Ksungam Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/07/02/470453.html Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fy faen, Brasil var en fiasko i år. Herregud. Parreira feilet i systemet til Brasil og kjørte ikke for fullt med offensiven. Ronaldinho fiasko, Ronaldo fiasko, hele laget fiasko. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan faen kan du kalle Ronaldo en fiasko? ja, han var ikke god de to første kampene, Resten av mesterskapet var han noe av det giftigste Brasil hadde fremover på banen. Tre mål på 5 kamper er ikke så dårlig det heller. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 1. Tyskland 2. Portugal 3. Frankrike 4. Italia Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg tror følgende skjer i de neste kampene: Semifinalene: Tyskland - Italia Portugal - Frankrike Bronsefinale: Italia - Portugal Finale: Tyskland - Frankrike Ergo: 1. Tyskland 2. Frankrike 3. Italia 4. Portugal Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Går finalen på søndagen? Jeg håper jeg får med meg den, siden jeg skal til Østersund på Storsjøcup! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg håpet brasil skulle vinne De skuffet meg i år. Men de har også mye å leve opp til. De får komme tilbake neste gang Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kanskje man bør fjerne de utslåtte (Igjen) fra pollen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da blir det ikke mange stemmer igjen. :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan faen kan du kalle Ronaldo en fiasko? ja, han var ikke god de to første kampene, Resten av mesterskapet var han noe av det giftigste Brasil hadde fremover på banen. Tre mål på 5 kamper er ikke så dårlig det heller. 6424758[/snapback] Det var en situasjon i kvartfinalen som illustrerte noe av det...Ronaldo gadd bokstavelig talt ikke hoppe opp for å heade på en klar målsjans. Når man spiller på dette nivået, må man gi alt for å lykkes. Det gjelder også Brazil, selv om lagspillet heller ikke fungerte denne gang. Egentlig har ikke Brazil vært det de var siden 1986. Det laget de hadde i 1982 og tildels 1986, er vel tidenes beste lag...hvertfall offensivt. Etter det har de vært relativt ordinære. Sterke, men har manglet den magien i spillet som de hadde på 70 og 80 tallet. ----------------- Har veldig stor tro på Portugal nå, og håper virkelig de innfrir. Hvis ikke er det greit med Frankrike. Men la det nå for all del ikke bli Italia...etter den latterlig dømte straffen mot Australia ønsker jeg dem bare ut. Og Italia og Tyskland er uansett ikke bra vinnere fotballmessig Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjønner ikkje kvifor folka rundt meg undervurderer Tyskland? Nesten alle på msn har "Tyskland suger" i nicket, og mangen sier det bokstavleg talt... Dei trur Tyskland ikkje har kjangs til og vinne vm, og DET skal me sjå på!! :!: Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Og Italia og Tyskland er uansett ikke bra vinnere fotballmessig Vet det står i signaturen din, men jeg bare lurer på hva du mener med det? Tyskland har jo spilt festfotball hele veien til kvartfinalen og hvis du har sett Italia kamper i år så har hver og en hvert underholdene og Italia har vært det laget som har angrepet mest. Endret 3. juli 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg vil påstå at Tyskland er de som har vist frem best fotball av de som er igjen. De har vel 11-3 i målforskjell etter 5 kamper? Mot Argentina var de feige, men det var vel fordi alt plutselig ble mer viktig, samtidig som at Argentina var veldig flinke til å forsvare seg, og spesielt lukke venstresiden for Lahm. Håper Tyskland klarer å angripe som vi vet de kan i semifinalen og finalen. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 gosh, at Brasil og Argentina er ute legger en stor demper på VM-Formen jaja, nå får Tyskland ta dette hjem. De er de "rette" vinnerne nå synes jeg. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Håper på Frankrike nå, siden Brasil er ute. Får ihvertfall se Zidane i enda en kamp, forhåpentligvis 2. mvh Pantera Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Får håpe på Tyskland nå! Hehe.. Kanskje på tide å oppdatere pollen.. EDIT: leif Endret 3. juli 2006 av Leaf Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Håper på Frankrike nå, siden Brasil er ute. Får ihvertfall se Zidane i enda en kamp, forhåpentligvis 2. mvh Pantera 6427460[/snapback] Mest sannsynleg blir det vel to, einaste som kan hindre han er skade eller suspensjon. Endret 3. juli 2006 av ptv- Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eventuelt Frankrike-tap. 6428437[/snapback] Bronsefinale? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eventuelt Frankrike-tap. 6428437[/snapback] Bronsefinale? 6428442[/snapback] Der sa du noe, det tenkte jeg ikke på. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg