Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Frankrike - Brasil 1-0

Når Brassene springer halvparten så lite som franskamennene er det fortjent at Frankrike går videre og Brasil går ut. Ronaldinho hadde eit frispark på slutten på snitta tverren ellers kjempe kamp til Zindane & co.

Lykke til videre Frankrike :)

Stakkars OnyX :( Var sånn i går får meg og, når Argentina tapte. Hater følelsen :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahahaha!!

Endelig røk Brasil. De har ikke spilt i nærheten av bra nok til å komme til semifinale, og langt mindre til finalen. Frankrike var klart best i dag, og fortjente å vinne. Liker ikke Frankrike noe større, men hater Brasil mer, så nå ble jeg glad etter mange, mange nedturer for mine lag i det siste. Neste håp er at Portugal får grundig bank i semfinalen!

:w00t:

6419498[/snapback]

Vil du ha ut alle som spiller ball du eller?

Lenke til kommentar
*snip*

6419498[/snapback]

Vil du ha ut alle som spiller ball du eller?

6419506[/snapback]

Dårlig gjennomtenkt spørsmål, i og med at Nederland og Argentina var lagene mitt i denne turneringen.

Men nei, jeg bare takler ikke en del latinolag som filmer, herjer og står i. Så du Ronaldo syte til dommeren tidligere i dag? Er sånne idioter som han som gjør at jeg ikke fikser Portugal (pluss den stygge kampen mot Nederland).

La meg få ha mine favoritter og mine hatlag, så skal du få ha dine.

EDIT:

Skuffet over innsatsen til Brasil!

Lurer btw om jeg hørte riktig da noen sa at målet ikke skulle vært mål?

Det var vel en diskusjon om det var offside, men imho er det greit med tanke på at Frankrike ble snytt for noe som var mistenkelig likt et straffespark.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Det var egentlig forventet at Brasil skulle ryke før finalen også, på en måte. De har vært de desidert største favorittene før VM, de har blitt spådd finaleplass og gullmedalje lenge før vm startet. "Alle" tippet på Brasil i meningsmålinger og lignende, og det var i forkant ikke tvil om at Brasil ville stå på den ene banehalvdelen i finalen.

Når et lag er SÅ store favoritter, skjer det sjelden i virkeligheten, sånn er det nesten bare. :p

Lenke til kommentar

Fortjent seier til Frankrike over Brasil som ikke har vært i nærheten av å prestere det mange forventet før VM. Hvis ikke Italia vinner VM, så håper jeg inderlig at Frankrike og Zidane vinner. Selv om man allerede kan nevne Zidane i samme åndedrag som Maradona og Pele (i mine øyne), vil nok et siste VM gull føre til at de fleste vil mene det samme. Ronaldinho har kanskje vunnet alt Zidane har vunnet, men han har enda lang vei å gå før han har samme status med tanke på at Zidane har avgjort 2/3 finaler han har spilt (VM 98 og CL 01/02). Itillegg har han avgjør han mange viktige kamper, som f.eks semifinalen mot Portugal 2000 på straffe, kampene mot manu i CL 01/02 (det han og Real Madrid presterte i den kampen har jeg aldri sett maken til), dagens kamp hvor han slår det avgjørende frisparket. Dessuten er alt av driblinger han gjør for lagets beste og måten han styrer sitt lags offensive spill klarer ingen andre å gjenta.

Dette ble mer en hyllest til Zidane enn vurdering av kampen, vår tids store spiller fortjener alt honnør han får.

Lenke til kommentar
Nå håper jeg bare ikke Tyskland kommer til finalen. Det hadde vært katastrofe.

6419538[/snapback]

Nå håper jeg av hele mitt hjerte at Portugal vinner, det hadde virkelig vært fortjent  :)

6419561[/snapback]

Smartinger... Eller nei?

Lenke til kommentar
Nå håper jeg av hele mitt hjerte at Portugal vinner, det hadde virkelig vært fortjent  :)

6419561[/snapback]

Eh...javel.

Etter en virkelig god kamp i gruppespillet (mot Mexico), en åttenedelsfinale som ble totalt ødelagt av at ingen greide å oppføre seg, en kvartfinale hvor England spilte bedre størsteparten av kampen og de går videre på straffekonk (en konkurranse som England ALDRI kommer til å gå videre på) fortjener de å vinne VM? GTFOH. Det finnes mange lag i denne turneringen som hadde fortjent å vinne mye mer enn Portugal.

Lenke til kommentar

6419561[/snapback]

Eh...javel.

Etter en virkelig god kamp i gruppespillet (mot Mexico), en åttenedelsfinale som ble totalt ødelagt av at ingen greide å oppføre seg, en kvartfinale hvor England spilte bedre størsteparten av kampen og de går videre på straffekonk (en konkurranse som England ALDRI kommer til å gå videre på) fortjener de å vinne VM? GTFOH. Det finnes mange lag i denne turneringen som hadde fortjent å vinne mye mer enn Portugal.

6419593[/snapback]

Njaaa, vet ikke det .. men jeg tenkte uansett mest sånn VM-historisk sett

De får jo en sjans til å bevise sitt da, mot Frankrike :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...