Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) For ein dårlig kamp av England, blir heilt oppgitt over kor lite dei får til. Boulahrouz skulle hatt raudt kort for taklingen av Ronaldo, stempla han i låret. Begynner å bli rimelig lei KAUT etter kvart Valente synest eg og skulle hatt raudt, stempling i brystet i ein sånn fart er livsfarleg, hadde Robben senka hovudet 10 cm ville han fått knottane i trynet. Riktig raudt kort til Costinha, fantastisk unødvenig å bruke armen der, enig med kommentatoren at Scolari skulle bytta han ut, Costinha var veldig utrygg. Endret 25. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Riktig raudt kort til Costinha, fantastisk unødvenig å bruke armen der, enig med kommentatoren at Scolari skulle bytta han ut, Costinha var veldig utrygg. 6382110[/snapback] nei, ikke riktig.. armen slår jo automatisk opp når du sparker bena opp, prøv å se på saken fra hans kroppsyn Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Kort-orgie det her, håper Portugal sender Nederland, med filmerne Van Bommel og Robben i spissen, UT. 14 gule kort tror jeg. Deco utvist, herregud, dommern har lost it. Håper hollenderne drar hjem i skam. Endret 25. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg har sagt det og sier det igjen: VM's dårligste spiller er herved kåret, Dirk Kuyt. Antitekkniker, møkk dårlig med ballen og utrolig udyktig til å lese spillet. Hvordan han har spillt i to kamper nå er helt utrolig. Dommeren er jo helt syk. Han kunne spart kortstokken sin litt og i situasjoner hvor det trengtes rødt kort ga han ikke ut, f.eks. når Figo nikket til van Bommel. Russisk møkk dommer. Endret 25. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Helt sykt. Det er delt ut 17 kort nå , 14 gule og 3 røde. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Villeste kampen jeg noen gang har sett, 15 gule nå, tipper de går for rekorden. Skammelig! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har sagt det og sier det igjen: VM's dårligste spiller er herved kåret, Dirk Kuyt. Antitekkniker, møkk dårlig med ballen og utrolig udyktig til å lese spillet. Hvordan han har spillt i to kamper nå er helt utrolig. Dommeren er jo helt syk. Han kunne spart kortstokken sin litt og i situasjoner hvor det trengtes rødt kort ga han ikke ut, f.eks. når Figo nikket til van Bommel. Russisk møkk dommer. 6382670[/snapback] Hei ikke vær rasist nå!! Selv om han er russisk så er han dommeren og det er sånn det er... Ikke glem CL(Champions League) finalen i år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 15 gule kort, da det ikke har vært vist et direkte rødt. van Basten kommer til å bli slaktet i hollansk presse i morra da han ikke bruker RVN. Kuyt suger, RVN hadde satt den lett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 15 gule kort, da det ikke har vært vist et direkte rødt. van Basten kommer til å bli slaktet i hollansk presse i morra da han ikke bruker RVN. Kuyt suger, RVN hadde satt den lett. 6382716[/snapback] Hva med dommeren? Vedder på at han blir mer slaktet... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 15 gule kort, da det ikke har vært vist et direkte rødt. van Basten kommer til å bli slaktet i hollansk presse i morra da han ikke bruker RVN. Kuyt suger, RVN hadde satt den lett. 6382716[/snapback] Hva med dommeren? Vedder på at han blir mer slaktet... 6382768[/snapback] Det skal sies at flesteparten av kortene var korrekte. Men, jeg har mistet sansen for Nederland her, ikke det at Portugal har vært noen godbarn heller. Men måten Nederland bevist tok ut Ronaldo på. Fjerde røde kort. Rått. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg sier bare en ting: en av de feteste kampene jeg noensinne har sett Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 van Basten kommer til å bli slaktet i hollansk presse i morra da han ikke bruker RVN. Kuyt suger, RVN hadde satt den lett. 6382716[/snapback] enig!! ble så forbannet da dommern blåstet.. Ventet på at RVN skulle komme inn, men nei!!!!! ARGH!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hahaha, for ein kamp, andre omgang var underhaldning i stor stil, ikkje så veldig mykje på det spelmessige, men det var jo slåsskampar og kort i hytt og gevær :!: Nederland to ut Ronaldo på stygt vis, burde hatt raudt kort, noko han fekk seinare i kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det var jo mildt sakt en underholdene kamp :!: Kan ikke husket å ha sett en kamp med så mange kort i mitt 29 år gamle liv... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Åh som jeg lo. Den mest underholdende kampen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det var jo mildt sakt en underholdene kamp :!: Kan ikke husket å ha sett en kamp med så mange kort i mitt 29 år gamle liv... 6382855[/snapback] har sett en kamp hvor der det blei delt ut SEKS (6) korter på et lag! Portugal mot Angola Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Fy faen.... 16 gule og 4 røde. Tre slosskamper! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Fint for meg som er England-supporter. Costinha og Deco ute i kvarten, kanskje også Ronaldo? Ikke at det er kult med skadde spillere, men men. Jeg er United-supporter, så jeg ønsker Cristiano lykke til! Btw; Måtte Nederland brenne. Faens filminger, og snakk om å ta ut spillere bevist. Begynte nesten å digge da Portugal tok igjen. Endret 25. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det var jo mildt sakt en underholdene kamp :!: Kan ikke husket å ha sett en kamp med så mange kort i mitt 29 år gamle liv... 6382855[/snapback] har sett en kamp hvor der det blei delt ut SEKS (6) korter på et lag! Portugal mot Angola 6382882[/snapback] Og i denne kampen var det 15(?), tilsammen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Eg såg ein kamp frå den spanske ligaen, trur det var Villa Real mot ein erkefiende. Skikkeleg stygg kamp og publikum var i 120, det hagla med kort i alle vinklar, hugsar ikkje kor mange, men det var både gult og raudt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg