brd Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Det som er bra med Mexico er: - Etter dei har mista ballen springer 9 mann bak ballen, berre Borgetti som holder igjen, derfor er det vansklig å trenge seg igjennom får Argentina. - Borgetti, Pardo og Bravo. Endret 24. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Gleder meg til Tyskland - Sverige nå! Håper Tyskland slår ut Sverige. Mitt tips: 2-0 til Tyskland Endret 24. juni 2006 av Pellikan Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jose Fonseca er klasse spiller han også Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 brd, tippingene likner veldig på hva jeg tror. Sverige holder Tyskland til uavgjort etter full tid, helt enig. De blir i alle fall ikke grisebanket. Og Argentina klarer ikke å vinne stort over et defensivt Mexico.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hurra! Endelig kan sluttspillet begynne! Heia DEUTSCHLAND! :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) For et spill! Tyskland har maskin offensiv! De er utrolig sterke forrover. Edit: Nok et mål! Maskineriet fortsetter! Klose hadde bitte litt flaks med passningen sin, den kunne fort truffet en svensk spiller. Pytt pytt, den gikk videre til Podolski og vips 2-0 til Tyskland. Klose er i form! Endret 24. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kjempespel av Tyskland, Sverige henger ikkje med på notane. Klose er aktuell som toppscorar i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Litt dårlig dommer: - Hvorfor fikk Lucic gult kort når han var på ballen først? Frispark greit, men ikke gult kort. Og nå fikk han sitt andre. - Tyskland snytt for en corner. - Jeg vet ikke hva jeg skal si om handsen til Frings, om dommer skulle blåse med en gang å gi gult kort eller la spillet gå videre for så å gi gult kort. Han fikk i alle fall kortet. Endret 24. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Det var en begredelig oppvisning fra Sverige sin side. Ljungberg jobber bra, men han får jo ikke med seg noen. Fullt fortjent Tyskland-ledelse. Ellers så var det jo et fint sitat fra Alsaker: 10-1 på skuddstatistikken. Det er vel ikke så langt i fra virkeligheten. Nei, så rart. Jeg lurer på hva skuddstatistikken baserer seg på Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sveriges forsvar var katastofalt ufattelig dårlig, for en skam! I første omgang that is. Og Henke da, her hadde du den muligheten, men du tålte tydligvis ikke presset. Og Sverige ryker nok en gang i 8-delsfinalen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tyskerne er rimelig glade i å skyte. De har vel 10-15 skuddforsøk utenfor 16-meteren nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Sveriges forsvar var katastofalt ufattelig dårlig, for en skam! I første omgang that is. Og Henke da, her hadde du den muligheten, men du tålte tydligvis ikke presset. Og Sverige ryker nok en gang i 8-delsfinalen. 6374356[/snapback] Jepp, forsvaret var helt katastrofe, og det var grunnen til at Tyskland ledet 2-0 før pause. Hvorfor i huleste Larsson? La Ibrahimovic ta den. Han er en flinkere putter og har god teknikk. Endret 24. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Utvisninga og straffemissen var det som ødela for Sverige i denne kampen. Selvfølgelig får dei 2 imot på 12 minuttar, men hadde dei hatt 11 mann og 2-1 tidleg i andre omgang kunne dei klart det, sjølv om eg trur dei skulle fått problemer då og sidan Tyskland måtte ofre meir offensivt. Endret 24. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Utvisninga og straffemissen var det som ødela for Sverige i denne kampen. Selvfølgelig får dei 2 imot på 12 minuttar, men hadde dei hatt 11 mann og 2-1 tidleg i andre omgang kunne dei klart det, sjølv om eg trur dei skulle fått problemer då og sidan Tyskland måtte ofre meir offensivt. 6374529[/snapback] Må si meg uenig der, Tyskland hadde mye mer å gå på enn det de viste her. De slappet jo veldig mye mere av i 2. omgang, noe de kunne gjøre fullt fortjent. Dessuten spilte Sverige faktisk mye bedre etter utvisningen. Og Tyskland hadde rett og slett uflaks som vant med kun 2 mål, så mange storsjangser de hadde. Mye av æren for resultatet må gå til Isaksson, som hadde mange klasseredninger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kva var du uenig i? At Sverige hadde hatt ein større sjanse med 11 mann og eit mål? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Fortjent seier av Tyskland, sjølv om Sverige fekk etablert eit viss press i andre omgang. Imponert over Ballack og kor farlig han er forran mål, skyter meget bra. Utrulig skuffa over Zlatan, synd at ein så god speler ikkje er i bedre form. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Må si meg uenig der, Tyskland hadde mye mer å gå på enn det de viste her. De slappet jo veldig mye mere av i 2. omgang, noe de kunne gjøre fullt fortjent. Dessuten spilte Sverige faktisk mye bedre etter utvisningen. Og Tyskland hadde rett og slett uflaks som vant med kun 2 mål, så mange storsjangser de hadde. Mye av æren for resultatet må gå til Isaksson, som hadde mange klasseredninger. 6374586[/snapback] Da må jeg også si meg uenig her også. Sverige var helt katastrofe i forsvar. Hvor har du hørt at tre forsvars spillere skal presse på ballfører? Jo, det var det som skjedde i andre målet. Tre svensker presset Klose, rett og slett helt feil. Hadde forsvaret til Sverige vært kompakt helt siden fra av-spark så hadde det ikke blitt mange mål. Jeg er enig i at Tyskland presset, ja. Det er riktig som Zeph sier også. Endret 24. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det blir veldig mye hvis ditten og hvis datten etter en slik kamp. Jeg tror Tyskland ville vunnet denne kampen uansett. Det er tydelig at tyskerne slapper av når utvisningen kommer og lar Sverige sånn halvveis komme inn i kampen igjen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ok, jeg utrykte meg kansje på en litt feil måte. Men det jeg mente å si, var at Tyskland hadde kampen i sin hule hånd, og de kunne (og burde?), scort flere mål enn de to i 1 omgang. Sveriges største sjangse kom på en straffe, som etter min mening ikke var så klar en gang. Tyskland utklasset Sverige over alt på banen, og er fortjent videre. Om Sverige hadde hatt 11 mann hele kampen, og scort på straffen tror jeg Tyskland bare ville skjerpet seg litt mer foran mål, og satt inn et eller to til Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det blir veldig mye hvis ditten og hvis datten etter en slik kamp. Jeg tror Tyskland ville vunnet denne kampen uansett. Det er tydelig at tyskerne slapper av når utvisningen kommer og lar Sverige sånn halvveis komme inn i kampen igjen. 6374688[/snapback] Nettop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg