Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skulle være en gledens stund for en som misliker engelsk fotball og det engelske landslaget på det sterkeste. Men etter denne kampen sitter jeg igjen med inntrykket at ingen av lagene egentlig fortjente å gå videre. England og Portugal har vært elendige gjennom hele mesterskapet, også i dag.

Lenke til kommentar
Enig i det, vi har ikke sett noen skikkelig store lag..

6418637[/snapback]

Joda, Tyskland, Argentina og Spania har alle levert herlig fotball. Førstnevnte vinner hele dritten.

 

Nå kan jeg i det minste mobbe en jeg kjenner som sier at Lampard er verdens beste spiller.

6418650[/snapback]

Hah! Som de sa i studio: straffekonk = myntkast.

Lenke til kommentar
Nå kan jeg i det minste mobbe en jeg kjenner som sier at Lampard er verdens beste spiller.

6418650[/snapback]

En straffesparkkonkuranse har ingen verdens ting med verdens beste fotballspiller å gjøre.

6418652[/snapback]

Du hørte hvordan uttellingen hans hadde vært i dette mesterskapet, eller? 23 skudd, 0 mål. Det finnes så mange som gjør det bedre enn Lampard, både i VM og for klubblag.

 

Jeg er forøvrig glad kampen endte i straffekonkurranse. Etter en gørr kjedelig 1. omgang, lurte jeg på om jeg skulle fortsette å se. Heldigvis tok kampen seg opp etter pause. Ekstraomgangene var kjedelige, virket som om begge lag ventet på straffekonkurransen. Portugal gikk etter min mening fortjent videre. Ikke basert på dagens kamp, men hele mesterskapet, hvor de har vært hakket bedre enn England.

Lenke til kommentar
Du hørte hvordan uttellingen hans hadde vært i dette mesterskapet, eller? 23 skudd, 0 mål. Det finnes så mange som gjør det bedre enn Lampard, både i VM og for klubblag.

6418685[/snapback]

statistikk som det der lyver ofte. Har man sett de fleste skuddene til Lampard i dette VM'et så var det utrolig mange gode skudd hvor keeperene har gjort noen knallredninger. Alle de engelske spillerne har vært under pari (kanskje med unntak av stopperne Terry og Ferdinand) så det er vanskelig å briljere som enkeltspiller.

Lenke til kommentar
Trur og håper at Tyskland går på ein smell mot Italia. Pirlo, Toni, Gatusso og Nesta blir vansklig å slå. Italia går til finalen der dei igjen tapar mot Brasil på straffekonk :)

6418714[/snapback]

 

Det tror jeg også det er stor mulighet for, og Italia har et visst tak på Tyskland.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...