NightKeeper Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Måtte Henry brenne. Filme frispark som fører til 2-1målet. Faen, er forbanna nå, syntes synd på Spania, synd at de aldri skal lykkes i mesterskap. De har vel en EM-seier fra 60-tallet, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Forbanna sneglespisende hvitløksstinkende mikrober! Jeg blir så provosert av å se Frankrike spille den forbanna destruktive fotballstilen sin! Forza Italia! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men Italia har spelt så bra i dette VM? Litt statistikk etter kampen: Possession: Spania: 61%, Frankrike: 39% Skudd: Spania: 7, Frankrike: 9 Skudd på mål: Spania:2, Frankrike: 5 Dette er jo ganske grei beskrivelse på kampen, Spania hadde ballen og spelet, men klarte ikkje å komme til meir enn to fattige skudd på mål i løpet av 95 minuttar. når dei har 61% possession. Frankrike derimot har 9 skudd der 5 var på mål. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Italia vinner dette VM'et, uten sidestykke. Italia har spilt ANGREPSFOTBALL dette VM'et, bare det er i seg selv en vanvittig fremgang. Italia vinner, mark my words! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ukrania blir nok grei skuring for Italia, få mål men Italia vinner. Deretter står Argentina eller Tyskland for tur, då skal Italia slite med å komme seg til finalen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Aldri her i verden om Italia kommer seg forbi Tyskland eller Argentina. Ikke engang med all juksinga og flaksen deres går det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Zidane er ikke en snegle spiser Angrepsfotball har også Brazil spillt! Vi ser Brazil i semifinalen og slår ut Frankrike på lørdag. Samba Braziliero! Endret 27. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Aldri her i verden om Italia kommer seg forbi Tyskland eller Argentina. Ikke engang med all juksinga og flaksen deres går det. 6395729[/snapback] Juks? Herregud. Kom med eksempler da, det er andre lag som har vist seg frem på en dårlig måte under mesterskapet. Italia er ikke blant de lagene. Og jeg tror ikke Tyskland hadde blitt ett stort hinder for Italia. Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zidane er ikke en snegle spiser Angrepsfotball har også Brazil spillt! Vi ser Brazil i semifinalen og slår ut Frankrike på lørdag. Samba Braziliero! 6395732[/snapback] Ikkje vær får sikker på det OnyX. Frankrike er ikkje på toppen av formkurva si endå. Tipper Frankrike vinner på straffer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Aldri her i verden om Italia kommer seg forbi Tyskland eller Argentina. Ikke engang med all juksinga og flaksen deres går det. 6395729[/snapback] Juks? Herregud. Kom med eksempler da, det er andre lag som har vist seg frem på en dårlig måte under mesterskapet. Italia er ikke blant de lagene. Og jeg tror ikke Tyskland hadde blitt ett stort hinder for Italia. Italias straffe var ikke juks, Grosso spillte ut motstanderen. Hvis Italia og Tyskland møtes, så blir ikke Tyskland et hinder. Scorer Italia tidlig, så spiller de kynisk og låser spillet om det mås. Ellers så har vi sett et veldig offensivt Italia, noe jeg liker godt! Derfor er de der de er nå. Ikkje vær får sikker på det OnyX. Frankrike er ikkje på toppen av formkurva si endå. Tipper Frankrike vinner på straffer Nja, spiller Brazil som de har gjort de to siste kampene nå, så er de videre. Når jeg tenker på saken, så er det veldig rart at disse to lagene møtes til kvartfinalen. Brazil har heller ikke god statistikk over franskmennene, i 86' tapte Brazil for Frankrike i nettopp kvartfinalen og finalen (som kjent) i 98'. Men i en frendly-match i 97' så banket Brazil de. Vi får se, men jeg holder med Brazil. Endret 27. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå kan vi vel skifte status til kvartfinaler? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Frankrike - forbanna destruktive fotballstil Forza Italia! 6395653[/snapback] Maken til selvmotsigelse har jeg aldri sett før. Nei, jeg syntes Spania var spennende, var synd at de møtte et Frankrike som spilte fantastisk i forsvar og hadde den lille ekstra flaksen man må ha for å vinne sånne toppoppgjør. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 smeboe: Har du sett VM i år? Eller har du bare lest aviser?... Det virker litt som sistnevnte. Hvis du har sett Italia spille i år så forstår du hva jeg mener. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 smeboe: Har du sett VM i år? Eller har du bare lest aviser?... Det virker litt som sistnevnte. Hvis du har sett Italia spille i år så forstår du hva jeg mener. 6396186[/snapback] Kan ikke si meg enig med deg, oysfaerg, for Italia har da vel ikke vartet opp med spesiell angrepsfotball i dette mesterskapet. De scorer mål, og legger seg bakpå. Alltid. Frankrike derimot, ligger bakpå, og spiller på det de er best på. Med et forsvar som er pottetett, lar de spania ha ballen, og satser på kontringer, som de viste idag at de er flinke på. Hadde Henry spilt en annerledes kamp ville det blitt flere mål. Må si, at hvis Henry gjorde det bevisst å gå i offside, for å forvirre Puyol, som de presiserte på tv2, så er det en fantastisk kamp av Henry, som gjorde det alt annet enn enkelt for spanias forsvar. Og, til "filmingen" til Henry. Han kommer på siden av Puyol, og Puyol setter en albue i kassa på Henry. Ingenting å si på det. Greit frispark. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zidane er ikke en snegle spiser 6395732[/snapback] Akkurat det vet vel ikke du? Snegle er en delikatesse i Frankrike, og jeg tør nesten påstå at Zidane har smakt det en gang eller to Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 smeboe: Har du sett VM i år? Eller har du bare lest aviser?... Det virker litt som sistnevnte. Hvis du har sett Italia spille i år så forstår du hva jeg mener. 6396186[/snapback] Kan ikke si meg enig med deg, oysfaerg, for Italia har da vel ikke vartet opp med spesiell angrepsfotball i dette mesterskapet. De scorer mål, og legger seg bakpå. Alltid. Frankrike derimot, ligger bakpå, og spiller på det de er best på. Med et forsvar som er pottetett, lar de spania ha ballen, og satser på kontringer, som de viste idag at de er flinke på. Hadde Henry spilt en annerledes kamp ville det blitt flere mål. Må si, at hvis Henry gjorde det bevisst å gå i offside, for å forvirre Puyol, som de presiserte på tv2, så er det en fantastisk kamp av Henry, som gjorde det alt annet enn enkelt for spanias forsvar. Og, til "filmingen" til Henry. Han kommer på siden av Puyol, og Puyol setter en albue i kassa på Henry. Ingenting å si på det. Greit frispark. 6396436[/snapback] Altså, kunne ikke vært mer enig i det du skriver. Tror du tok ordene ut av munnen min faktisk. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Altså, kunne ikke vært mer enig i det du skriver. Tror du tok ordene ut av munnen min faktisk. 6396627[/snapback] Fint noen er enige her da Men, med det var det natt hos meg. Lasse, kan du se til å få årna status:8-delsfinaler til Status: Kvartfinaler? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Til dere som ikke ville at Frankrike skulle gå videre: Gammern viser hva han er skapt for. Lenge leve Zidane, Vive la Zidane! Endret 28. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Vel, angående Italia og juks, og nå snakker jeg ikke bare vm, så har vi nå den siste tiden vært vitne til alskens dritt i italienske klubber. Kan fks. nevne bestikkelse av dommere o.l. Bare dette kan jo føre til at flere klubber, deriblant Juventus, blir degradert flere divisjoner. Men dette trenger selvsagt ikke ha noe med det italienske landslaget å gjøre. Jeg bare påpeker det. Italia har alltid denne typiske flaksen sin. De klorer seg fast og kommer videre bare såvidt det er. Straffen i det 93.minutt var et supertypisk eksempel på det. Og måten de spiller på, i mine øyne kjedelig. Får de inn en 1-0-scoring så triller de ball og nekter å angripe resten av kampen. Legg merke til at jeg på ingen måte sier dette gjelder i hver eneste kamp, og sier heller ikke at ingen andre lag gjør dette. Men det er veldig typisk Italia. Dessuten er det flere episoder som sikkert kan nevnes som grunnlag for at jeg ikke har et så utrolig godt inntrykk av Italia. Totti sin spytting er ett eksempel. *bygger opp muren og venter på angrep fra sinte Italia-fans* Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Akkurat som en selger i en sportsbutikk sa når jeg så på Totti sine fotballsko (Diadorra): Spytt på skoene og gni godt, kanskje de blir penere og spill i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg