Nevnarion Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) I morgen er semifinalen mellom Tyskland og Italia. Og andre semifinale mellom Frankrike og Portugal er på onsdag. Endret 3. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tipper det blir Tyskland og Frankrike i finalen. Italia fortjener ikke aa vinne, litt det samme med Portugal selv om dem ikke er saa sleipe. Synes vmet har blitt mindre fargerikt og interessant etter England og Brazil rok ut. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mindre interessant etter at England røk ut kan jeg skjønne. Mindre fargerikt? Ikke med den fotballen England prestere i år. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Brazil hadde stort potensiale med sitt lag til aa vaere fargerikt ihvertfall, og jeg hapte England ville prestere. Vi far tro at Mclaren faar skikk paa det Engelske landslaget til de moter Hellas. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121907 gleder meg til å høre argentinernes straff! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121907 gleder meg til å høre argentinernes straff! 6430065[/snapback] ey! det var ikke fortjent.... da bør argentina sin straff være stor! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Åhhh!! Så fantastisk deilig med seier mot Brasil! Jeg turte faktisk ikke se kampen, så fikk bare med meg de siste 20 ca.. Men, frisparket fra Zidane, og scoringen til Henry er det verdensklasse over, og Brasils forsvarsspill på det frisparket hører ikke hjemme noen steder. Å la en mann som Henry få vandre fritt på bakerste er jo å be om mål. Btw, Zidane=årets spiller<33 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Aldri likt Frankrike jeg. Før de to siste kampene de har spilt nå. De er faktisk et av de få lagene som ikke har skuffet i VM. Uansett så håper jeg Portugal vinner VM. På grunn av at de var sååå nær ved å vinne EM på hjemmebane i 2004. Synes også de har spilt ganske bra hittil i VM og straffespark seieren over England var det klasse over En så iskald og rolig keeper som Ricardo skal du lete lenge etter Og når C.Ronaldo putter sånn som han gjorde så tror jeg det skal mye til å slå de hvis det blir straffespark-konkurranse i semifinalen mot Frankrike. Håper hvertfall Portugal vinner den kampen og kommer til finalen, der venter forhåpentligvis Tyskland og det blir en jevn kamp som Portugal vinner. Endret 3. juli 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Portugal er hvertfall helt råe på straffekonk, med Ricardo i mål. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Ja Altså, når man ser på forskjellen mellom hvordan Robinson og Ricardo oppfører seg før de skal stå på et straffespark, så ser man at psyken til Ricardo er helt vill. Robinson: står der og hopper og ser på publikum og følger nøye med på lagkameratenes straffespark. Ricardo: Står der helt i sin egen verden, snur seg unna når lagkameratene skyter, og er kald som is. Han var jo etter og borti (?) alle straffesparkene. Endret 3. juli 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Åhhh!! Så fantastisk deilig med seier mot Brasil! Jeg turte faktisk ikke se kampen, så fikk bare med meg de siste 20 ca.. Men, frisparket fra Zidane, og scoringen til Henry er det verdensklasse over, og Brasils forsvarsspill på det frisparket hører ikke hjemme noen steder. Å la en mann som Henry få vandre fritt på bakerste er jo å be om mål. Btw, Zidane=årets spiller<33 6430229[/snapback] Grunnen til at han sto såpass ledig var at Roberto Carlos hadde ansvaret for å markere han, men han var på sidelinjen og fikk behandlet en liten skade. Det avgjorde hele kampen Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 i morgen er det seier over Italia... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 i morgen er det seier over Italia... 6431433[/snapback] Det tror jeg kan bli vanskelig. Italia har et bra tak på Tyskland, og ser ut til å være i siget nå Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 i morgen er det seier over Italia... 6431433[/snapback] Det tror jeg kan bli vanskelig. Italia har et bra tak på Tyskland, og ser ut til å være i siget nå 6432299[/snapback] Tyskland har aldri tapt i Dortmund da. Pluss at de er på Hjemmebane og at Italia er uten Nesta.. Tyskland vinner dessverre hele greia etter å ha slått Portugal i finalen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 i morgen er det seier over Italia... 6431433[/snapback] Det tror jeg kan bli vanskelig. Italia har et bra tak på Tyskland, og ser ut til å være i siget nå 6432299[/snapback] nei... det er ikke vanskelig tyskland er det laget som har vært best hittil... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tyskland har helt klart spilt bedre enn Italia hittil i VM og jeg håper og tror at de vinner i dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Åhhh!! Så fantastisk deilig med seier mot Brasil! Jeg turte faktisk ikke se kampen, så fikk bare med meg de siste 20 ca.. Men, frisparket fra Zidane, og scoringen til Henry er det verdensklasse over, og Brasils forsvarsspill på det frisparket hører ikke hjemme noen steder. Å la en mann som Henry få vandre fritt på bakerste er jo å be om mål. Btw, Zidane=årets spiller<33 6430229[/snapback] Grunnen til at han sto såpass ledig var at Roberto Carlos hadde ansvaret for å markere han, men han var på sidelinjen og fikk behandlet en liten skade. Det avgjorde hele kampen 6431431[/snapback] Nei, Carlos sto på 16-meterlinja og haldt seg på knea, noko han også gjorde før frisparket vart tatt. Kva som skjedde med Carlos veit eg ikkje. Uansett så hadde Frankrike 5 mann rundt 5-meteren i det ballen kjem, mens Brasil hadde 3 i feltet og 4-5 utanfor 16-meteren, forstår ikkje kva som skjedde der, men ein skada Carlos i tillegg til 4-5 brasilianarar som ikkje gidda å forsvare målet var grunnen til at dei fek det. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Åhhh!! Så fantastisk deilig med seier mot Brasil! Jeg turte faktisk ikke se kampen, så fikk bare med meg de siste 20 ca.. Men, frisparket fra Zidane, og scoringen til Henry er det verdensklasse over, og Brasils forsvarsspill på det frisparket hører ikke hjemme noen steder. Å la en mann som Henry få vandre fritt på bakerste er jo å be om mål. Btw, Zidane=årets spiller<33 6430229[/snapback] Grunnen til at han sto såpass ledig var at Roberto Carlos hadde ansvaret for å markere han, men han var på sidelinjen og fikk behandlet en liten skade. Det avgjorde hele kampen 6431431[/snapback] Nei, Carlos sto på 16-meterlinja og haldt seg på knea, noko han også gjorde før frisparket vart tatt. Kva som skjedde med Carlos veit eg ikkje. Uansett så hadde Frankrike 5 mann rundt 5-meteren i det ballen kjem, mens Brasil hadde 3 i feltet og 4-5 utanfor 16-meteren, forstår ikkje kva som skjedde der, men ein skada Carlos i tillegg til 4-5 brasilianarar som ikkje gidda å forsvare målet var grunnen til at dei fek det. 6433042[/snapback] Ja riktig det. Men det er sikkert forhåndsbestemt hvem som skulle markere hvem, og de andre franske spillerne var markert, hvertfall litt. Men det var skaden til Carlos som gjorde at det var mange meter til nærmeste brasilianer for Henry. Endret 4. juli 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mest sannsynleg blir det vel to, einaste som kan hindre han er skade eller suspensjon. Suspensjon hadde jo vært ille. Enkelte portugisere faller jo nesten like lett som italienere, så med en dårlig dommer, kan det nok bli endel gule kort. Håper ihvertfall på Tyskland-Frankrike i finalen. Så er vi ihvertfall kvitt disse "jukserne". mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg