Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror følgende skjer i de neste kampene:

Semifinalene:

Tyskland - Italia

Portugal - Frankrike

Bronsefinale:

Italia - Portugal

Finale:

Tyskland - Frankrike

Ergo:

1. Tyskland

2. Frankrike

3. Italia

4. Portugal

Lenke til kommentar
Hvordan faen kan du kalle Ronaldo en fiasko? ja, han var ikke god de to første kampene, Resten av mesterskapet var han noe av det giftigste Brasil hadde fremover på banen. Tre mål på 5 kamper er ikke så dårlig det heller.

6424758[/snapback]

Det var en situasjon i kvartfinalen som illustrerte noe av det...Ronaldo gadd bokstavelig talt ikke hoppe opp for å heade på en klar målsjans.

Når man spiller på dette nivået, må man gi alt for å lykkes. Det gjelder også Brazil, selv om lagspillet heller ikke fungerte denne gang.

Egentlig har ikke Brazil vært det de var siden 1986. Det laget de hadde i 1982 og tildels 1986, er vel tidenes beste lag...hvertfall offensivt. Etter det har de vært relativt ordinære. Sterke, men har manglet den magien i spillet som de hadde på 70 og 80 tallet.

-----------------

Har veldig stor tro på Portugal nå, og håper virkelig de innfrir. Hvis ikke er det greit med Frankrike. Men la det nå for all del ikke bli Italia...etter den latterlig dømte straffen mot Australia ønsker jeg dem bare ut. Og Italia og Tyskland er uansett ikke bra vinnere fotballmessig

Lenke til kommentar

Skjønner ikkje kvifor folka rundt meg undervurderer Tyskland?

Nesten alle på msn har "Tyskland suger" i nicket, og mangen sier det bokstavleg talt...

Dei trur Tyskland ikkje har kjangs til og vinne vm, og DET skal me sjå på!! :!:

Lenke til kommentar
Og Italia og Tyskland er uansett ikke bra vinnere fotballmessig

Vet det står i signaturen din, men jeg bare lurer på hva du mener med det? Tyskland har jo spilt festfotball hele veien til kvartfinalen og hvis du har sett Italia kamper i år så har hver og en hvert underholdene og Italia har vært det laget som har angrepet mest.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at Tyskland er de som har vist frem best fotball av de som er igjen. De har vel 11-3 i målforskjell etter 5 kamper? Mot Argentina var de feige, men det var vel fordi alt plutselig ble mer viktig, samtidig som at Argentina var veldig flinke til å forsvare seg, og spesielt lukke venstresiden for Lahm. Håper Tyskland klarer å angripe som vi vet de kan i semifinalen og finalen.

Lenke til kommentar
Håper på Frankrike nå, siden Brasil er ute. Får ihvertfall se Zidane i enda en kamp, forhåpentligvis 2.

mvh

Pantera

6427460[/snapback]

Mest sannsynleg blir det vel to, einaste som kan hindre han er skade eller suspensjon.

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...