Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

@ PelsJakob. Spillern hindrer Grosso, klar straffe. Uansett hvor mye du vrir og vender på det.

6388420[/snapback]

Hva mener du australiern skal gjøre? Synke ned i jorda? Han ligger der og prøver så godt han kan og ikke komme i veien.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ PelsJakob. Spillern hindrer Grosso, klar straffe. Uansett hvor mye du vrir og vender på det.

6388420[/snapback]

Er du helt dust? Hva mener du australiern skal gjøre? Synke ned i jorda? Han ligger der og prøver så godt han kan og ikke komme i veien.

6389730[/snapback]

Ja, jeg er dust :roll: Jeg mener Neill har satt seg opp i en vanskelig situasjon som han blir straffet for. Han gjordet det såklart ikke med vilje, men felling var det. Skal man liksom ikke få straffe fordi motspillern ikke gjorde det med vilje?

Lenke til kommentar
Da var det over, Ukraina 3 - 0 Sveits. Det må være ein ekstre påkjenning å ta straffe i ein straffekonkurranse i eit VM, det lyste av spelarane kven som var nervøse og usikre.

Ukrania klarte å fokusere og vant kampen.

6389678[/snapback]

Sveits var best i kampen. Derfor hadde Ukraina eit psysik overtak: "Vi var dårligast og vi klarte å komme til straffespark konkurannsen", tenkte sikkert ukrainarane!

Derfor vant Ukraina straffe konken! Psyisk overtak!

Endret av brd
Lenke til kommentar

Synest straffesituasjonen minner om ein situasjon som ofte oppstår. Du har eit løp på kanten, angriparen har ballen, spelar den framover og tar eit rykk. Han spring rett i forsvararen og får frispark. Forsvararen må jo stå ein plass han og, du kan ikkje sparke ballen forbi, springe i forsvararen og kreve frispark for obstruksjon.

Lenke til kommentar
Som Drillo og de andre sa og har sagt: Neill var et hinder og Grosso ble snublet av han. Dermed straffe. Fortjent straffe i mine øyne.

6389788[/snapback]

Hadde du sagt det om du ikke var Italia fan?

For med objektive øyne så synes jeg at den var litt tvilsom.

Ellers var det synd med Sveits, likte de veldig godt :(

Men setter man ikke en eneste straffe fortjener man vel heller ikke videre spill.

Lenke til kommentar

Manchester United bytter nå ut RVN med Klose!

6386119[/snapback]

det synes jeg er bra! jeg liker ikke RVN uansett, heller ikke noen nederlendere som spiller fotball, likte kleufert eller hva han nå het, men han er den eneste, dessuten Klose er jo god....

men straffen til totti var jo grei, han lå jo i veien. men det var kanskje litt strengt av dommeren!

hehe denne gangen redigerte jeg :tease:

Endret av cs-freak
Lenke til kommentar

Manchester United bytter nå ut RVN med Klose!

6386119[/snapback]

det synes jeg er bra! jeg liker ikke RVN uansett, heller ikke noen nederlendere som spiller fotball, likte kleufert eller hva han nå het, men han er den eneste, dessuten Klose er jo god....

men straffen til totti var jo grei, han lå jo i veien. men det var kanskje litt strengt av dommeren!

hehe denne gangen redigerte jeg :tease:

6390039[/snapback]

Og hvor får dere det fra?

edit: At Klose skal til United...

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Som Drillo og de andre sa og har sagt: Neill var et hinder og Grosso ble snublet av han. Dermed straffe. Fortjent straffe i mine øyne.

6389788[/snapback]

Drillo elsker jo Italia. Å ja det var så absolutt ikke straffe.

edit: teit ja/nei feil. Selvfølgelig var det ikke straffe.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

6389788[/snapback]

Drillo elsker jo Italia. Å nei det var så absolutt ikke straffe.

6390268[/snapback]

Absolutt ikke straffe... Italia hadde fortjent å gå ut.

Lenke til kommentar

Hadde du sagt det om du ikke var Italia fan?

For med objektive øyne så synes jeg at den var litt tvilsom.

Ellers var det synd med Sveits, likte de veldig godt :(

Men setter man ikke en eneste straffe fortjener man vel heller ikke videre spill.

Jeg er ikke Italia-fan :)

17.00:  Brasil - Ghana

21.00:  Spania - Frankrike

Jeg GLEDER meg! :D

6391867[/snapback]

Håper Ghana tar skalpen til Brasil mens Spania fortsetter sin stø kurs mot landets første VM-gull. :)

Lars :(

Jeg gleder meg som et lite barn :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...