Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Hehe. :)

Leste forøvrig for ikke så lenge siden at Totti visstnok hadde forandret seg til det bedre, at han hadde begynt å ta mer ansvar, og var en helt ny mann. Han har hvertfall klippet seg og ser nå bedre ut enn på lenge.

Agh, forresten, jeg vil stemme på nytt i avstemmingen! Jeg tror ikke lenger Spania vinner VM. :!:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var VM's desidert største skuffelse at Frankrike slo Spania i går. Frankrikes spillestil får Drillo-fotballen til å fremstå som brasiliansk samba. Spania på sin side spilte sammen med Tyskland og Argentina VM's morsomste fotball.

Ble forresten helt kvalm av å høre kommentatorene hylle Zidane UANSETT hva han foretok seg på gressmatta. Kampens to kjemper var Viera og Makèlèlè, Frankrikes 3. og 4. midtstoppere.

Lenke til kommentar
Det var VM's desidert største skuffelse at Frankrike slo Spania i går. Frankrikes spillestil får Drillo-fotballen til å fremstå som brasiliansk samba. Spania på sin side spilte sammen med Tyskland og Argentina VM's morsomste fotball.

Ble forresten helt kvalm av å høre kommentatorene hylle Zidane UANSETT hva han foretok seg på gressmatta. Kampens to kjemper var Viera og Makèlèlè, Frankrikes 3. og 4. midtstoppere.

6397353[/snapback]

Jeg byttet til TV4 for å slippe å høre på Bredli, forbanna fjott. Og det var helt klart feil lag som gikk videre i går...

Lenke til kommentar

Hmm, veldig rart. Han har fått et tilbud om å bli sportsdirektør i Juventus. Tror ikke han prøver på et selvmord fordi Juventus er i trøbbel, det er nok ingen som dør for en klubb. Det viser seg at Pesotto har godtatt jobben, det står helt på slutten.

Jeg vil tro han har personlige problemer, noe som føler han ubehag. Stakkars.

Edit: Jeg husker Juventus på slutten av 90-tallet: ''Juventus var en maskin.'' (En gang i VG tod dette).

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Zidane er ikke en snegle spiser :)

Angrepsfotball har også Brazil spillt! Vi ser Brazil i semifinalen og slår ut Frankrike på lørdag.

Samba Braziliero! :)

6395732[/snapback]

Nja.. vil ikke si at Brazil har akkurat overbevist spillemessig, men de er effektive og karrer seg videre.

Kommer de forbi Frankrike, kommer de antagelig forbi England også. Men så er det slutt, de vinner ikke finalen.

Håper Portugal slår England i sokkene, og at Argentina gjøre det samme med Tyskerne :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er enig i din rangering. Mulig jeg ville foretrukket Henry foran Eto'o, selv om han ikke akkurat har overbevist i dette mesterskapet. Av og til tviler jeg på at han i det hele tatt kan offside-regelen.

Lenke til kommentar
Er enig i din rangering. Mulig jeg ville foretrukket Henry foran Eto'o, selv om han ikke akkurat har overbevist i dette mesterskapet. Av og til tviler jeg på at han i det hele tatt kan offside-regelen.

6406041[/snapback]

Vil tatt rangeringen sånn

1. Klose

2. Henry

3. Eto

4. Ronaldo

Klose: Han scorer mål. Han er på rett tid til rett stad heile tiden.

Henry: Henry er skildra av sine motspillere sånn : " I noen minutter snakker han med deg, i det andre minuttet springer han i bakrom og scorer. God taktisk mot Spania!

Eto: Han er den kompette spiss type. Rask, god teknik og god målscorer

Ronaldo: Har scora 15 mål på tre VM. Dei seier sitt :)

Endret av brd
Lenke til kommentar
Drillo og rosa Henry etter Spania-kampen, men eg forstår ikkje kvifor det er taktisk å gå i offside ein heil kamp.

6406113[/snapback]

Planen var nemlig å få forsvaret til Spania til å konsentrere seg om Henry, ingen andre. Derfor gjorde Henry det spanske forsvaret stressa og derfor kunne andre komme igjennom(Ribery på 1-0 er eit eksempel på det). :)

Lenke til kommentar
Ok. Hvem er giftigst av disse spissene?

1. Ronaldo

2. Eto'o

3. Henry

Jeg vil si Ronaldo. Han er en klasse for seg selv nå han kommer foran mål. Finter, lobb osv. Eto'o på andre.

6406035[/snapback]

I VM synes jeg hverken Ronaldo eller Henry har imponert veldig. Ronaldo har tross alt bare scoret mot mindre gode lag. Og når man spiller for Brasil så er ikke det all verden.Ronaldo har heller ikke imponert veldig i Spania, men så har han heller ikke fått så mye spilletid. Henry har scoret mot Togo og Sør Korea noe som heller ikke er så veldig stort. Henry skuffet også stort mot Spania etter min mening og jeg mistet i hvertfall mye av min respekt for ham

Edit: Men vi får se Hvordan det går med Henry og Ronaldo når de møtes. Selv holder jeg en knapp på Henry. Synes det er mer rusk i det brasilianske forsvaret enn det franske og jeg tror Ronaldo blir for stillestående for det franske forsvaret.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på Ronaldo siden han prestasjonsmessig er bedre enn Henry. Farligere forann mål er han også. Fenomenalet er i form igjen.

Og som jeg har sagt før, så kan faktisk Ronaldo stikke av med FIFAs Best Player hvis han gjør det bra resten av VM og sesongstarten i Spania. Denne spilleren er ikke sliten enda og han viser hva han kan.

Lenke til kommentar

Om han faktisk spiller i Spania neste år da.

Edit: det er vel heller ikke slik at du alltid har holdt på Ronaldo. Jeg mener å huske at du kritiserte han etter Kriatsiakampen og kalte han feit fordi han ikke løp. Han løper fortsatt ikke. Ronaldo scorer bare mål

Edit: han kan selvfølgelig også gi målgivende passninger.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...