Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Håper England vinner i ekstraomgangene eller i straffekonkuransen pga følgende:

 

#1. Portugal er laget av porselen. Det verste jeg vet er spillere som filmer og legger seg ned med skade etter litt knuffing (se: Manice som holdt seg til ansiktet etter at han ble dultet på skulderen).

 

#2. Rødkortet til Rooney som var rett og slett latterlig. Det var en tøff duell som MAKSIMALT skulle vært frispark til Portugal. Skandaløs dømming.

 

Heia England.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det to spillere jeg _hater_ så er det egoene Rooney (Som heldigvis fikk et rødt kort som han trengte Edit: Som nødvendigvis ikke var riktig dømt.) og Ronaldo. Guttevalper.

 

Er langt fra fornøyd med dette mesterskapet. For få mål, allerede vært 2 straffekonker (Som er gøy nok det, men 120 min venting er ikke gøy), og det kan fort komme den tredje, og den andre kampen hvor det har vært 0-0 i 120 min (Den ene straffekonken var jo 1-1).

 

Lurer forresten på om treneren til Portugal lærer opp spillerne til å være hissige. Husk at det var Portugal-Nederland kampen som ga så mange kort. Og idag fikk jo portugals trener tilsnakk fra dommeren.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

#2. Rødkortet til Rooney som var rett og slett latterlig. Det var en tøff duell som MAKSIMALT skulle vært frispark til Portugal. Skandaløs dømming.

 

6418381[/snapback]

 

Dette var like skandaløs som 1998 VM mot Argentina, der Beckham blei utvist. Uheldige England, kvart VM er dei uheldige og særlig Beckham som reiste gråtane ut av bana.

Lenke til kommentar
#2. Rødkortet til Rooney som var rett og slett latterlig. Det var en tøff duell som MAKSIMALT skulle vært frispark til Portugal. Skandaløs dømming.

 

Heia England.

6418381[/snapback]

 

Han stempler en fyr i ballene!

6418394[/snapback]

Det var et hendelig uhell i duellens hete. To menn krangler om ballen. Jeg har blitt stemplet utallige ganger i lignende situasjoner.

Lenke til kommentar
Håper England vinner i ekstraomgangene eller i straffekonkuransen pga følgende:

 

#1. Portugal er laget av porselen. Det verste jeg vet er spillere som filmer og legger seg ned med skade etter litt knuffing (se: Manice som holdt seg til ansiktet etter at han ble dultet på skulderen).

 

#2. Rødkortet til Rooney som var rett og slett latterlig. Det var en tøff duell som MAKSIMALT skulle vært frispark til Portugal. Skandaløs dømming.

 

Heia England.

6418381[/snapback]

 

Absolutt enig i det første!

Men må si meg enig i at det er korrekt dømt rødt kort.

Det er ikkenoe vits i å nekte. Les reglene :p

 

Men dommern har unnlatt i å gi et par gule kort som har vært obligatoriske.

 

Sier som deg, HEIA ENGLAND!

Lenke til kommentar

Jeg mener at det ikke er "balletråkkingen" som er grunnen til det røde kortet. Etter brytekampen mellom Rooney og Carvalho blåser dommeren frispark og virker fornøyd med det. Så oppstår det tumulter og dommeren plukker frem det røde kortet. Jeg tror kortet kommer på grunn av noe Rooney har sagt eller gjort i etterkant av stemplingen.

Lenke til kommentar
Crouch må være tidenes dårligste spenst, vinner jo ikke èn hodeduell...

6418424[/snapback]

Tragisk sidan han er høg som eit fly.

 

Håper at England avanserer, Portugal har ikkje spela noko god kamp, og som nevnt før, laga av porselen heile gjengen.

 

Håpar me unngår straffekonkurranse, mål av England i 2. ekstraomgang :yes:

Kven hugsar vel ikkje Ricardo i 2004? Nei, England må reise kjerringa!

Edit: Vakkert når God save the Queen ljomar over stadion :love:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Jeg mener at det ikke er "balletråkkingen" som er grunnen til det røde kortet. Etter brytekampen mellom Rooney og Carvalho blåser dommeren frispark og virker fornøyd med det. Så oppstår det tumulter og dommeren plukker frem det røde kortet. Jeg tror kortet kommer på grunn av noe Rooney har sagt eller gjort i etterkant av stemplingen.

6418428[/snapback]

 

 

Dommeren gir ikke det røde kortet før situasjonen har roet seg.

 

elendig dømming generelt av han egentlig.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Det med at Potugals spillere er laget av porselen: Deal with it. Det er dagens fotball. Det er slutt på tidene hvor folk får slått ut tenner, men bare løper videre. Folk overspiller for å få frispark, og det er ikke bare Portugal som bedriver slikt. Gerrard fikk et frispark rund 95:00, etter at Ronaldo så vidt var borti han med hånda. Tror ikke at Gerrard hadde hatt store problemer med å holde seg på beina der om han hadde hatt fordelen av det.

Lenke til kommentar
Det med at Potugals spillere er laget av porselen: Deal with it. Det er dagens fotball. Det er slutt på tidene hvor folk får slått ut tenner, men bare løper videre.

6418500[/snapback]

Jeg nekter å godta at såkalte topptrente idrettsutøvere ikke er bygd for å tåle litt småknuffing. Hadde jeg vært dommer hadde jeg gitt gult kort til alle som bedrev med slikt destruktivt tull.

 

Bring back Terry Butcher:

 

170.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...