Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fader, det måtte bli straffer. Synd på Ballack, måtte bli skadet nå.

 

Styggeste spilleren (spillemessig) i verden er Ayala. Hadde Michel sett den rivingen til Ballack innenfor 16-meter i andre omgang, hadde det blitt straffe. Og han skal hele tiden provosere og snakke til andre spillere. Hadde jeg møtt han på banen og gjort det slik mot meg; Kopiert Totti og spyttet midt i ansiktet hans med tvingt åpen munn. Maken til udisiplinert spiller. Brenn sammen med hestene dine i Argentina!

Lenke til kommentar

Ahaha, må jeg få lov å sitere meg selv

Jeg personlig har tro på en veldig jevn og god kamp, som Tyskland kommer seirende ut av. Mulig det går mot ekstraomganger her også, skal ikke se bort i fra det. Og så blir det 5 gule kort. Ingen røde.

6410969[/snapback]

 

Fikk til og med rett på at det ble 5 gule kort (det ble 5 gule i løpet av de ordinære 90 minuttene)

Fantastisk kamp, og helt sykt spennende på slutten, jeg satt med hjertet i halsen nesten. Kan ikke forestille seg hvordan det var å være argentiner eller tysker under den kampen.

Og selvsagt kjempe at Tyskland vant. Må si jeg er skuffet over Argentina sin oppførsel etter kampen. :(

Lenke til kommentar
Flott for fotballen! Argentina ble så utrolig hypet etter gruppespillet og de har sviktet totalt. De scoret på sin første sjanse og legger sporenstreks om til en ultradefensiv taktikk. Deilig at slike lag blir straffet.

6413692[/snapback]

Jepp, jeg har sadt det før: Argentina ble SÅ OPPSKRYTT etter 6-0 seieren over Serbia og hypet opp at de sviktet når det gjelder. Så dere Argentina etter tapet? Dere sier at italienere er sytere og klyser, hva med argentinere? De er VERRE! Ayala begynte å bruke fingertuppene på Bierhoff, for hva? Herregud. Italienere er ingenting i forhold til italienere.

 

JA! Endelig er de ute og Tyskland går videre! For en gledelse.

Lenke til kommentar

Hypet og hypet, Argentina har vært hele gode hele veien i dette VM sluttspillet, og ryker ut med minste mulige margin. Selvfølgelig kan man ikke forvente at Argentina skal spille slik de spilte mot Serbia i alle kamper, til det er de gjenverende lagene for gode. Det samme gjelder for Tyskland, de var ikke i nærheten av det de presterte i de 4 første kampene, men det var ikke fordi de er blitt dårligere, men fordi Argentina ikke tillot dem å spille slik. Etter min mening hadde begge disse lagene fortjent å være i finalen, men at Tyskland går videre er vel kanskje greit siden de er vertsnasjon. Bare synd det stopper i semien mot Italia :cool:

Lenke til kommentar
Flott for fotballen! Argentina ble så utrolig hypet etter gruppespillet og de har sviktet totalt. De scoret på sin første sjanse og legger sporenstreks om til en ultradefensiv taktikk. Deilig at slike lag blir straffet.

6413692[/snapback]

 

Ja, for Tyskland skapte veldig mye. 2 målsjanser totalt elns.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av 2ern
Lenke til kommentar
JA!! Brenn AYALA! Dritt spiller. Sånn, da ble han straffet fordi han rev Ballack. Møkka spiller!

6413680[/snapback]

 

Kjøp briller? :hrm: Ballack filmet! Blir bare kvalm av fyren jeg!

6413712[/snapback]

Ikke den situasjonen der Ballack rygget i Ayala, det var en situasjon før det hvor Ayala holdt Ballack tydelig! Det har ikke noe briller å gjøre, jeg så den fint jeg.

 

Kanskje du trenger briller.

Lenke til kommentar
Flott for fotballen! Argentina ble så utrolig hypet etter gruppespillet og de har sviktet totalt. De scoret på sin første sjanse og legger sporenstreks om til en ultradefensiv taktikk. Deilig at slike lag blir straffet.

6413692[/snapback]

 

Ja, for Tyskland skapte veldige mye. 2 målsjanser totalt elns.

6413716[/snapback]

 

Man kan vel ikke akkurat si at dette var en sjanserik kamp. ;)

Lenke til kommentar
JA!! Brenn AYALA! Dritt spiller. Sånn, da ble han straffet fordi han rev Ballack. Møkka spiller!

6413680[/snapback]

 

Kjøp briller? :hrm: Ballack filmet! Blir bare kvalm av fyren jeg!

6413712[/snapback]

Ikke den situasjonen der Ballack rygget i Ayala, det var en situasjon før det hvor Ayala holdt Ballack tydelig! Det har ikke noe briller å gjøre, jeg så den fint jeg.

 

Kanskje du trenger briller.

6413718[/snapback]

 

Ayala la en arm på Barrack og han falte. den fyren er arrogant, det er til å spy av! Dessuten dyttet Ballack Alaya før han holdte ham

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Flott for fotballen! Argentina ble så utrolig hypet etter gruppespillet og de har sviktet totalt. De scoret på sin første sjanse og legger sporenstreks om til en ultradefensiv taktikk. Deilig at slike lag blir straffet.

6413692[/snapback]

 

Ja, for Tyskland skapte veldige mye. 2 målsjanser totalt elns.

6413716[/snapback]

 

Tyskland prøvde hele kampen å komme til sjanser. Det var poenget mitt. Argentina gadd ingenting og la alle mann i forsvar etter 1-0. Det er patetisk.

Lenke til kommentar

Det er fordi Ayala ber om det og dytter først Ballack. Ikke disiplin i det hele tatt. Så du hvordan han brukte fingertuppene på Bierhoff, fox88? Hva klaget han for, for at han bommet på sin egen straffe? Maken til latterlig og mer patetisk spiller har jeg aldri sett før.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
JA!! Brenn AYALA! Dritt spiller. Sånn, da ble han straffet fordi han rev Ballack. Møkka spiller!

HOLD KJEFT ALLE ARGENTINA OG AYALA HATERE. Argentina spilte best. Bare den dumme Lehman som øydelagde festen får Argentina. Kven var det som begynnte å angripe etter 1-1 ARGENTINA. Kven som har spelt best fotball i VM og fortjener semi-plass. ARGENTINA

 

Er så forbanna nå!!

 

EDIT: :p

Endret av brd
Lenke til kommentar
Det er fordi Ayala ber om det og dytter først Ballack. Ikke disiplin i det hele tatt. Så du hvordan han brukte fingertuppene på Bierhoff, fox88? Hva klaget han for, for at han bommet på sin egen straffe? Maken til latterlig og mer patetisk spiller har jeg aldri sett før.

6413744[/snapback]

 

Du veit ingen ting du! Rykter svir at Bierhoff sa noe som Ayala ikke likte. Men det veit jeg ikke, ikke du heller. så hold kjeft din snørrunge, ikke tro at du veit best.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...