Onyx Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 HOLD KJEFT ALLE ARGENTINA OG AYALA HATERE. Argentina spilte best. Bare den dumme Lehman som øydelagde festen får Argentina. Kven var det som begynnte å angripe etter 1-1 ARGENTINA. Kven som har spelt best fotball i VM og fortjener semi-plass. ARGENTINA Er så forbanna nå! 6413746[/snapback] Lehman er ikke dum når han sender Tyskland videre vet du. Fortjent seier til Tyskland! Og hvem sa du var best, Argentina? Der tar du feil, det Deutschland som er videre! En ting til; Argentina ble så sure at de begynte å krangle på slutten. Semb sa at Borrowski ble sparket ned på slutten uten at kamera så det. Hva sier du til det BRD? Argentina er en skam i fotballen. Brenn Gauchos. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Flott for fotballen! Argentina ble så utrolig hypet etter gruppespillet og de har sviktet totalt. De scoret på sin første sjanse og legger sporenstreks om til en ultradefensiv taktikk. Deilig at slike lag blir straffet. 6413692[/snapback] Ja, for Tyskland skapte veldige mye. 2 målsjanser totalt elns. 6413716[/snapback] Tyskland prøvde hele kampen å komme til sjanser. Det var poenget mitt. Argentina gadd ingenting og la alle mann i forsvar etter 1-0. Det er patetisk. 6413735[/snapback] Og du veit sjølvsagt at Tyskland ikkje hadde gjort det samme? Begge lagene var veldig defensive, kva i alle dagar forventar du av eit lag som tar ledelsen i ein kvartfinale? Synd for Argentina at Abbondanzieri vart skada, dei mista førstekeeperen og eit verdifullt innbytte. Eg er enig med Semb i at Pekerman var for rask med byttene sine og at det var feil å ta ut Riquelme, kvifor Saviola eller Messi ikkje kom innpå i staden for Cruz er også eit mysterium for meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Edit: Lol, Donald er sinna. buhuuu 6413748[/snapback] Ja, synd de oppførte seg så dårlig etterpå. Liker ikke dårlige tapere. Synd for argentina, for de er i utgangspunktet et lag jeg liker godt. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 JA!! Brenn AYALA! Dritt spiller. Sånn, da ble han straffet fordi han rev Ballack. Møkka spiller! HOLD KJEFT ALLE ARGENTINA OG AYALA HATERE. Argentina spilte best. Bare den dumme Lehman som øydelagde festen får Argentina. Kven var det som begynnte å angripe etter 1-1 ARGENTINA. Kven som har spelt best fotball i VM og fortjener semi-plass. ARGENTINA Er så forbanna nå!! EDIT: Min blogg er på framsida til Vg.no 6413746[/snapback] For din egen skyld, ikke skriv mer. Du driter deg bare ut... Tyskland vant om ikke fortjent, hvertfall ikke ufortjent. Begge lagene hadde få sjangser, begge lag scorte et mål, og begge lag skulle hatt straffe! Hva argentinerne gjør etter tapet er forkastelig, håper dette får alvorlige følger! Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) En ting til; Argentina ble så sure at de begynte å krangle på slutten. Semb sa at Borrowski ble sparket ned på slutten uten at kamera så det. Hva sier du til det BRD? Argentina er en skam i fotballen. Brenn Gauchos. Argentina skam får fotballen? -Synest du det var skam når dei vant 6-0 mot Serbia? -Synest du det var skam når Maxi scora 1-0 målet mot Mexico? Når Borrowski kommer med "Tapte dere, tapte dere OooOOooO" mot Argentina. Er det lett å bli provisert da vettu Så får vi håpe Italia slår ut Tyskland i semien!! Tyskland ein skam får fotballen. Piper Argentina ut av bana nesten Brenn TYSKLAND, brenn TYSKLAND EDIT: Endret 30. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Kampen kunne gått begge veiar utan at det hadde betydd stor, Tyskland var klart best på streffekonkurransen og vant fortent. Eg var rimelig lei av TV2 etter kvart, reklame heile forbanna tida. Kva som skjedde etter kampen er det så vidt eg veit ingen som kan sei med sikkerhet, så eg ser ikkje poenget i å diskutere det. Ting kan ha blitt sagt og gjort frå Tyskland som ikkje sømmer seg, sjølvsagt er det forkastelig av Argentina å reagere som dei gjorde, men etter å tape ein kvartfinale på den måten er du så full av følelser og raseri at det skal veldig lite til før det tar heilt av. Endret 30. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Du veit ingen ting du! Rykter svir at Bierhoff sa noe som Ayala ikke likte. Men det veit jeg ikke, ikke du heller. så hold kjeft din snørrunge, ikke tro at du veit best. Vet ikke jeg ingenting når Semb og han andre co. komentatoren sa at det var en klar straffe? Dommer Michel fra Slovakia så ikke den situasjonen og dermed ble det ikke straffe. Jeg kan godt ringe Semb og høre om den situasjonen, ta opp samtalen og legge den ut her på denne tråden? Du vet ikke hva du snakker om. Bare for at Argentina er noen store klyser og tapte denne kampen så er du sur. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) En ting til; Argentina ble så sure at de begynte å krangle på slutten. Semb sa at Borrowski ble sparket ned på slutten uten at kamera så det. Hva sier du til det BRD? Argentina er en skam i fotballen. Brenn Gauchos. Argentina skam får fotballen? -Synest du det var skam når dei vant 6-0 mot Serbia? -Synest du det var skam når Maxi scora 1-0 målet mot Mexico? Når Borrowski kommer med "Tapte dere, tapte dere OooOOooO" mot Argentina. Er det lett å bli provisert da vettu Så får vi håpe Italia slår ut Tyskland i semien!! Tyskland ein skam får fotballen. Piper Argentina ut av bana neste, Brenn TYSKLAND, brenn TYSKLAND 6413779[/snapback] Unnskyld, men....du driter deg ut. Det er ikke akseptert at man bare går bort og sparker ned noen. Uansett om man har slått Serbia 6-0 og kommet seg til kvartfinalen i vm. Endret 30. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Tyskland ein skam får fotballen. Piper Argentina ut av bana neste, 6413779[/snapback] Akkurat der er eg veldig enig, det tyske publikummet opptrådde patetisk i første del av kampen ved å pipe når Argentina hadde ballen, også når Abbondanzieri var skada var det pipekonsert. Begge laga har spela bra for å nå denne kampen og fram til straffekonkurransen var det dødt løp, begge hadde fortent ein seier, men Tyskland dro det lengste strået. Endret 30. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Syns vel egentlig Argentina hadde fortjent å gå seirende ut av dette oppgjøret. De har flere store profiler enn Tyskland, synd de ikke klarte å utnytte det til det maksimale. Nå skal det også sies at Tyskland har vært gode i mesterskapet tidligere, og det var tydelig at begge lagene var preget av stundens alvor - spesielt gode eksempler på det var Ballack og Riquelme. Når det kom til straffekonkurransen var Tyskland rutinerte, klinte alle ballene i hjøret, samtidig som Argentina ble stoppet av en god keeper i Lehmann. Ikke det at straffene var bra, men Lehmann slang seg faktisk til riktig side hver gang. Han gjenntok dermed suksessen fra semifinalen i Champions League i år. Godt det var en Arsenal-spiller som stod for å slå ut Argentina, som jeg i utgangspunktet håpet skulle gå til finalen sammen med Brasil. Også var det det som skjedde etter kampen. Hvis jeg skal tippe hva som skjedde, så var det at en eller flere tyskere slang med leppa, og provoserte argentinerne. Det er som Bengt Eriksen sa forståelig å bli litt voldelig, men absolutt ikke akseptabelt. Blir ikke overrasket hvis dette for konsekvenser for Rodriguez, som kom hoppende inn i klynga med folk, og slo en tysk spiller i hodet. Så er det snart en ny kamp - Italia mot Ukraina. Her er det for meg revne likegyldig hvem som går videre. Siden Italia har så mange møkkaspillere (i form av usportslige spillere), håper jeg kanskje litt på Ukraina. Ulempen hvis Ukraina skulle gå videre, er at de ikke har så mye å tilføre VM i form av underholdning. Men vi får se, kanskje jeg tar feil, og Ukraina slår til med sambafotball av ypperste klasse! EDIT: Så ser jeg det kom opp det med at Tyskland pep når Argentinas keeper lå nede. Det er rett og slett usportslig, og ødeleggende for stemningen under kampen. Endret 30. juni 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 BRD: Hvor mange ganger må jeg si at Argentina ble oppskrytt etter Serbia og at Serbia SÅ PÅ I 70 min? Serbia har ikke hatt, eller har, godt lag siden oppløsningen av Yugoslavia i 88-89. Du vet heller ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 brd du oppfører deg like teit som argentinerne, skam deg... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Og du veit sjølvsagt at Tyskland ikkje hadde gjort det samme? Begge lagene var veldig defensive, kva i alle dagar forventar du av eit lag som tar ledelsen i ein kvartfinale? 6413759[/snapback] Dette blir jo veldig hypotetisk, men jeg liker i alle fall å tro at Tyskland hadde utnyttet kontringsstyrken sin. Argentina gikk fra å ha 67% ballbesittelse og full kontroll over kampbildet til å legge seg voldsomt bakpå i tillegg til ingen vilje til å utnytte kontringene. Dette er tåpelig. Det gjør at motstanderlaget ikke trenger å frykte kontringer og kan angripe med flere spillere. Argentina har i bunn og grunn bare seg selv og skylde på, håper de innser det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Greit, alle hooligans må roe seg litt. Ja, det er dere jeg snakker om. La fotball være fotball og drit i å gå på personangrep. Videre vil jeg si at Argentina var best, jeg skjønner ikke hvordan noen kunne unngå å se det. Tyskland var best i straffekonkurransen og gikk ufortjent videre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 onyX ja bare spør Semb, han er inkomptent når vi snakker om fotball. Dere får kose sammen. Tyskland vant fortjent straffkonkurransen ja, men det betyr ikke at alle tyskerne var snille og flinke. Feks Ballack, han er svin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor folk klager på at Argentina la seg litt bakpå etter målet skjønner jeg ikke. Selvfølgelig spiller de på resultat, de kan ikke angripe hele tiden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor folk klager på at Argentina la seg litt bakpå etter målet skjønner jeg ikke. Selvfølgelig spiller de på resultat, de kan ikke angripe hele tiden. 6413822[/snapback] Som Japan gjorde, tilslutt ble de sliten og tapte mot Australia Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 BRD:Hvor mange ganger må jeg si at Argentina ble oppskrytt etter Serbia og at Serbia SÅ PÅ I 70 min? Serbia har ikke hatt, eller har, godt lag siden oppløsningen av Yugoslavia i 88-89. Du vet heller ikke hva du snakker om. 6413803[/snapback] Tyskland hadde ikkje akkurat den største motstanden før kvartfinalen heller og alle som såg kampen i dag såg to lag som var like gode, noko anna er tull. Eg var skuffa over at Argentina ikkje var meir villige framover, men så var det heller ikkje eg som sto på gressmatta. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) onyX ja bare spør Semb, han er inkomptent når vi snakker om fotball. Dere får kose sammen. Tyskland vant fortjent straffkonkurransen ja, men det betyr ikke at alle tyskerne var snille og flinke. Feks Ballack, han er svin! 6413817[/snapback] Argentina har også spillere som ikke oppfører seg som mors beste barn. Altså, skal dere som er inbitte Argentina-fans begynne å gå etter enkeltspillere og oppførselen deres, så syns jeg det er merkelig at dere forsvarer eller lar være å nevne den oppførselen argentinaspillerne viste etter kampen. Og jeg er uenig i at Semb er inkompetent. Syns han har god peiling og vet hva han snakker om. Endret 30. juni 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg