Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror og håper Tyskland går videre. Vet dere hvorfor?

1. Når det gjelder i mesterskap, så er Tyskland en maskin. Husker dere i 2002? Hvem skulle tro at Tyskland skulle nå til finalen.

2. Fotballeksperter og andre medie personer spådde på forhånd av dette mesterskapet at de ikke skulle komme lengere enn 8-delsfinalen, i verste fall ryke kun etter gruppespillet. Hva har skjedd nå? Jo, de har storspillt i dette VM'et hittil.

3. Tyskland er kjent for sitt maskineri. Ligger de under 2-0, så skal du aldri undervurdere de. Husker dere freindly-kampen mot Japan et par dager før VM? Hva skjedde der? Tyskland presset til det ble 2-2.

4. Tyskerne vil alltid dyrke og høste opp klasse spillere, akkurat som Brazil.

Edit: Jeg synes også at Tyskland skal ta sitt 4. VM-pokal. Det er lenge siden sist og de har hjemmebanefordelen.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Tre spelarar som gjere alt får Tyskland

6412504[/snapback]

Vel, Podolski har skåret 3 mål. I tillegg er Schneider, Frings og Schweinsteiger gode offensive spillere som definitivt kan gjøre livet surt for argentinerne.

Dessuten, man klarer ikke å pakke inn Klose, no way Josè. ;)

Lenke til kommentar
Tre spelarar som gjere alt får Tyskland

6412504[/snapback]

Vel, Podolski har skåret 3 mål. I tillegg er Schneider, Frings og Schweinsteiger gode offensive spillere som definitivt kan gjøre livet surt for argentinerne.

6412536[/snapback]

Podolski har scoret tre mål.Men måla er Kloses fortjeneste

Schneider har vi vel ikkje sett så mykje til :)

Frinks har ikkje klart å dominere kamper og får eit stort problem i dag mot Riquelme

Schweinsteiger saman med Lahm har gjort det godt, men forsatt Lahm sin fortjeneste

VMs beste forsvarspiller klarer det :)

Endret av brd
Lenke til kommentar

BRD:

Verdens beste stopper fins ikke i det argentinske landslaget. Han finnes i det italienske, nemmlig Fabio Cannavaro. På andre en med navnet Alessandro Nesta og på tredje en som spiser taco, nemmlig Marquez. På en sterk fjerde plass sitter store Lucio.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Da har jeg satt en mindre sum penger på at hvert lag får minst ett mål i første omgang, samt at argentina går seirende ut.

Viel Glück.

Det er helt riktig at du bør sette penger på at begge lag scorer i løpet av første omgang, dette kommer til å bli en slagmark! Om ikke det, så får vi i alle fall mål!

Lenke til kommentar
Da har jeg satt en mindre sum penger på at hvert lag får minst ett mål i første omgang, samt at argentina går seirende ut.

Viel Glück.

Det er helt riktig at du bør sette penger på at begge lag scorer i løpet av første omgang, dette kommer til å bli en slagmark! Om ikke det, så får vi i alle fall mål!

6412619[/snapback]

Får håpe på det. Resultatet har en lei tendens til å bli det stikk motsatte av det jeg setter penger på.

Lenke til kommentar
Og Gaucho er?

Heia Argentina...

6412726[/snapback]

Gaucho er vel betegnelsen på en person fra en fra en bydel i Rio hvis jeg ikke tar helt feil.

Det er også riktig! Ronaldinho blir kalt dette fordi han nettopp kommer fra Rio Grande do Sul, som er den siste og sørligste staten i Brazil.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...