Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Tyskland ein skam får fotballen. Piper Argentina ut av bana neste,

6413779[/snapback]

Akkurat der er eg veldig enig, det tyske publikummet opptrådde patetisk i første del av kampen ved å pipe når Argentina hadde ballen, også når Abbondanzieri var skada var det pipekonsert.

 

Begge laga har spela bra for å nå denne kampen og fram til straffekonkurransen var det dødt løp, begge hadde fortent ein seier, men Tyskland dro det lengste strået.

6413797[/snapback]

Det Tyske publikumet var i et klart flertall og gjør alt for sitt lag! Det hadde du gjort også. Og når det gjelder oppførsel, så er det helt normalt med buing og piping. Du kommer ALDRI unna det i en kamp. Men heldigvis er publikumet disiplinerte og går ikke til angrep mot spillere. Slikt publikum er bra.

 

Husker dere Spanske suportere i La Liga og hva de gjorde mot Eto'o? Slike episoder var det ikke i kampen. Og det argentinske publikum var også fredelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Videre vil jeg si at Argentina var best, jeg skjønner ikke hvordan noen kunne unngå å se det. Tyskland var best i straffekonkurransen og gikk ufortjent videre.

6413815[/snapback]

 

Jeg kan ikke skjønne at noen kan påstå at Argentina var best. Kampen var sjansefattig, like mange til hvert lag og til slutt ble det tilnærmet lik ballfordeling for begge lagene.

Lenke til kommentar

Ok, overeagerte litt, men eg blei så fortvila når Tyskland vant.

 

ONYX: S & M var gjerrigast i kvalikken, og når Argentina varter opp og vinner 6-0 moy Serbia er det grunn til å juble!

ZIRON: Akkurat nå er eg argentiner og eg skamer meg ikkje, vi/eg er bare dårlige tapere:)

NEVNARION: Vi veit ikkje kva som har hendt i forkant, tyskeren kunne sparket fyrst eller sagt noko!

 

Gratulerer med ein (hrm...) fortjent semifinale Tyskland

Lenke til kommentar
onyX ja bare spør Semb, han er inkomptent når vi snakker om fotball. Dere får kose sammen.

 

Tyskland vant fortjent straffkonkurransen ja, men det betyr ikke at alle tyskerne var snille og flinke. Feks Ballack, han er svin!

6413817[/snapback]

Det skal jeg faktisk gjøre, det er litt rart det der fox88, fordi hele mitt nabolag sa også at det var straffe. Jeg vet ikke hva den TV'en din har vist, eller hva du i det hele tatt har sett. Og du sier jeg skal kjøpe briller?

 

White: Det var ikke jeg som startet personangrep, det var fox88 som mente at jeg så dårlig og sa at jeg skulle skaffe briller. Og jeg sa mitt neste om han, han som er med på leken må tåle steken.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Oppi alt dette maset må jeg forresten på påpeke at det var gledelig å se den storheten Oliver Kahn viste overfor Lehmann i dag. :)

6413857[/snapback]

Storhet? Forstår ikkje den eg, Semb dreiv også å roste Kahn for det han gjorde. Eer det ikkje ein selvfølge at reservekeeperen får fyr i keeperen, gjer han gode råd på veien, spesielt ein veteran som Kahn?

Lenke til kommentar
Og jeg er uenig i at Semb er inkompetent. Syns han har god peiling og vet hva han snakker om.

6413832[/snapback]

 

Jo, jeg veit.. Har møtt ham på en fotballskole en gang for lenge siden, makan fjols. Og bare se hvordan han vurderte alle spillerne under VM-kampene, sa mye feil og veit utrolig lite. :sick:

Lenke til kommentar
Oppi alt dette maset må jeg forresten på påpeke at det var gledelig å se den storheten Oliver Kahn viste overfor Lehmann i dag. :)

6413857[/snapback]

Storhet? Forstår ikkje den eg, Semb dreiv også å roste Kahn for det han gjorde. Eer det ikkje ein selvfølge at reservekeeperen får fyr i keeperen, gjer han gode råd på veien, spesielt ein veteran som Kahn?

6413879[/snapback]

Det har jo vært ganske mye styr rundt akkurat det at Kahn ble vraket framfor Lehmann. Da er det koslig å se slike bilder :)

Lenke til kommentar
NEVNARION: Vi veit ikkje kva som har hendt i forkant, tyskeren kunne sparket fyrst eller sagt noko!

 

Gratulerer med ein (hrm...) fortjent semifinale Tyskland

6413864[/snapback]

 

Ja, det er jo klart, men det inntrykket jeg fikk av tv-bildene var at flere argentinere var tydelig aggressive og angrep folk på banen. Sånn oppførsel kan ikke forsvares av at en tysker har slengt en eller annen kommentar.

Hvorfor tyskeren skulle sparket en argentiner fordi de vant, skjønner jeg ikke. Men alt er jo mulig. :roll:

Uansett teit å krangle noe mer om dette nå. :)

Lenke til kommentar
Oppi alt dette maset må jeg forresten på påpeke at det var gledelig å se den storheten Oliver Kahn viste overfor Lehmann i dag. :)

6413857[/snapback]

Storhet? Forstår ikkje den eg, Semb dreiv også å roste Kahn for det han gjorde. Eer det ikkje ein selvfølge at reservekeeperen får fyr i keeperen, gjer han gode råd på veien, spesielt ein veteran som Kahn?

6413879[/snapback]

Det har jo vært ganske mye styr rundt akkurat det at Kahn ble vraket framfor Lehmann. Da er det koslig å se slike bilder :)

6413893[/snapback]

 

Så vidt jeg har forstått så har ikke disse to keeperne vært helt på talefot den siste tiden, mye på grunn av dette at Lehmann har overtatt Kahns plass. Men kan jo se ut til at de kanskje kan ha skværet opp nå, og det er jo bra. :)

Fotball, og ikke minst sånne store mesterskap, skal jo først og fremst være fest og glede. Det er synd mye av det lett kan drukne i at folk tar det hele altfor seriøst.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Damn! Så dere duden på NRK1? Mats var en helgen på triksing.

6413914[/snapback]

 

Japp, han var flink. Sinnsyk ballkontroll :dribble:

 

At tyskerne slang med leppa er ikke noe jeg skal avskrive ( :innocent: ), men å gå til angrep med spark og slag kan ikke forsvares! Heldigvis roet det seg etterhvert, og vi får håpe ingen spillere ble skadet i bataljen.

Lenke til kommentar
Yeah, Tyskland vant! Dritbra! :D Så ikke mye av kampen, men selvfølgelig fikk jeg med meg straffekonken. :)

 

Han fyr'n på NRK1, Mats, var rå!

6413956[/snapback]

 

Visst du hadde sett heile kampen, ville du føle det annerleis! :D

Endret av brd
Lenke til kommentar

Haha, vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser noen av postene her :ermm:

 

 

Ellers er jeg veldig enig med wh1te:

Videre vil jeg si at Argentina var best, jeg skjønner ikke hvordan noen kunne unngå å se det. Tyskland var best i straffekonkurransen og gikk ufortjent videre.

6413815[/snapback]

 

Hvorfor folk klager på at Argentina la seg litt bakpå etter målet skjønner jeg ikke. Selvfølgelig spiller de på resultat, de kan ikke angripe hele tiden.

6413822[/snapback]

 

Og der tok jaggumeg italia ledelsen :mad:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...