Hashtægg Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 er bare å innse det! Tyskland vinner VM! vedder på d! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ikkje så mykje fart enda, "Sjerrard " har spela bra Ellers så sa Mathisen at det sikkert var glatt og litt vått på banen sidan ein del spelarar glei...heihei, har han ikkje sett på kampane i dette VM? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Litt av en stempling av Rooney. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ahhaha, koker litt for rooney Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Rødt kort?! Var DET rødt kort? Var det virkelig tilsiktet? Håper at dommeren ikke ødela kampen nå... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Med mindre Rooney forandrer seg radikalt, kommer han aldri til å bli en spiller i verdensklasse. Grunnen så dere nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ups...10 mann for England, raude kort i sluttspelet er ikkje uvanleg i det engelske laget. Stjernekommentar av Mathisen: Dommeren står jo omtrent oppi buksa til Rooney Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det var nok med vilje.. man så det godt.. Det samme gjorde dommeren.. Rooney har jo gjort dumme ting mange ganger før Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mange trudde Rooney ville bli helten, men så vart han syndebukken, alt kan sjølvsagt skje, men det ser litt svart ut. Ein ustabil Rooney og Crouch som ikkje får ballen i mål, Owen ute med skade, det er midtbanen til England som må gjere det, Lennon har evnen, det samme har Gerrard og Lampard. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Joda, det var nok muligens rett. Men måten Ronaldo går bort å tirrer Rooney på kan fort bety takk og farvel for ham i United... Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Syns ikke det så ut som han gjorde det med vilje.. Det var jo en holde kamp mellom han og to portugal spillere.. Han ene portugal spilleren detter, og rooney skal bare ta et fraspark.. Er jo tydelig at rooney ikke ser bakover når han sparker, derfor kan ikke han vite at han ligger akuratt der.. Jeg ville sagt det kanskje var et gult kort.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette går mot straffekonk, da er jeg redd for at Portugal har flere sikre kort enn England for øyeblikket har. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette går mot straffekonk, da er jeg redd for at Portugal har flere sikre kort enn England for øyeblikket har. 6418299[/snapback] I tillegg til at England ikke akkurat har noe psykisk overtak når det kommer til straffesparkkonkurranser. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette går mot straffekonk, da er jeg redd for at Portugal har flere sikre kort enn England for øyeblikket har. 6418299[/snapback] England har hvertfall fått ut Becks, så da har de kansje en sjangs. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg vill ha straffekonk! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fy faen så sykt dårlige Portugal er. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg vill ha straffekonk! 6418331[/snapback] Jeg også! Lenke til kommentar
2ern Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Positivt overrasket over England. De skapte faktisk en god del, selvom de ble redusert til 10 mann. Håper de vinner. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Er synd når det blir straffekonk, en veldig påkjenning på spillerne, og gir alltid syndebukker. Men fy så gøy det er å se på. Endret 1. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fy faen så sykt dårlige Portugal er. 6418345[/snapback] word Eg trudde ikkje mangelen på Deco ville bli så stor! Dere seier Lampard og Gerrad har kvaliteten som kan avgjere dette. Heargraves har vore banens beste å kunne fort avgjort dette på overtid. Its comming home its comming...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg