Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph og alle andre:

 

Jeg vil at Ronaldinho skal gjøre noe stort :) Vil dere? :)

6392712[/snapback]

Så klart! :thumbup:

 

Håper at Ghana gir Brasil en real "fight", slik at Brasil forhåpentligvis kommer til å gjøre sitt beste for å slå de. Men, som mange andre har sagt, Brasil drar dette i land!

 

I kampen Spania - Frankrike håper jeg at Spania går videre, etter en jevn og spennede fotballkamp.

Lenke til kommentar
Eg trur det blir Argentina - Brasil i finalen. Det hadde vore drøyme-finalen. Einaste Tyskland har er Lahm, Klose og Ballack

6393349[/snapback]

Like dumt som og si at det eneste Brazil har er Ronaldinho, Ronaldo og Adriano.

6393364[/snapback]

 

Mitt forslag er at Tyskland rykker ut mot Argentina. Tyskland har hatt lett motstand i det siste. Costa Rica, Polen Equador og Svergie, uten å ha imponert veldig.

 

Argentina har hatt vanskelig motstand i Elfenbenkysten, S&M, Nederland og Mexico. Derfor synest eg at Argentina er betre rysta enn Tyskland.

 

Hyrlen: Du kan ikkje samanlikne Ronaldinho, Ronaldo og Adriano med Klose, Ballcack og Lahm. Uten dei tre profilane på Tyskland ville dei ha slete meir i VM og kanskje tapt mot Svergie.

Lenke til kommentar

R-r-r-r-r-r-onaldoooo! Verdens beste spiss scorer sitt 15. VM-mål. Andre målet til Brazil var offside.

 

Flere ting som kan bedres på det Brazilianske laget.

- Cicinho må få prøve mere.

- Adriano driter seg ut en-mot-en med keeper. Alt for treg. Men nå har jo Robinho fått strekk i en muskel.

- Emerson er også treg, og han må faktisk falle helt som en ekstra stopper. La heller Gilberto Silva prøve.

 

Ellers var det Ghana som styrte de siste 35. min. Mange sjangser. Brazil er effektive, men Adriano var i offside. Så egentlig er stillingen 1-0 og Brazil har hatt flaks. Igjen setter dommeren sjebnen på kampen som i de andre kampene, og denne dommeren lker også og bruke kortene sine. Unødvendig, mange frispark som ikke trengtes kort på.

Lenke til kommentar
Verdens beste spiss? Ikke ta dette personlig, men .. HAHAHAHAH!

Hahah? Hvem andre mr. professor? Ikke si Henry, vær så snill. Ronaldo er verdens beste og farligste spiss. Han MÅ dribble keeperen, det er kjent for.

 

Løpet er kjørt for Ghana. Asamoah er ute.

Lenke til kommentar
Ronaldo var verdens beste spiss.

 

Beste nå? Hmm, Sheva, Luca Toni, David Villa muligens..

Kva med Eto'o? Ein fantastisk spiss.

 

Synest ikkje det er grunnlag for å vurdere verdas beste spiss i eit verdensmesterskap, det er på klubblaget synest nå eg. Henry er ein fremragande spiss på Arsenal, men er ikkje i nærheten på landslaget.

Jeg har uttalt meg før om Samuel Eto'o, det vet dere.

Lenke til kommentar
417254700.jpg

 

Det var eit stort augeblikk å sjå Ronaldo ta overstegsfinta og trille ballen i mål bak Kingson, han vart tidenes mestscorande og no minner Ronaldo om den eg minst så godt frå tidlegare verdsmesterskap :love:

6394706[/snapback]

Ja, det var det :love: . Hvis han faktisk gjør det godt i sesongstarten i Spania for Madrid ut dette og året og pluss scorer at par mål til og vinner VM med Brazil for tredje gang, så ligger han foran alle og kan nok en gang få tittelen: Verdens beste spiller.

 

Akkurat nå, så er Ronaldo = :love:

En fantastisk spiller som er av de veldig sjeldne. (Han er ene og alene han selv).

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...