Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

- Jeg blir ikke overrasket om Rooney gir Ronaldo skikkelig inn neste gang de treffes på treningsbanen i Manchester, sa Shearer til BBC

 

 

Det er mildt sagt kontroversielt at en slik situasjon oppstår mellom to klubbkamerater, men Ronaldo ga for kort tid siden ganske tydelige signaler på at han ønsker seg bort fra Old Trafford og til Real Madrid.

6421615[/snapback]

 

Rooney burde få utestengelse for det ballesparket der!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, det er dårlig ja.. Det virker som dårlig dømming har smittet over fra den ene til den andre.. Også mye drittdømming i sluttspillet..

 

Menmen, får vel satse på at jeg er der om 4 år og dømmer ;)

6421600[/snapback]

 

Tja, jeg synes dømming faktisk har vært ganske bra til sammenligning med for eksempel forrige VM. Synes at det er helt genialt at de har begynt å gi gule kort for å skyte vekk ballen eller hindre tilige frispark :thumbup: Greit nok at det har vært en del rusk, men det vil det alltid være. Det merkeliger er at tv-kommentatorene som vanligvis klager på alt det ikke dømmmes for plutselig har funnet ut at det (på generell basis) gies for mange kort.....jaja noe skal de klage over.

 

 

Håper de 'stygge' portugiserne (jfr kampen mot nederland) og italienerne (med litt for mange defensive gener) ryker ut i semi-finalen. Da blir det tyskland-frankrike i finalen, får se om lehman gjør en toni schumacher :tease:

6421609[/snapback]

 

Han dommeren fra Slovakia eller hva det var som kanskje skal dømme finalen er altfor streng!! Derimot han som dømte Brasil-Frankrike var johelt sykt god dommer!

Lenke til kommentar
Dømmingen er så langt under pari at jeg ikke tror de vet hva de gjør lengre!

Det er helt latterlig hvor mange lag som har røket ut pga dømming, f.eks Nederland skulle vært videre, ikke Hollywood-Portugal! Og Italia har blitt dømt nord og ned, sist ved Materazzi (Jada jada, jeg vet at De Rossi sin var grei).

6421586[/snapback]

 

Nederland skulle strengt talt ha spilt nesten hele kampen med 10 mann. Den stemplingen fra Boularouzh (eller hva han nå het) i låret på Ronaldo var et soleklart rødt kort. Selvom kampen ble ødelagt av udisiplinerte spillere/ledere og en svak dommer så syns jeg Portugal vant fortjent.

Lenke til kommentar
Det som var litt morsomt med den kampen varnår Deco og en fra Nederland (husker ikke hva han het) var utvist. De satt og snakket sammen, og hadde det i hvertfall ganske hyggelig! Ja, ok, de spiller på Barcelona begge to, men allikevel!

6421799[/snapback]

Van Brockhost eller noe sånt :)

 

Synes at alle kortene i Nederland-Portugal var helt RIKTIG, besynderlig at folk må angripe dommern bare fordi han ga mange kort, men det var spillerne som spilte stygt! Gi faen ¨å si "vi må beskytte våre spillere", det nytter ikke når spillere taklet, filma, osv. De fikk som fortjent!

 

Men de fleste dommerne i VM suger ja, bortsett fra dommern som dømte i Nederland mot Portugal

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Dømmingen er så langt under pari at jeg ikke tror de vet hva de gjør lengre!

Det er helt latterlig hvor mange lag som har røket ut pga dømming, f.eks Nederland skulle vært videre, ikke Hollywood-Portugal! Og Italia har blitt dømt nord og ned, sist ved Materazzi (Jada jada, jeg vet at De Rossi sin var grei).

6421586[/snapback]

 

Nederland har seg selv å skylde. Det var faktisk de som var i overtall to ganger.

Lenke til kommentar
Jeg syns synd på Beckham. Synd det skulle ende på den måten. :(

 

Og til dere som påstår at dommeren har dømt Italia nord og ned, så må jeg bare si at i mine øyne er Italia fortsatt med videre mye på grunn av nettopp dommeren.

6422137[/snapback]

 

Hvilke episoder tenker du på da? Straffen mot Australia? Den var i og for seg korrekt dømt siden Grosso blir klart hindret av australieren, og det er dømt betydlig billigere straffespark i årets VM (Ghana sitt mot USA f.eks). Dessuten er det vel verdt å nevne at Materazzis utvisning i samme kamp var veldig hard dømt. Greit nok at Materazzi gikk inn med knottene først, men han var ikke i nærheten av å treffe den australske spilleren, men han traff Zambrotta.

Lenke til kommentar
Jeg må si at Brazil-fansen og Brazil-spillere gjennom tidene har vært de mest disiplinerte. Brazil har en rolig fans som lager hygge i en stadion med trommer og trompeter. Spillerne er det heller ikke noe å si på. Brazilianere er et rolig folk. Vi hadde en fra Brazil her i nabolaget, han kom i fred. Snille mennesker og sympatiske.

 

 

Hehe, du er klar over at Rio de Janeiro reknes som verdens mest kriminelle og farlige by? Og at Brasilianske fotballsupportere er blant de mest voldelige i verden, kun slått av England, Italia og Argentina.

Lenke til kommentar
Hehe, du er klar over at Rio de Janeiro reknes som verdens mest kriminelle og farlige by? Og at Brasilianske fotballsupportere er blant de mest voldelige i verden, kun slått av England, Italia og Argentina.

6423096[/snapback]

Ikke all fans av Brasil kommer fra Rio de Janeiro vel? Og jeg er klar over at Cidade de Deus er den farligste slummen i byen, i alle fall så var den. Nå har sikkerheten blitt sterkere rundt by-delen, men det er enda gjenger og bander som styrer Gudenes By.

Lenke til kommentar
Jeg må si at Brazil-fansen og Brazil-spillere gjennom tidene har vært de mest disiplinerte. Brazil har en rolig fans som lager hygge i en stadion med trommer og trompeter. Spillerne er det heller ikke noe å si på. Brazilianere er et rolig folk. Vi hadde en fra Brazil her i nabolaget, han kom i fred. Snille mennesker og sympatiske.

 

 

Hehe, du er klar over at Rio de Janeiro reknes som verdens mest kriminelle og farlige by? Og at Brasilianske fotballsupportere er blant de mest voldelige i verden, kun slått av England, Italia og Argentina.

6423096[/snapback]

 

 

Akkurat det der tror jeg faktisk ikke stemmer.. Venezuela og Colombia har nok verre tilstander sånn sett enn Brazil

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...