Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Jeg må dra frem den 23 år gamle Franck Ribéry på Frankrike. Han spilte en fantastisk match, en løpskapasitet på høyde med Roar Strand.

 

Han er en av de mange unge spillerne som har fått sitt internasjonale gjennombrudd i dette mesterskapet, tre andre som bør nevnes i slengen:

 

Lukas Podolski (21 år, Tyskland)

Asamoah Gyan (20 år, Ghana)

Philipp Lahm (22 år, Tyskland)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårlig gjennomtenkt spørsmål, i og med at Nederland og Argentina var lagene mitt i denne turneringen.

Men nei, jeg bare takler ikke en del latinolag som filmer, herjer og står i. Så du Ronaldo syte til dommeren tidligere i dag? Er sånne idioter som han som gjør at jeg ikke fikser Portugal (pluss den stygge kampen mot Nederland).

Lite teit å skrive å :nei:

Det var jo nederland som var jævlige mot protugiserne med grisetaklinger fra start av og i tillegg var Van Bommel den verste filmer'n av dem alle. Så du egentlig den kampen i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke ord! Treneren har feil i alt. Han hadde samme taktikk som i '94. Det var en spiller som klart måtte ut for lenge siden, det var nemmlig Cafu. Treneren setter han fra start fordi han nettopp skal utføre 20 kamper i VM, of dermed skrive historie. Det nytter ikke at han skal skrive historie når fysikken hans er møkk og har gått ut av dato, når Cicinho er en helt ny generasjon og arbeider mye mere enn Cafu.

 

Treneren gjorde ellers disse feilene:

- Setter inn Adriano for Juninho, når han faktisk kan bruke Ricardinho.

- Tar ut Kakà og setter inn Robinho.

- Kaka skulle aldri blitt tatt ut.

 

Brazil hadde hele 30 min og utligne på, og med den offensiven så burde de i alle fall skape noe. Men nei, de hadde stusselige 2-3 sjangser i 2. omgang. Et bittert tap hvor Parreira hadde feil og delvis Brazil-laget som ikke startet pressing mye mye tidligere!

 

Nå er dette historie, og jeg skal si en ting til!

 

Zinedine Zidane PISSET på Brazil og gjorde sin VM's beste kamp. Hva var Ronaldinho i denne kampen? Ingenting. Det er en mann fotballen skal se opp til; Zidane. Han er mester og lærer i fotball. Er det noen som vil lære, kom inn i hans timer. Så dere hans finter og bevegelser, hans spill til Vieira og hans målgivende passning til Henry? Bare så det er sagt, Zidane er muslim. Akkurat nå håper jeg at Frankrike skal vinne VM. Zinedine Zidane er mesteren i fotballen. Forsvaret til Frankrike var en klasse i kveld og Vieria og Makelele var fabelaktige i dag.

 

1151791874575_935.jpg235262293.jpg

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Zinedine Zidane er mesteren i fotballen.

6420047[/snapback]

Da er vel signaturen din litt missvisende? ;)

6420086[/snapback]

Det er den akkurat nå ja!

 

Kan jeg bare få det ut litt?

 

FA*N! FA*N! Hva skjedde med Brazil! Zidane har alltid vært i mitt hjerte og alltid vil være. Det er så morsomt å se at Zidane kan forsette å spille.

 

Jeg er VELDIG skuffet over Ronaldinho. Min yndlingsgutt i fotball gjorde ingenting... Han kan glemme FIFAs Best Player i år. Jeg mimrer med både Zidane og Ronaldinho nå, ved å høre på musikk og se bilder.

Lenke til kommentar
OnyX. Tragisk tragisk tragisk?

 

Begynner å føle at fotballen er urettferdig. Argentina i går og Brasil i dag!

 

Verdens artister i fotball er ute av VM.

Ja!

 

Verdens beste lag går i senk, på den andre siden våkner en gammel kjempe i fotballen, både Zidane og Frankrike. Herregud så dårlig av Brazil. Årets drakt er allerede rammet inn og står igjen som et minne. De imponerte ikke stort heller i VM... To kamper som gikk greit, men uhyre effektive.

 

Hørte dere på VM-magasinet forresten?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Hørte dere på VM-magasinet forresten?

 

Delvvis, hvordan det ?

6420210[/snapback]

Jeg tenkte på det Frode Olsen sa om Makelele og offsiden, og hva Dida tenkte. Det er nå historie og Henry var ikke i offside. Men husk at Makelele strakk seg etter ballen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke. Parreira har feil i alt. Dritt trener.

Og Ronaldinho da.

6420231[/snapback]

 

Kunne sagt det samme i går

Pekerman skjønner ikkje ein drit. Pekerman har feil i alt. Han slutter heldigivis som

landslagstrener!

 

EDIT: Ooopps :blush:

Endret av brd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...