mandela Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 som kjent så vinner gjerne et lag fra samme kontinent som det arrangeres vm i, men jeg håper likevel at et av de afrikanske lagene når langt denne gangen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 som kjent så vinner gjerne et lag fra samme kontinent som det arrangeres vm i, men jeg håper likevel at et av de afrikanske lagene når langt denne gangen. 6248758[/snapback] Tør påstå Brasil trekker det lengste strået. Men såklart, Frankrike er fav. laget, og det håpes på en drømmefinale med Brasil-Frankrike i mitt hus. Hvem tror _dere_ vinner VM -06? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen andre enn meg som får gåsehud når jeg ser reklamen til vm? "Vi Kommer" Synd ikke Norge kommer, men men. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Mens vi venter på det ordentlige VM, kan vi kose oss med bilder fra VM i sølefotball Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, jeg får frysninger. Jeg vet Brazil vinner VM i år. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, jeg får frysninger. Jeg vet Brazil vinner VM i år. 6249839[/snapback] Vet du det allerede _før_ VM? Og fra hvilke kilder, tør jeg spørre? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fra meg, mine synske evner sier meg at brasil vinner. Men alvorlig, jeg tror brasil tar hjem seieren iår, de ser sterkest ut. Men hvem jeg håper vinner er en helt annen historie. For det landet jeg håper vinner er england. England har alltid vært laget jeg har holdt med når norge ikke har vært med (som er ganske ofte). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ja, jeg får frysninger. Jeg vet Brazil vinner VM i år. 6249839[/snapback] Vet du det allerede _før_ VM? Og fra hvilke kilder, tør jeg spørre? 6252473[/snapback] Hehe, fra mine egne kilder Neida, det var en spøk Til seriøsitet. Brazil skiller seg ut fra de fleste, egentlig alle. Jeg så på tysk-TV forrige uke hvor Bekenbauer og co. snakket om årets VM, og hvilke lag som var om kampen for gull. De mente at Brazil har et sterke lag nå papiret enn den gang Pele og Zico hadde når de herjet den gangen. De spiller med sin egen stil som er helt unik, og som ingen kan kopiere. Få langpassinger, mest mulig etter bakken og teknikkere som behandler ballen meget godt (Ronaldinho, Kaka.). Spillere flest på det Brazilianske landslaget er bedre enn andre, vil jeg si. Det er kjent at Brazil er overlegne mot de fleste lag. 3 dager igjen. Eneste som står på hodet mitt nå faktisk. Endret 6. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Eg er klar med projektor, 90" lerret, krystallklart signal frå parabol, nytt lydanlegg. Ah, dette blir stort. Berre så synd at eg er på jobb til 17 dei neste 2 1\2 vekene og mister 15-kampen. Hadde mista første omgang uansett sidan eg vanlegvis er heime 15:45 så det får heller klare seg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Eg er klar med projektor, 90" lerret, krystallklart signal frå parabol, nytt lydanlegg. Ah, dette blir stort. Berre så synd at eg er på jobb til 17 dei neste 2 1\2 vekene og mister 15-kampen. Hadde mista første omgang uansett sidan eg vanlegvis er heime 15:45 så det får heller klare seg. 6253358[/snapback] Du kan få med deg reprisene! Du sier parabol. Mener du at du ikke har ordinær antenne for å få inn TV2 og NRK1 og heller bruker Canal Digital? Personlig bruker jeg antenne. Om NRK1 streiker videre, har jeg tysk-TV som erstattning Edit: Jeg syns det er dårlig gjort at streiken påvirker sendingen av VM! Jeg husker i fjor da NRK1 og TV2 presenterte avtalen mellom partene i fjor som ingikk at de skulle sende kamper sammen fra VM i Tyskland. Og nå får vi vite at arbeiderne streiker. Til skogen med dem, og la de brenne! Send VM, det bryr meg lite om de streiker eller ikke. Endret 6. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 De kommer vel til å sende det. Blir vel bare det at ingen kommenterer kampen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen her som skal ned og se noen kamper? Skal selv se en kamp, england - paraguay i Frankfurt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen her som skal ned og se noen kamper? Skal selv se en kamp, england - paraguay i Frankfurt. 6254406[/snapback] Tuller du? Gratulerer så mye! Det kommer til å bli stort! Skulle ønske jeg kunne dra, men nøyer meg med ManU kamp neste sesong Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen her som skal ned og se noen kamper? Skal selv se en kamp, england - paraguay i Frankfurt. 6254406[/snapback] Tuller du? Gratulerer så mye! Det kommer til å bli stort! Skulle ønske jeg kunne dra, men nøyer meg med ManU kamp neste sesong 6254703[/snapback] Ja drar nedover i morgen. Blir moro og litt liv håper jeg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Noen her som skal ned og se noen kamper? Skal selv se en kamp, england - paraguay i Frankfurt. 6254406[/snapback] Tuller du? Gratulerer så mye! Det kommer til å bli stort! Skulle ønske jeg kunne dra, men nøyer meg med ManU kamp neste sesong 6254703[/snapback] Ja drar nedover i morgen. Blir moro og litt liv håper jeg 6255094[/snapback] Hvor gammel er du? Endret 6. juni 2006 av TeggY Lenke til kommentar
pregra Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har satt 500 spenn på Italia som vinner! Til pene 10.00 i odds... Har også satt 500 på Luca Toni som toppscorer. Forza Italia Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Må mitt land, Brasil, vinne. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg heier ikke på noen lag direkte, men brasil spiller jo så nyyydelig fotball Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har satt 500 spenn på Italia som vinner! Til pene 10.00 i odds... Har også satt 500 på Luca Toni som toppscorer. Forza Italia 6258617[/snapback] Er det på Lang Oddsen eller? Kan du fortelle meg nærmere? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vinner oddsen tenker jeg, eller så har muon tippet utenom norsk tipping.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg