cs-freak Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg liker ikke nederland, sånn som de spilte i dag mot portugal, alt for agressivt! liker dem ikke jeg... Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 #Leke moderator# Bruk knappen #Slutte å leke moderator# Lenke til kommentar
cs-freak Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) #Leke moderator#Bruk knappen #Slutte å leke moderator# 6383866[/snapback] HÆ?? ok Endret 25. juni 2006 av cs-freak Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 #Leke moderator#Bruk knappen #Slutte å leke moderator# 6383866[/snapback] HÆ?? 6383877[/snapback] I første innlegge ditt skriver du: GÅ FIGO!! dribble.gif I ditt andre(som er rett etterpå) skriver du: Jeg liker ikke nederland, sånn som de spilte i dag mot portugal, alt for agressivt! liker dem ikke jeg... thumbdown.gif Hvorfor kan du ikke skrive det i ein post! Unnskyld, men hater dobbelposter uten mening i. Go natt Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 greit sorry da... omg 6383908[/snapback] Og spam uten mening? Men, hvilke kamper går imorgen, og på hvilke kanaler? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nå er jeg litt redd. Mine to favorittlag i VM er Argentina og Ghana. Ghana skal spille mot Brasil, og Argentina mot Tyskland. Håper iallefall en av dem går videre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) I dag spiller: - Italia - Australia 17:00 - Sveits - Ukraina 21:00 I morgen spiller: - Brasil - Ghana 17:00 - Spania - Frankrike 21:00 Utrolige spennende kamper på tirsdag. Når det gjelder denne kampen i dag så var den merkelig. Tydeligvis steg temperaturen høyere og høyere etter hvert som russeren ga ut kort. Kortene i denne kampen var på ingen måte noe advarsler. Veldig merkelig. Endret 25. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For å komme med tipping om de neste kampene kampene allerede nå, så tipper jeg at Sveits slår Ukraina, og så håper jeg at Australia slår ut fæle Italia, dog jeg frykter nok at Italia klarer det. Tror også Brasil slår Ghana, og at Spania sender ut Frankrike etter en jevn kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Pff.. Hvis Nistelrooy eller hva den slasken heter, kommet innpå, så hadde HAN iallefall ikke vært lenge utpå der. Akkurat det samme tenkte jeg Er ikke Ruud van Nistelrooy kjent for å være ganske hissig a? 6383406[/snapback] Nei. Dere husker vel da Arsenals aper fløy på han etter straffebommen i 03, jeg hadde hvertfall ikke klart å beherske meg der. Men Ruud... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Italia - Australia - Italia vil nok dra i land denne og, Australia vil kjempe til siste spark, men bli for små for Italia. Sveits - Ukraina - Kan bli ein jevn kamp, Schevchenko må være i form om Ukraina skal halde følge. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Håper nesten Italia får seg en knekk, men nå som Nederland er ute er jeg glad uansett Sveits - Ukraina, hmmm... Holder en knapp på Ukraina, men Andriy bør være i form, sammen med Kalinitsjenko. Han imponerte meg stort mot Saudi-Arabia Brasil - Ghana? Her BØR faktisk Brasil spille bra fotball om de ikke skal få seg en "på tryne". Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Etter mitt syn er det idioti av Marco van Basten la Kuyt spille istedet for Ruud, begrunner dette enkelt med at Ruud er en typisk goalgetter. Han kan spille en dårlig kamp, men plutselig er han der till rett tid, Kuyt er ikke helt den samme typen. Samt at Kuyt burde scoret da han kom alene mot Ricardo. Pff.. Hvis Nistelrooy eller hva den slasken heter, kommet innpå, så hadde HAN iallefall ikke vært lenge utpå der. Akkurat det samme tenkte jeg Er ikke Ruud van Nistelrooy kjent for å være ganske hissig a? 6383406[/snapback] Dere to har ikke sett mange Manchester United kamper gitt. Endret 26. juni 2006 av brutti Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Pff.. Hvis Nistelrooy eller hva den slasken heter, kommet innpå, så hadde HAN iallefall ikke vært lenge utpå der. Akkurat det samme tenkte jeg Er ikke Ruud van Nistelrooy kjent for å være ganske hissig a? 6383406[/snapback] Nei. Dere husker vel da Arsenals aper fløy på han etter straffebommen i 03, jeg hadde hvertfall ikke klart å beherske meg der. Men Ruud... 6384367[/snapback] aper?!? selv om du liker ikke Arsenal, gir det deg ikke rett tilå kalle dem for aper.. De er et av de beste Husker godt, så eid RVN ble.. Arsenal ble snytt for straffen av RVN, han filmet. Ikke så rart at arsenal gjorde narr av ham etter straffen men on topic; Mener ja at RVN burde være på banen, skjønner ikke hvorfor alle trenere hakker ham ned. Han er god jo! man.u manager og Marco van Basten fortjener å få bank.. Spesielt Sir alex, han har virkelig sendt RVN til møkk og hoppet på ham.. Ikke så rart at RVN er ikke i form nu for tiden, han er også et menneske med følelse. Men uansett vil jeg tro at han vil alltid være klar i offsidelinje og venter på ball, noe som Kuyt aldri gjorde igår. Endret 26. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Van Nistelrooy har alltid vært en overvurdert spiller, jobber lite og står for det meste å venter på ballen i stedet for å bevege seg å jobbe for å få en god posisjon. Forøvrig håper jeg Ghana slår ut Brasil, Ghana har spilt fantastisk fotball, mens Brasil har vært et av de kjedeligste lagene så langt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Goz husk at det er faktisk hans jobb.. Han står og venter på ball inne 16meter og lager mål.. Det nytter ikke å ha to ronaldinho som spiss hvis du vil lage mål.. En ronaldinho og en måljeger som RVN er bedre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) @ fox88 Når Keown, Cole og gjengen hopper rundt ham og håner ham, har jeg all grunn til å kalle dem aper, kan godt hende du ikke innser det, men folk som så den kampen kommer aldri til å glemme at de hopper rundt ham, dytter han, håner han. Er bare så jeg ønsket Keane hadde gitt Keown en riktig lærepenge.... @goz Overvurdert spiller som tilfeldigvis har 150 mål på noe over 200 kamper for Man United. Endret 26. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) RVN fortjente å bli hånet i kampen.. Man.U jukset som faen, og dessuten alle spillerne har bare kun dyttet, ikke hoppet.. Det var kun Kewon som hoppet har et flott bilde av ham da han hoppet og RVN så ned haha Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 26. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg