Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frankrike - Tyskland i finalen er vel det vi går for, eller? Synes de to er de lagene som fortjener en plass i finalen, etter det jeg har sett. Portugal er, som nevnt tidligere, et filme/sytelag som ingen har noe til overs for ;) Italia spiller kjedelig fotball...

Lenke til kommentar

w00t? Var jo flinke de (brasil-frankrike), eneste alvorlige var vel at det kanskje skulle vært offside på frankrikemålet, men det er for så vidt greit at det ikke ble det og.

Og frankrike, om ikke utklasset, så utspilte de iallefall brasil med sin beste kamp i dette VMet. Og ronaldo skulle hatt sitt andre gule for filming mot slutten.

Drømmefinale for min del nå hadde vært frankrike mot tyskland :love:

Tror forresten ay C. Ronaldo kan få seg en stygg takling i knehøyde når han kommer tilbake til manchester og skal trene :o Blir iallefall buet hardt når/hvis kan kommer innn i en kamp.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Som Michlet sa. Hvorfor, hvorfor begynnte ikke Brasil å spille fotball før det var igjen bare 5 minutter?

Edit: Tyskland kommer til å steamlolle Italia av banen. Frankrike - Portugal er en helt åpen kamp.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Tror forresten ay C. Ronaldo kan få seg en stygg takling i knehøyde når han kommer tilbake til manchester og skal trene :o Blir iallefall buet hardt når/hvis kan kommer innn i en kamp.

kanskje litt.. Men ManU fansen respekterer nok det..

Må skille klubblag og landslag..

6419772[/snapback]

Ikke når det er snakk om hardbarka engelske hooligans. Det kommer nok til å bli mye buing om Ronaldo skal spille, og han går nok til en ny klubb snart. Håper han går til bundesliga. :p

Lenke til kommentar

Fy faen så jævlig dårlig av Brasil...eg spurte dei som såg kampen med meg, kvifor venta Brasil 90 minuttar med å begynne å spele fotball? Brasil har på ingen måte storspelt før i mesterskapet, og dei viste i dag at det hadde ein samanheng, dette var RÆVVA av Brasil. Du har Ronaldinho, Ronaldo, Kaka, Juninho, Carlos...det er faen meg verdensklasse over heile linja, og dei klarer ikkje å produsere ein EINASTE god målsjanse i løpet av 93 minuttar i ein kvartfinale.

Brasil trilla ball, dei måtte ha 40 trekk før ballen nærma seg andre halvdelen til Frankrike og når dei kom så langt var det ikkje bevegelse for fem øre, dei sto rett opp og ned og venta på å få ballen i beina. Eit sterkt fransk forsvar gjorde også ein god jobb.

Kvifor kom ikkje Robinho innpå før? Han har vært det beste offensive våpenet til Brasil sett i forhold til antal spelte minuttar. På overtid brukte Brasil 5 trekk i forsvaret før ballen vart måka framover mot eit høgt og dominerande forsvar.

Zuzo :w00t:

Håper Frankrike vinner og Zidane kjører hat-trick med Tyskland i finalen :D

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Zinedine Zidane var tilbake i form, det var Zizou sin kamp, det var han som sto for magien, piruettane og fintene. Ronaldinho hadde 2-3 overstegsfinter, samme hadde vel Ronaldo, men det var vakkert å sjå Zidane som me hugsar han så godt, spesielt i VM 98, det var god finale.

Lenke til kommentar

Tror vi fikk litt bekjennelse med de kontinentale kulturforskjellene her. Brazil har feks ikke tradisjon for å komme med noe spektakulært på slutten av kamper (som feks Tyskland og Italia har)..

Enten er de gode nok allover, eller er de ikke

Så må man huske på at dette her foregår midt i Europas hjerte(ingen non-Europeiske lag har noengang vunnet der, untatt Brazil i 58. men et var jo mot Sverige da ) ... Tyskland er nærmest forhåndskrevne gullfavoritter. Det er to lag som har mulighet til å lage noe kluss for dem som jeg ser det,; Portugal eller Italia. Om Frankrike kommer til finalen, vinner garantert Tyskland

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...