brd Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Trur faktisk Spania taper i dag. Frankrike har spelt betre og betre imens Spania har tapt seg etter den fantastiske fyrste kampen. Forventer ein jevn kamp! Brasil knuser Ghana. Ghana har ikkje ein sjanse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Trur faktisk Spania taper i dag. Frankrike har spelt betre og betre imens Spania har tapt seg etter den fantastiske fyrste kampen. Forventer ein jevn kamp! Brasil knuser Ghana. Ghana har ikkje ein sjanse! 6392130[/snapback] Jeg tror du tar feil på begge punkter. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Trur faktisk Spania taper i dag. Frankrike har spelt betre og betre imens Spania har tapt seg etter den fantastiske fyrste kampen. Forventer ein jevn kamp! Brasil knuser Ghana. Ghana har ikkje ein sjanse! 6392130[/snapback] Det får vi se på. Jeg tror at Ghana kommer til å overraske. Brasil har vel foten høyest, men alt kan skje. Hater at disse to lagene skal møte hverandre. Ghana er jo mitt andre favorittlag (Første er Argentina som jeg har sagt før ) , men jeg vil jo ikke at Brasil skal ryke ut. Brasil er et av de få lagene i VM som gjør litt sprell med ballen. Tipper Frankrike vinner 2-1. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg gleder meg som er et lite barn 6391973[/snapback] Fixed Anyway. Brazil halter seg nok videre. Spania - Frankrike er jeg veldig usikker på. Frankrike har erfaringen som trengs, mens Spania har formen. Holder faktisk en liten knapp på Frankrike selv om jeg heier på Spania! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Frankrike er oppskrytt. Halvparten av spillerne er gamle og avdankede og lever utelukkende på gammel storhet, mens resten er for middelmådige til å spille i bedre serier enn den franske bakgårdsligaen. Laget har heller ikke vist noe som helst i store turneringer på seks år. Spania har på den annen side VMs klart beste tropp. Konklusjonen gir seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Frankrike er oppskrytt. Halvparten av spillerne er gamle og avdankede og lever utelukkende på gammel storhet, mens resten er for middelmådige til å spille i bedre serier enn den franske bakgårdsligaen. Laget har heller ikke vist noe som helst i store turneringer på seks år. Spania har på den annen side VMs klart beste tropp. Konklusjonen gir seg selv. 6392588[/snapback] *stille seg bak og nikke* Regner med at Spania gruser Frankrike med mindre de plutselig skulle finne formen, noe som har vist seg å være svært usannsynlig. Skal vi fjerne de utslåtte alternativene fra pollen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja fjern i vei Jeg tror erfaringen til Frankrike kan hjelpe på, å Spania har for vane og tabbe seg ut. Men heier selvfølgelig på Spania. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg gleder meg som er et lite barn Fixed Anyway. Brazil halter seg nok videre. Spania - Frankrike er jeg veldig usikker på. Frankrike har erfaringen som trengs, mens Spania har formen. Holder faktisk en liten knapp på Frankrike selv om jeg heier på Spania! Jeg forventer at de går videre (Brazil) . Lager middag nå sammen med mamma for å se kampen i ro fred, uten mas og tjas. Potetgull og brus er høstet inn og det vil bli en koselig fotballkveld inne i huset Jeg er også usikker på Frankrike. Nå er ''gammern'' på plass. Jeg tror det faktisk vil bli uavgjort, siden begge lag er sugen på en kvartfinale. Jeg tror de vil sloss til det 90. minutt, ender antageligvis uavgjort før det. Brazil derimot bør klare dette. Presse er vel stor fortsatt, fansen forventer at laget når helt til finalen. Skuffelsen blir nok større hvis de taper den Uansett, Brazil-drakten er nyvasket og klar til bruk! Spiller litt samba-musikk nå og diverse fotball-låter. Bellini, Ricky Martin osv. Endret 27. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Held ein knapp på Spania og Brasil i dag, Spania har vært eit av dei beste laga i VM, mens Frankrike ikkje har vært sin eigen skygge i forhold til VM 98. 2-1 eller 1-0 til Spania. Brasil har teknikk og evnene til å slå Ghana og eg trur ikkje dei vil tape denne kampen. Ghana vil springe mest, mens Brasil triller ball og får mål på flotte gjennomspel eller gjennombrudd. Ghana er på ingen måte eit dårleg lag, faktisk eit av dei som har imponert meg mest i VM, dei har avansert til fordel for USA og Tsjekkia, men som sagt, tipper på seier til Brasil, 3-1. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zeph og alle andre: Jeg vil at Ronaldinho skal gjøre noe stort Vil dere? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Frankrike er oppskrytt. Halvparten av spillerne er gamle og avdankede og lever utelukkende på gammel storhet, mens resten er for middelmådige til å spille i bedre serier enn den franske bakgårdsligaen. Laget har heller ikke vist noe som helst i store turneringer på seks år. Spania har på den annen side VMs klart beste tropp. Konklusjonen gir seg selv. 6392588[/snapback] Oppskrytt er vel å overdrive. Det eringen som har forventet stort av Frankrike og laget var langt nede på lista over favoritter på de fleste gamblingsidene. Det er vel også dristig å kalle Trezeguet og Henry for middelmådige eller avdanka. Endret 27. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Tipper Tyskland slår ut Argentina, og møtes Italia til en klassisk semifinale der Italia blir rundspilt. I den andre semi-finalen blir det Portugal mot Brasil, hvor Brasil kommer ut best. Det blir altså reprise finale fra 2002, men denne gangen har jeg troen på Tyskerne Noen som er enig/uenig? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som er enig/uenig? 6392805[/snapback] Det er jo en ytterst dristig tipping, men jeg tror også at tyskerne kan overraske. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg håper bare at Domenech kjører Trezeguet og Henry på topp. Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zeph og alle andre: Jeg vil at Ronaldinho skal gjøre noe stort Vil dere? 6392712[/snapback] Han kommer til å score to og ein målgivende til Ronaldo! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Zeph og alle andre: Jeg vil at Ronaldinho skal gjøre noe stort Vil dere? 6392712[/snapback] Jeg håper at alle gjør det stort. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Vi har nå fått svaret på hvorfor Ronaldinho ikke brillierer, og vi har sett det før vi som ser: Han har en annen rolle på laget: Treneren har sagt til meg at rollen min er å bygge opp spillet og skape mer rytme i laget. Det er noe jeg jobber med og jeg synes det er en positiv utfordring fordi vi er 11 stjerner på banen og ingen tenker på individuell anerkjennelse. Jeg er ikke den eneste som spiller i en uvant posisjon, sier Ronaldinho. Men det er den målfarlige og dribleglade spilleren folk flest tenker på når det kommer til Ronaldinho. I Barcelona bøtter han inn mål fra sin offensive midtbaneposisjon. Skulle han reise fra VM uten en scoring vil det være en stor skuffelse for flere enn ham selv. - Jeg spiller mer sentralt og dypere på banen - noe som medfører at jeg har mindre innflytelse på angrepsspillet. I Barcelona kan jeg passere en motspiller og være i skuddposisjon, mens i posisjonen på landslaget er det ikke sikkert jeg er på skuddhold selv om jeg har driblet av to-tre mann, forklarer han. Les mer. I den posisjonen som han allerede er i, så er det faktisk han som setter i gang angrepene. Endret 27. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som er enig/uenig? 6392805[/snapback] Jeg var tidlig ute og utropte Tyskland som mestere. Jeg står fortsatt bak den uttalelsen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det har jo vært klart at Ronaldinho er playmaker på midtbanen, han er sjeldan med inn i 16-meteren i angrepa. Triller ball midt på motstandarens banehalvdel og eit par lekkerbisker til spissane. Det er sjølvsagt ein posisjon som hindrar han i å briljere som han gjer på Barcelona, men har tru på at han putter i dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har troen på reprise på finalen fra 2002 der Tyskland møter Brasil. Men tror kanskje , som mange andre her, at Tyskland kommer best ut denne gangen. Jeg tror Tyskland slår ut Argentina i kvarten, men det blir nok en jevn kamp. Har egentlig også litt håp om at Portugal skal greie seg helt til finalen, men det spørs om de klarer å nullstille seg nå etter den fæle kampen mot Nederland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg