Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
******** ***** møkkadommer. Skal Italia bli bortdømt i to VM på rad!?

 

KOM IGJEN ITALIA. Knus kengerufolket!

6387617[/snapback]

 

jepp :yes:

6387652[/snapback]

 

Neei. Hater Italia, legger seg heile tiden, filmer og slår albuen i fjeset med vilje osv osv.

 

Australia kom igjen :w00t:

Endret av brd
Lenke til kommentar
******** ***** møkkadommer. Skal Italia bli bortdømt i to VM på rad!?

6387617[/snapback]

Utvisningen var streng, men kan forsvares. Straffesparket var imidlertid helt på jordet. Neill lå på bakken og Grosso oppsøkte situasjonen i den hensikt å få straffespark. Her skjenket dommeren Italia avansement.

Lenke til kommentar
Han må tåle litt (og mere om Eto'o og bla bla)

6386923[/snapback]

 

Fy faen, du er ikke lite sann.. Kommer i SO5 og klager på at du blir diskriminert av laglederen din, og at det er rasisme og blablabla, og så sier du at det Eto'o gjennomgår, det skal han tåle, noe som faktisk er flere dimensjoner verre enn det du må gjennomgå..?

 

Skjerp deg, din idiot.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Straffen kan forsvares utfra reglementet, men det er utrolig tvilsom, og å la en slik lompe avklare en åttendedelsfinale er ikke mindre enn skandaløst i min oppfatning. Jeg synes også det ser temmelig åpenbart ut at italienern legger seg over australiern. Kunne sikkert vært straffe i en italiensk tredjedivisjonskamp, men i en VM kamp i det 93'e minuttet? Nei takk...

 

Begynner å forstå hvorfor så mange hater italia, hvertfall. Filmere, sniker, aggressive rotter, oppskrytte primadonner... ganske ekle ja.

 

Heia Brasil og Tyskland :)

Lenke til kommentar
JA! Italia videre! Multo bene!! Grosso er min nye helt :)

6387808[/snapback]

Du liker spillere som filmer seg videre til kvartfinale?

6387820[/snapback]

Filming? Endelig lyktes Italia. Grosso gjorde en fabelaktig jobb der og det var **** meg ikke filming. Australske spilleren hindret Gross og dermed ble det straffe. Synd for deg PelsJakob.

Lenke til kommentar
JA! Italia videre! Multo bene!! Grosso er min nye helt :)

6387808[/snapback]

Du liker spillere som filmer seg videre til kvartfinale?

6387820[/snapback]

Filming? Endelig lyktes Italia. Grosso gjorde en fabelaktig jobb der og det var **** meg ikke filming. Australske spilleren hindret Gross og dermed ble det straffe. Synd for deg PelsJakob.

6387846[/snapback]

 

Han gikk bare inn i en takling, og det at han ble liggende forran Grosso var ikke bevisst hindring. Merkelig situasjon, og et meget billig straffespark.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...