en gang storartet jobb. Multo Bene Italia, Forza Abruzzi . Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Endelig er tyskerne ute, bedre fortjente de ikke, Forza Italia. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er hva jeg skal si til tyskland-fansen: Utrolig to mål, Buffon ruler kanskje den beste keeperen i VM. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vel, nå hater jeg ikke Italia mindre. Gidder ikke si stort mer i denne diskusjonen, da den utover natta vil utarte seg til en drittkasting mellom Italiaelskere og Italiahatere, vil jeg tro. Vil bare si at uansett hvem som vinner av Portugal og Frankrike i morgen så heier jeg på det laget i finalen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva annet kan man si, enn Forza Italia!Da krysser jeg fingrene for Frankrike og Italia i finalen... 6435736[/snapback] Tror mest på Portugal - Italia.. tror også Portugal vil ha en bedre sjans mot Italia enn Frankrike. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) JA! Flott av Italia, selv om jeg ikke er så glad i dem. Jeg har bare alltid mislikt Tyskland. Selv om de spilte finere enn noen gang tidligere i dette mesterskapet. Håper vel på Frankrike i finalen. Men magefølelsen sier Portugal. Faktisk EDIT: Hvis det blir Frankrike - Italia blir det jo spennende å se VMs to beste defensive lag møte hverandre... (Frankrike har sluppet inn to mål. Italia har sluppet inn ett. Selvmål, that is...) Endret 4. juli 2006 av GBD Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bah, hadde jo håpt på tyskland mot frankrike jeg da Får nå satse på at jeg iallefall får en rett Fint mål da. Og en kontring som alltid kommer når det andre laget må frem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Italia spilte sin beste kamp på flere år og vant ganske så fortjent. Jeg mener de har en 90% sjanse til å vinne hele VM'et om de fortsetter slik i finalen. Ingen, da mener jeg INGEN trenger igjennom backrekka deres flere ganger i samme kamp. Klose & Podolski har vært VM's beste spisspar, men ble nærmest maltraktert av den italienske muren. Synd for Tyskland, men det er bare å se fremover til bronsefinalen (som de helt sikkert vinner). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har bare én ting å si: HVA VAR DET JEG SA? Forza Italia Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Italia spilte sin beste kamp på flere år og vant ganske så fortjent. Jeg mener de har en 90% sjanse til å vinne hele VM'et om de fortsetter slik i finalen. Ingen, da mener jeg INGEN trenger igjennom backrekka deres flere ganger i samme kamp. Klose & Podolski har vært VM's beste spisspar, men ble nærmest maltraktert av den italienske muren. Synd for Tyskland, men det er bare å se fremover til bronsefinalen (som de helt sikkert vinner). Cannavaro, Grosso, Materazzi og Zambrotta! Endret 4. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) zidane kommer igjennom 6435947[/snapback] Det gjør han. Jeg gleder meg til i morgen. Enten er det vinn eller forsvinn for våres muslimske midtbane elegant. Endret 4. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) 110% fortjent seier fra Italia sin side. Syntes de regjerte store deler av kampen, både defensivt og offensivt. zidane kommer igjennom Vakkert! Endret 4. juli 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tror Deco, Figo og Ronaldo har potensiale til å trenge igjennom og. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 110% fortjent seier fra Italia sin side. Syntes de regjerte store deler av kampen, både defensivt og offensivt. 6436064[/snapback] Enig Er i Firenze no, og her er er det et leven uten like! Forza Italia! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Unner ikke Italia denne finalen! Tyskland synes jeg hadde fortjent det mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg