Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan man ikke akseptere hvordan Argentina oppførerte seg, men det er egentlig fullt forståelig. Alle vet at noen tap svir en god del mer enn andre, og hvis det kommer noen å håner eller påpeker det på en nedsettende måten kan det fort føre til at man tenner på alle plugger. De kommer nok til å få sine straffer, men personlig syns jeg det blir for dumt at alle er skal være så skinnhellig og fordømme det akkurat som de aldri har blitt ordentlig sur selv. Honnør til Bengt Eriksen igjen som eneste ekspert som påpeker at Argentinas oppførsel er forståelig men ikke akseptabel.

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Italia - Ukraina

3-0

 

Fortjent seier til storfavoritane Italia. Ukraina hadde ein stor muligheit på 1-0, men istadenfor dykka Toni opp og scora to mål. Så nå håper vi Italia vinner semien, sant OnyX?:p

Vi får se BRD :) Nå holder jeg med Brazil uansett. Det som jeg ser for meg, er: Brazil og Italia i finalen. Hvor begge lag kan gjenta sin sammenkomst som i '94 hvor Brazil lager samba Italia. :)

Lenke til kommentar
Luca Toni - Verdens beste spiss.

 

Merkelig stille det ble fra Italia-haterne mon si..

 

Tyskland kan brenne btw.

6414976[/snapback]

 

Liker fortsatt ikke Italia, dog jeg skal innrømme at de spilte mer underholdende og viste mer angrepsvilje enn jeg har sett fra dem på lenge. Men håper likevel de blir slått av Tyskland i semifinalen.

Kampen var jevn, der Italia scorer på sjansene sine, og Ukraina ikke gjør det. Italia går videre fordi de har dagen. Enkelt og greit. De er et godt lag, for all del, men jeg står fortsatt for det jeg har sagt om dem.

 

Og det å drive å si at det og det landet/laget kan brenne, syns jeg bare blir lavmål. Spar oss for sånne teite kommentarer når du ikke har noe mer utdypende å si.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke tok meg tid til å skrive èn lang og dyp analyse om hvorfor Tyskland kunne brenne, nok en gang; beklager.  :(

6415041[/snapback]

 

Vi har alle hatt den følelsen :p

 

EDIT: tysk spelar starta bråket!

 

http://fotball.bt.no/vm/article59610.ece

 

Etter å ha satt inn straffesparket som sendte Tyskland opp i 4-2 skal han ha vist argentinerne et hysj-tegn.
Endret av brd
Lenke til kommentar
EDIT: tysk spelar starta bråket!
Etter å ha satt inn straffesparket som sendte Tyskland opp i 4-2 skal han ha vist argentinerne et hysj-tegn.

6415065[/snapback]

feil, det var argentinere som lot seg provosere av et symbol og ble voldlige, hvor teit er det :shrug:

 

italia synes jeg fortsatt spiller rævafotball forøvrig, et hakk over england

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Luca Toni - Verdens beste spiss.

 

Merkelig stille det ble fra Italia-haterne mon si..

 

Tyskland kan brenne btw.

6414976[/snapback]

 

Italia haterene er jo stort sett anglofile nordmenn som har skyggelapper på størrelse med a4 ark. De klarer jo ikke se lengere enn til balløya, og anser all annen fotball som juks og kjedelig. Men slik England har spilt hittil er det ganske vanskelig å kritisere andre lag for å være kjedelige. Spesielt Italia :D

Lenke til kommentar
Luca Toni - Verdens beste spiss.

6414976[/snapback]

 

Haha, takk for en god latter. :!:

 

Kunne sikkert nevnt flere titalls spisser som er bedre enn Toni. Han laget 2 mål, mot et lag som er i vm for første gang, og tapte 4-0 mot Spania. Ja, da er han verdens beste spiss :roll:

 

Hadde tenkt å ikke kommentere "Tyskland kan brenne"-kommentaren din, men den var så smakløs at jeg faktisk er nødt! Er grunnen til denne uttalelsen, av at du er Argentina-fan, eller heier du på juksemakerne, og er pissredd det nydelig spillet til Tyskland? Klovn... :nei:

Lenke til kommentar
Luca Toni - Verdens beste spiss.

6414976[/snapback]

Jasså?

 

Så langt i dette VM'et har det vært Klose og Torres som har prestert best.

6415120[/snapback]

 

Du har tydligvis ikke sett Serie A iår. Over 30 mål i verdens beste liga for en outsider som Fiorentina. Atm verdens beste spiss, han var vært utrolig god for Italia i dette VM og idag løsnet det endelig.

Lenke til kommentar
Luca Toni - Verdens beste spiss.

6414976[/snapback]

 

Hadde tenkt å ikke kommentere "Tyskland kan brenne"-kommentaren din, men den var så smakløs at jeg faktisk er nødt! Er grunnen til denne uttalelsen, av at du er Argentina-fan, eller heier du på juksemakerne, og er pissredd det nydelig spillet til Tyskland? Klovn... :nei:

6415374[/snapback]

 

 

Seriøst, slike småkommentarer er det vel ingen som bryr seg om. Jeg liker ikke Tyskland, og jeg mener at de kan brenne. Ikke seriøst, men det er bare noe jeg sier for å gi uttryk for noe. Jeg er ikke Argentina-fan. Italia og England her. Så jeg var nøytral i denne kampen.

 

Helt utrolig at du tar noe slikt seriøst.

 

Nå fant vi jo også ut at Tyskland startet bråket, forkastelige, er de dårlige vinnere eller? Forstår at Argentina blir provosert av sånn.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Nå fant vi jo også ut at Tyskland startet bråket, forkastelige, er de dårlige vinnere eller?  Forstår at Argentina blir provosert av sånn.

6415427[/snapback]

 

Etter å ha satt inn straffesparket som sendte Tyskland opp i 4-2 skal han ha vist argentinerne et hysj-tegn.

 

Dette var hva tyskeren gjorde.

 

Argentinerne svarte med å slå og sparke tyske spillere.

 

Hver og en får mene hva han/hun vil om hvem som startet bråket her, men i mine øyne var ikke dette ene og alene Tysklands feil.

 

Så du forstår at de blir så provosert av det at det gir dem rett til å angripe fysisk? Oppfører du deg sånn selv?

Ja jeg bare spør.

Lenke til kommentar
Nevnarion jeg vil tro at han hånet dem med hysj-tegn. Når jeg taper og blir deppa, så kommer noen og sier hysj. Da vil jeg rett og slett bli forbannet

6415577[/snapback]

Greit å bli forbannet og skuffet, men å slå noen er rett og slett idioti!

 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å hate Tyskland, et lag som har vartet opp med noe av det beste angrepsspillet i hele VM (sammen med Argentina og Spania). Er det noen lag som fortjener litt pepper så er det kjedelige England, usportslige Italia og ultradefensive Frankrike.

Lenke til kommentar
Nevnarion jeg vil tro at han hånet dem med hysj-tegn. Når jeg taper og blir deppa, så kommer noen og sier hysj. Da vil jeg rett og slett bli forbannet

6415577[/snapback]

Greit å bli forbannet og skuffet, men å slå noen er rett og slett idioti!

 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å hate Tyskland, et lag som har vartet opp med noe av det beste angrepsspillet i hele VM (sammen med Argentina og Spania). Er det noen lag som fortjener litt pepper så er det kjedelige England, usportslige Italia og ultradefensive Frankrike.

6415799[/snapback]

 

Word! Og dessuten er det enda større idioti å slå noen, når du er profesjonell fotball spiller, og vet du kommer til å få store konsekvenser for det, som kan hemme din karriere. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...