Delvis Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Fox88:Zidane er ikke bare teknikk, han er dette også: Balanse, overblikk og ro. Zidane viste igjen at han er fantastiske ved de store anledningene. Når det gjelder, så er Zidane god. 6420615[/snapback] Ja han er en sånn hønry.. kyraleiv- type kan du si... Men så har han vel ikke noen kvinnfolk og lillinger som stikker kjepper i hjula Endret 2. juli 2006 av groenn Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fint innlegg av en person i VG. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg mener at Makèlèlè, Viera, Gallas og Thuram var bedre enn Zidane. Noen øyeblikks magi er selvsagt nok til å få kommentatorene til å gå bananas. Trist, men sant. 6420460[/snapback] hvis du ser highlights på fifaworldcup.com videospiller'n, ser du at zidane er innblannet i alle franske sjansene i kampen og han er nest siste mann på ballen før sjansen / assist. Han er sjefen på dette laget, ingen tvil om det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg mener at Makèlèlè, Viera, Gallas og Thuram var bedre enn Zidane. Noen øyeblikks magi er selvsagt nok til å få kommentatorene til å gå bananas. Trist, men sant. 6420460[/snapback] hvis du ser highlights på fifaworldcup.com videospiller'n, ser du at zidane er innblannet i alle franske sjansene i kampen og han er nest siste mann på ballen før sjansen / assist. Han er sjefen på dette laget, ingen tvil om det 6421374[/snapback] Rettelse: Han er den offensive sjefen. I mine øyne var dette en kollektiv defensiv triumf. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg må si at Brazil-fansen og Brazil-spillere gjennom tidene har vært de mest disiplinerte. Brazil har en rolig fans som lager hygge i en stadion med trommer og trompeter. Spillerne er det heller ikke noe å si på. Brazilianere er et rolig folk. Vi hadde en fra Brazil her i nabolaget, han kom i fred. Snille mennesker og sympatiske. Nå har jeg skaffet meg biletter til å se Brazils trening her i Norge, den 15. august. Lasse: Lykke til i ferien og kos deg! 6420519[/snapback] Er vel fordi bare 10 % av Brasils fans på stadionene og i VM er fra Brasil. De virkelig brasilianerne som lever og ånder for laget er desverre for fattige til å kunne ta seg til noe VM sluttspill. Regner med de fleste som flytter til en nytt nabolag kom i fred, og jeg regner med man finner utskudd i det landet som i alle andre. Endret 2. juli 2006 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Slik blir plasseringene i VM 2006: 1. Tyskland 2. Frankrike 3. Portugal 4. Italia Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rettelse 1.Portugal 2.Italia 3.Frankrike 4.Tyskland Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Slik blir plasseringene i VM 2006: 1. Tyskland 2. Frankrike 3. Portugal 4. Italia 6421506[/snapback] Ja, dessverre! Nå gidder jeg ikke å følge med lengre engang! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fy faen for en gjeng med klovner og aper de har klart å samle der.. For så å få de til og tre på seg dommerdrakt. 6419669[/snapback] quoter meg selv.. Hva synes dere om dømmingen under VM? Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Fy faen for en gjeng med klovner og aper de har klart å samle der.. For så å få de til og tre på seg dommerdrakt. 6419669[/snapback] quoter meg selv.. Hva synes dere om dømmingen under VM? 6421554[/snapback] Nja, litt rusk desverre ellers har dommerne delt ut alt for mange kort! altfor mange. Det øydelegger VM pga stjerne blir utestengt fra ein eventuelt semi eller finale Endret 2. juli 2006 av brd Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dømmingen er så langt under pari at jeg ikke tror de vet hva de gjør lengre! Det er helt latterlig hvor mange lag som har røket ut pga dømming, f.eks Nederland skulle vært videre, ikke Hollywood-Portugal! Og Italia har blitt dømt nord og ned, sist ved Materazzi (Jada jada, jeg vet at De Rossi sin var grei). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) hehe, det er dårlig ja.. Det virker som dårlig dømming har smittet over fra den ene til den andre.. Også mye drittdømming i sluttspillet.. Menmen, får vel satse på at jeg er der om 4 år og dømmer Endret 2. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hehe, det er dårlig ja.. Det virker som dårlig dømming har smittet over fra den ene til den andre.. Også mye drittdømming i sluttspillet.. Menmen, får vel satse på at jeg er der om 4 år og dømmer 6421600[/snapback] Tja, jeg synes dømming faktisk har vært ganske bra til sammenligning med for eksempel forrige VM. Synes at det er helt genialt at de har begynt å gi gule kort for å skyte vekk ballen eller hindre tilige frispark Greit nok at det har vært en del rusk, men det vil det alltid være. Det merkeliger er at tv-kommentatorene som vanligvis klager på alt det ikke dømmmes for plutselig har funnet ut at det (på generell basis) gies for mange kort.....jaja noe skal de klage over. Håper de 'stygge' portugiserne (jfr kampen mot nederland) og italienerne (med litt for mange defensive gener) ryker ut i semi-finalen. Da blir det tyskland-frankrike i finalen, får se om lehman gjør en toni schumacher Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 - Jeg blir ikke overrasket om Rooney gir Ronaldo skikkelig inn neste gang de treffes på treningsbanen i Manchester, sa Shearer til BBC Det er mildt sagt kontroversielt at en slik situasjon oppstår mellom to klubbkamerater, men Ronaldo ga for kort tid siden ganske tydelige signaler på at han ønsker seg bort fra Old Trafford og til Real Madrid. Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rettelse 1.Portugal 2.Italia 3.Frankrike 4.Tyskland 6421524[/snapback] NEI! Tyskland vinner en knepen seier over Frankrike i finalen, ikke snakk om at Portugal vinner! Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 NEI! nupe.gif Tyskland vinner en knepen seier over Frankrike i finalen, ikke snakk om at Portugal vinner! innocent.gif Portugal med Deco? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det er helt latterlig hvor mange lag som har røket ut pga dømming, f.eks Nederland skulle vært videre, ikke Hollywood-Portugal! 6421586[/snapback] så du ikke kampen eller er du mega nederland fan? Van Bommel var den største skuespilleren av alle på banen den dagen og nederland var en gjeng med grisespillende filmere, derfor ble de sendt hjem Endret 2. juli 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
CSM Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er helt latterlig hvor mange lag som har røket ut pga dømming, f.eks Nederland skulle vært videre, ikke Hollywood-Portugal! 6421586[/snapback] så du ikke kampen eller er du mega nederland fan? Van Bommel var den største skuespilleren av alle på banen den dagen og nederland var en gjeng med grisespillende filmere, derfor ble de sendt hjem 6421671[/snapback] hehe, agreed. Robben hører også til i den gruppa Lenke til kommentar
-mads Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg syns ikke Brasil kan forvente å gå videre når de jobber så lite som de gjorde i går. Jeg tror det blir Tyskland-Frankrike i finalen, men hvem som vinner av dem er vanskelig å si. Hvis jeg må velge tror jeg Frankrike vinner... Zidane Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 NEI! nupe.gif Tyskland vinner en knepen seier over Frankrike i finalen, ikke snakk om at Portugal vinner! innocent.gif Portugal med Deco? 6421638[/snapback] Right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg