Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Gler meg til å sjå meir av Messi, både i klubb og på landslag, han har eit driv som minner veldig om Ronaldinho. Måten han bruker kroppen til å halde på ballen og rykke, fantastisk å sjå på.

Eit veldig underhaldande kamp i dag synest eg, ikkje dei store sjansane, men spenninga var til å ta og føle på. Synest ikkje Argentina gjorde det så dårleg, Mexico var ein veldig god motstandar og viste at dei hadde noko i åttendedelsfinalen å gjera. Kjempeskudd av Rodriguez, absolutt eit av VMs flottaste så langt. Tyskland - Argentina blir ein gysare, Argentina skal slite mot eit sterkt tysk lag, håper me får sjå Tevez, Aimar og Messi tidlegare, eventuelt frå start, dei har vist stor vilje og kløkt. Messi og Crespo på topp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Mexico ble også snytt for minst ett straffe.

6376242[/snapback]

Tenker du på den cornersituasjonen hvor Ayala dasker ned Marquez? I så fall er jeg enig.

6376262[/snapback]

Ja, spesielt den.

Lenke til kommentar
Argentina beviste her at de ikke er verdige tittelen, i min mening. Det skulle ikke vært for mange avgjørelser før de hadde vær ute.

6376510[/snapback]

Jepp. Mexico ble snytt for straffer. Laget ble oppskrytt etter Serbia-kampen som jeg allerede har snakket. De kunne fort vært ute. Synd det med Borgetti.

Men hva gjorde Ayala da? Drar til Marquez uten å ha ball? Den sveitsiske dommeren var på jordet flere ganger i kampen.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Morsom historie - Argentina - Mexico:

Nrk hadde ikke klokke på sendingene i ekstraomgangene, så vi svitsjer over til TV4. I løpet av disse 10 sekundene det tok scoret Maxi. Og, da vi slo over var det bare trille ball på midten, ganske sykt at det ble mål av noe slikt. Fantastisk mål btw, må ha vært skjebnen^^

Lenke til kommentar
I dag fikk vi se hvorfor Beckham (sammen med et par andre) regnes som verdens beste frisparkskytter :)  Håper England når langt i år.

6381458[/snapback]

Det håper ikkje eg. Makan til dårlig dei spelte, fekk ikkje ein målsjanse!

Håper dei rykker ut mot Portugal eller Nederland

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...